Beste DF'ers,
sinds vorige week maandag ben ik gestopt met het roken van tabak (Zaterdagnacht toch nog 1 peukje gerookt). Als logisch gevolg daarvan ben ik ook opgehouden met tabak in m'n joints te doen. (Puur roken geeft sowieso een veel fijner effect
). Dit heb ik zowel vrijdagavond als maandag overdag gedaan, een pure joint gerookt dus. Effect bevalt me prima, alleen het voelde al vrij scherp aan de keel.
Nu heb ik echt last van mijn keel, het voelt net alsof er iets verbrand is waar de lucht met elke teug adem langs schraapt. Mijn vraag: is dit een gevolg van het puur roken, een lichamelijke reactie op het stoppen met roken of geen van beiden?
sinds vorige week maandag ben ik gestopt met het roken van tabak (Zaterdagnacht toch nog 1 peukje gerookt). Als logisch gevolg daarvan ben ik ook opgehouden met tabak in m'n joints te doen. (Puur roken geeft sowieso een veel fijner effect
). Dit heb ik zowel vrijdagavond als maandag overdag gedaan, een pure joint gerookt dus. Effect bevalt me prima, alleen het voelde al vrij scherp aan de keel.Nu heb ik echt last van mijn keel, het voelt net alsof er iets verbrand is waar de lucht met elke teug adem langs schraapt. Mijn vraag: is dit een gevolg van het puur roken, een lichamelijke reactie op het stoppen met roken of geen van beiden?