Puurheid

domzel

Belezen gebruiker
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.

dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL

een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.

klopt, maar ik merk wel, als je al dagen achtereen bezig bent, kan je snuiven wat je wil, je gaat wel hard maar het voelt nooit zo als wanneer je een tijdje niks gedaan hebt en dan een keer SSpoept

nutsss

Wijs gebruiker
domzel zei:
sorry, meneer Nootjes.
Correctie, 'Poepen' was bedoelt als Snuiven

:rolleyes: :)

nee joh geen probleem, het ging me er om dat ik geen verband zag tussen die twee. Ik weet dat in belgië bijvoorbeeld je achterwerk als 'mn poep' wordt aangeduid. Dat kan ik nog begrijpen. Hier zie ik dat niet. That's all. :grin:

domzel

Belezen gebruiker
weet eigenlijk ook niet waarom we dat hier zeggen... vind snuiven wel een vies woord trouwens, misschien is dat de rede. whaha, nou ik ga met "mn poep" en al in bed liggen, goeie nacht :wave:

Seneca

Experimenterende gebruiker
Ik ben nu al een tijdje informatie aan het opzoeken over amfetamine maar ik ben nog nergens tegengekomen dat pure amfetamine corrosief is of anderzins zou 'branden'.

Het branden moet volgens mij komen door troep waar het mee versneden wordt of bijproducten die erin blijven als het slordig geproduceert word.. Waarom ze het in dat geval dan niet gewoon met harmless poeder als manitol versnijden mag joost weten..

Toch heb ik nog nergens een echt bevredigend antwoord kunnen vinden; ik heb al van mensen gehoord dat hun 'speed' zelfs een CD-hoesje kan beschadigen, dat het zich moeiteloos door vleeswaren heen vreet heb ik gezien, maar of dat nou komt door de amfetamine of door de cuts is mij nogsteeds niet duidelijk.

zommes

Badass junkie
Mdma bijt ook en dat ik ook een amfetamine en dat wordt sowieso niet versneden...

Waarom precies weet ik ook niet, misschien omdat het een zuur is. Maar het is in ieder geval de amfetamine. Er zijn ook geen versnijdingsproducten die bijten.

davista

Newbie
Nou, het branden heeft alles te maken wat er in je poeder zit, als ik er ff wat Souda (sodium natrium bicarbonaat) bij versnijd en je snuift het, brand je neus ook van je hoofd. Goede speed hoort wel te branden want je gaat van een basis opgelost mengsel naar een zuur oplossing waarin kristallen neerslagen, en je deze mooi kunt affilteren, zou dit niet zuur zijn zou je een amfetamine vrijbasis behouden waarin, Bv. Isopropanol en amfetamine vrijbasis zit opgelost. Worden er een andere manier van synthetiseren gebruikt kunnen misschien andere methodes gebruikt worden en zal die ene weer wat minder zuur zijn dan de andere. En doordat Amfetamine Steeds in kristallen - "Zoutvorm" word neergeslagen zal het altijd wel branden.

M.A.W. Je weet nooit of je goed spul hebt door het te snuiven en op het branden af te gaan. Wel door het te laten testen, (of zelf ff uitproberen of je er snel van gaat :wink: )
Wel is het meestal zo, als je speed droogt en na een tijdje word die terug plakkeriger en natter dat hij hoger geconcentreerd is dan speed die in "steen" veranderd, dit omdat amfetamine zeer snel en veel vocht opneemt.

Please Correct me if im wrong! Dit is mijn theorie...

Greetz Davista!

meth666

Belezen gebruiker
zommes zei:
Mdma bijt ook en dat ik ook een amfetamine en dat wordt sowieso niet versneden...

Waarom precies weet ik ook niet, misschien omdat het een zuur is. Maar het is in ieder geval de amfetamine. Er zijn ook geen versnijdingsproducten die bijten.

MDMA kristallen worden wel niet versneden maar dat is ook nog geen garantie voor puurheid. MDMA kristallen is nooit zuiver. MDMA freebase is naar mijn weten ook niet te krijgen, waarschijnelijk vloeibaar en zeer vervliegend. MDMA wordt gebonden om de kristallen te krijgen, maar er kan ook maar 30% MDMA in het mengsel worden gemixt, en dan nog vormt het kristallen, alleen kristallen met een mindere hoeveelheid MDMA.

