MDMA is best wel broos, dus dat valt gemakkelijk uit elkaar met een beetje druk.Hoe ga je daar aan de slag mee? Moet je stukken met een mes snijden ofzo? Wat is belangrijk om te weten?
Gewoon in je mond en slikken dan? Ik las ook over onder de tong gelijk acid?In principe kun je ook gewoon kleine kristallen innemen; dat maakt niet heel veel uit. Maar poeder is wat beter gelijkmatig te doseren. Gebruik daarvoor het liefst een milligramweegschaal (die 0.001 gram kan afwegen).
Gewoon in je mond en slikken dan? Ik las ook over onder de tong gelijk acid?
En wat bedoel je precies met "poeder is wat beter gelijkmatig te doseren"?
JaWat is een "bommetje"? Is dat het in vloei doen en inslikken?
Is vloei zelfs eetbaar?!
Nee MDMA werkt niet sublinguaal. Sowieso wil je dat ook niet want het is best goor.Gewoon in je mond en slikken dan? Ik las ook over onder de tong gelijk acid?
Nou als je brokken hebt dan weegt 1 brok al tientallen milligrammen. Dan wordt het lastig om 10 milligram meer of minder te pakken.En wat bedoel je precies met "poeder is wat beter gelijkmatig te doseren"?
1. Je kristal in een (stevig) zakje doen, en gwn met een aansteker ofzo kapot stampen tot je mooi poeder hebt.Wat is een "bommetje"? Is dat het in vloei doen en inslikken?
Is vloei zelfs eetbaar?!
I mean... is MDMA eetbaar? lolIs vloei zelfs eetbaar?!
Nu je het zegt. Denk dat een vloeitje opeten een stuk minder schadelijk is dan de mdma zelf.I mean... is MDMA eetbaar? lol
Lol, ik gebruik trouwens hennep vloei, dus vraag me af of je dan niet echt gelijk hebt hahaNu je het zegt. Denk dat een vloeitje opeten een stuk minder schadelijk is dan de mdma zelf.![]()
Geef briefing pls haha, ik weet niks over wat dat is of doetNam zelf vroeger altijd likjes/dipjes/halve pillen & raad dit af.
Het is in principe mogelijk om last te krijgen van constipatie door vloei. Maar dat kan je sowieso krijgen van stimulerende drugs zoals MDMA. (Gelatine) capsules zijn dus in principe beter (maar niet per se vereist). Ook helpt het om genoeg te blijven drinken (maar niet te veel want dat kan gevaarlijk zijn bij MDMA). Dus drink maximaal 1 glas water per uur, en let goed op of je kunt plassen.Is vloei zelfs eetbaar?!
Goh er valt niet veel te briefen hoor. Bij alcohol weet je bv. dat je bij elk biertje een beetje meer dronken wordt. Bij MDMA gaat dat moeilijk . Na een uur voel je pas wat je hebt genomen. En het effect is sterk.Geef briefing pls haha, ik weet niks over wat dat is of doet![]()
Ja maar is goor beter in capsule of een bommetje maken.Kan je ook mdma poeder in bv je cola doen? Zoja wat is de dosis daarvoor
Ja, 80 milligramKan je ook mdma poeder in bv je cola doen? Zoja wat is de dosis daarvoor
1 blikjeKan je ook mdma poeder in bv je cola doen? Zoja wat is de dosis daarvoor
Hoezo dan? Je krijgt toch net zo veel mdma binnen?Bij mijn weten kom je met drinken veel moeilijker over je drempeltje (threshold) heen en zul je er veel minder aan hebben.
De smaak van die zooi is zo weg. Paar slokken water en een verwrongen gezicht en klaar is Klara. Bommetje, capsule, (geteste) pil zijn mi nog de beste manieren van inname.
Ja geleidelijk. Net als dat je bijvoorbeeld een literpint bier drinkt of deze verdeelt over 3x330ml die je toch geidelijker weg tikt. Moet er wel bij zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, wel van anderen heb meegekregen.Hoezo dan? Je krijgt toch net zo veel mdma binnen?
Het idee is toch dat je de dosering in 1 x neemt.Ja geleidelijk. Net als dat je bijvoorbeeld een literpint bier drinkt of deze verdeelt over 3x330ml die je toch geidelijker weg tikt. Moet er wel bij zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, wel van anderen heb meegekregen.
Nou, precies dat dus inderdaad!Het idee is toch dat je de dosering in 1 x neemt.
Ah ja ik dacht dat je dat bedoelde. Zou zeker niet gaan nippen. Wij maakten vroeger wel eens klapthee. 1 xtc pil op laten lossen in kopje thee met veel melk en suiker en dan in 1 keer opdrinken.Nou, precies dat dus inderdaad!
Harm Reduction alert: niet doenAh ja ik dacht dat je dat bedoelde. Zou zeker niet gaan nippen. Wij maakten vroeger wel eens klapthee. 1 xtc pil op laten lossen in kopje thee met veel melk en suiker en dan in 1 keer opdrinken.