Pure MDMA-crystallen

blobnik

Experimenterende gebruiker
Hoe ga je daar aan de slag mee? Moet je stukken met een mes snijden ofzo? Wat is belangrijk om te weten?

blobnik

Ik wil gewoon weten wat men doet met zo een brok, hoe men het inneemt enz. Ik vond verrassend weinig daarrond.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hoe ga je daar aan de slag mee? Moet je stukken met een mes snijden ofzo? Wat is belangrijk om te weten?
MDMA is best wel broos, dus dat valt gemakkelijk uit elkaar met een beetje druk.
Voor consumptie is het makkelijkst om het even tot poeder te vermalen. Je kunt daarvoor gewoon met een plat voorwerp zoals een koffiemok of een wiet grinder een beetje slaan op het zakje. Daarna heb je wel een nieuw gripzakje nodig, want de kristallen maken gaatjes erin. Nog beter is om het te pletten terwijl het in een seal zit.

In principe kun je ook gewoon kleine kristallen innemen; dat maakt niet heel veel uit. Maar poeder is wat beter gelijkmatig te doseren. Gebruik daarvoor het liefst een milligramweegschaal (die 0.001 gram kan afwegen).

blobnik

In principe kun je ook gewoon kleine kristallen innemen; dat maakt niet heel veel uit. Maar poeder is wat beter gelijkmatig te doseren. Gebruik daarvoor het liefst een milligramweegschaal (die 0.001 gram kan afwegen).
Gewoon in je mond en slikken dan? Ik las ook over onder de tong gelijk acid?
En wat bedoel je precies met "poeder is wat beter gelijkmatig te doseren"?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Gewoon in je mond en slikken dan? Ik las ook over onder de tong gelijk acid?
En wat bedoel je precies met "poeder is wat beter gelijkmatig te doseren"?

Beter in een vloeitje bommen of capsule vullen. Als je pure MDMA in je mond gaat gooien vergeet je de smaak nooit meer 😁.

Poeder is makkelijker te verdelen op de milligrammen. Als je een precisie weegschaaltje hebt kan je makkelijk 1.5mg/kg afwegen. Als je 70 weegt kan je dus makkelijk 100 a 110mg afwegen en innemen. Opnieuw in een bommetje of capsule dus.

blobnik

Wat is een "bommetje"? Is dat het in vloei doen en inslikken?

Is vloei zelfs eetbaar?!

crazyb00

Newbie
Wat is een "bommetje"? Is dat het in vloei doen en inslikken?

Is vloei zelfs eetbaar?!
1. Je kristal in een (stevig) zakje doen, en gwn met een aansteker ofzo kapot stampen tot je mooi poeder hebt.

2. Je legt een vloei op een precisieweegschaal, zet 'm aan (zo weeg je de vloei niet maar de MD), doet er de gewenste hoeveelheid MDMA-poeder op en vervolgens kan je 'm in twee plooien en 'dicht draaien'. Eigenlijk een beetje zoals hoe een knalerwt eruit ziet.

Nam zelf vroeger altijd likjes/dipjes/halve pillen & raad dit af. Ranzige smaak, super opvallend en gewoonweg gevaarlijk omdat je écht niet kan doseren. een likje kan bij wijze van spreken 20mg maar ook 50mg zijn. En al zeker als je bijneemt, dan doseer je nog moeilijker (als je reeds boven de wolken zit).

Is vloei zelfs eetbaar?!
I mean... is MDMA eetbaar? lol

Belangrijkste: be safe & enjoy !

Neo-Shulginist

Badass junkie
Is vloei zelfs eetbaar?!
Het is in principe mogelijk om last te krijgen van constipatie door vloei. Maar dat kan je sowieso krijgen van stimulerende drugs zoals MDMA. (Gelatine) capsules zijn dus in principe beter (maar niet per se vereist). Ook helpt het om genoeg te blijven drinken (maar niet te veel want dat kan gevaarlijk zijn bij MDMA). Dus drink maximaal 1 glas water per uur, en let goed op of je kunt plassen.

crazyb00

Newbie
Geef briefing pls haha, ik weet niks over wat dat is of doet :tongueout:
Goh er valt niet veel te briefen hoor. Bij alcohol weet je bv. dat je bij elk biertje een beetje meer dronken wordt. Bij MDMA gaat dat moeilijk . Na een uur voel je pas wat je hebt genomen. En het effect is sterk.

Stel je neemt 2 likjes: kan 50 mg zijn of kan 120 mg zijn. op het oog zie je weinig verschil tussen de 2, maar verschil tussen 50 & 120 zou je wel stevig voelen na een uur.
je moet het zelf eens proberen met een precisieweegschaal en poedersuiker. Paar keer een vingerdipje op je weegschaal doen. Je zal zien dat elk dipje anders weegt en zou zelfs verrast zijn van hoeveel het verschilt.

Toen ik nog likjes nam, waren er momenten dat ik door 1 likje echt 'abnormaal high' werd, en heb ook al meegemaakt dat ik van 2 likjes 'bijna niets voelde'.
Je neemt dus vaak meer/minder dan je wil nemen. wat gevaarlijk kan zijn & wat de pret kan bederven. Ook zit je constant te denken 'heb ik niet te weinig/teveel genomen?'... die miserie hebje niet als je weet dat je gwn de juiste dosis hebt.

Nice is ook, als je exact weet hoeveel je neemt, weet je voor de volgende keer of je meer/minder/hetzelfde wil. Met likjes kan je niet zeggen 'ik ga iets minder nemen', want je weet nooit hoeveel je precies hebt genomen.

Als het je eerste keer is zou ik niet met teveel beginnen. Als ik jou was zou ik beginnen met je lichaamsgewicht in mg, en ong 2u later de helft bijnemen. Meer bijnemen is op eigen risico. (maar ben zelf niet heilig lol)

edit: negeer mijn dt fouten aub

Laatst bewerkt:

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Bij mijn weten kom je met drinken veel moeilijker over je drempeltje (threshold) heen en zul je er veel minder aan hebben.

De smaak van die zooi is zo weg. Paar slokken water en een verwrongen gezicht en klaar is Klara. Bommetje, capsule, (geteste) pil zijn mi nog de beste manieren van inname.

• Like
Waarderingen: Cera

FerdFatoehaus

Badass junkie
Bij mijn weten kom je met drinken veel moeilijker over je drempeltje (threshold) heen en zul je er veel minder aan hebben.

De smaak van die zooi is zo weg. Paar slokken water en een verwrongen gezicht en klaar is Klara. Bommetje, capsule, (geteste) pil zijn mi nog de beste manieren van inname.
Hoezo dan? Je krijgt toch net zo veel mdma binnen?

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Hoezo dan? Je krijgt toch net zo veel mdma binnen?
Ja geleidelijk. Net als dat je bijvoorbeeld een literpint bier drinkt of deze verdeelt over 3x330ml die je toch geidelijker weg tikt. Moet er wel bij zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, wel van anderen heb meegekregen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ja geleidelijk. Net als dat je bijvoorbeeld een literpint bier drinkt of deze verdeelt over 3x330ml die je toch geidelijker weg tikt. Moet er wel bij zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, wel van anderen heb meegekregen.
Het idee is toch dat je de dosering in 1 x neemt.

Bovenaan