En bij amfetamine wordt de freebase met sulfaat gebonden zodat het neerslaat. Het probleem is dat er dan ook waterstofsulfaat vormt en in kleine hoeveelheden achterblijft. Dit veroorzaakt door in contact te komen met vocht (zoals bijv. in je neus) een zuurvorming (wat brand)

chr776

berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd

Als je geluk hebt kan je zelf 90% hebben per gr los verkocht. Maar zal je waarschijnlijk niet lukken te vinden want kun je meestal niet terecht voor een losse gr. Moet je al geluk hebben diegene te vinden die het nut van versnijden niet ziet (degene kan ook gewoon zijn prijs omhoog doen om zijn winst te bekomen) maar die zijn er vrees ik maar enkelingen die moeilijk te vinden zijn.
Vroeger leerde ik enkele mensen kennen, kende ze eigenlijk al maar wist niet dat die er zo inzat, kon je dan wel niet terecht voor een grammetje normaal ook niet voor de hoeveelheid dat ik nam maar omdat ik het was.
Ging dat dan vooral voor kennissen halen omdat ik zelf niet echt voor speed was maar pillen slikte vooral. Maten die wel al lang snoven en veel schatten hem toch altijd zeker 90%. Als je weet wat geld daarvoor neergelegd werd zal dat waarschijnlijk ook wel geweest zijn.

berbe

Bewuste gebruiker
domzel zei:
berbe zei:

dat blok waar je over praat, daarbij is meth-amfetamine zeker ook precies hetzelfde als wat we hier speed noemen, alleen dan wat meer procenten :rolleyes: :wave:

nee meth is een anders stof mar ook veel goedkoper te make dus waarom zou je klante weg jage door er rotzooi bij te doen als je toch super winst maakt

en meth is nu eenmaal super potente drugs

berbe

Bewuste gebruiker
chr776 zei:
berbe zei:

Als je geluk hebt kan je zelf 90% hebben per gr los verkocht. Maar zal je waarschijnlijk niet lukken te vinden want kun je meestal niet terecht voor een losse gr. Moet je al geluk hebben diegene te vinden die het nut van versnijden niet ziet (degene kan ook gewoon zijn prijs omhoog doen om zijn winst te bekomen) maar die zijn er vrees ik maar enkelingen die moeilijk te vinden zijn.
Vroeger leerde ik enkele mensen kennen, kende ze eigenlijk al maar wist niet dat die er zo inzat, kon je dan wel niet terecht voor een grammetje normaal ook niet voor de hoeveelheid dat ik nam maar omdat ik het was.
Ging dat dan vooral voor kennissen halen omdat ik zelf niet echt voor speed was maar pillen slikte vooral. Maten die wel al lang snoven en veel schatten hem toch altijd zeker 90%. Als je weet wat geld daarvoor neergelegd werd zal dat waarschijnlijk ook wel geweest zijn.

met schatte is het zowiezo nooit zekr
als je 2 jaar poedersuiker met tikje pep snuift
en je krijgt dan eens wat betere (maar misschien ook maar 30%
dan ga je ook lope roepe deze is puur eh:d
mja als je goed spul gewoon bent is je schattig wel dichtbij realiteit natuurlijk:d

disaster

Bewuste gebruiker
berbe zei:
flash kieke zei:
berbe zei:
60% je lult uit je nek
speed in eu is max 20 dan mag je al heeeeeel blij zijn
meth is zowat65%

en speed moet helemaal niet brande
mijne brand niets
en daar trek je heus niet zo veel van eerste keer je die neemt
toenk naar die overging viel men tollerantie ineens weg presies
trug 2 lijntjes amper ======= groot en kwas al hard aant gaan

Dan zal je niets gewoon zijn zeker.

En jou uitlegje van dat % gedoe is wel grappig. Klopt langs geen kanten. :wave:
twas op tv bij docu over meth man is grappig ja maar wel waar
daarom is meth al zo actief bij weinig nemen
omdat het zo puur is

en niets gewoon 10 gr in een nacht als dat pep zou zijn die 60% puur is zou ik er nu nog gek en vaag van zijn

Misschien dat jouw dealer pep verkoopt dat versneden is met een overgroot deel suikerpoeder ofso? :confused: Als je pep hebt wat (bijna) niet versneden is, snuif je echt geen 10 gram op een nacht weg hoor!

bolle

Newbie
dit heb ik van een gast die het maakt hij zegt 1 kilo pasta wordt versneden tot 4 kilo dus dan heb je denk ik rond 20 procent omdat die kilo pasta zelf geen 100 procent is

JewCookie

Wijs gebruiker
bolle zei:
dit heb ik van een gast die het maakt hij zegt 1 kilo pasta wordt versneden tot 4 kilo dus dan heb je denk ik rond 20 procent omdat die kilo pasta zelf geen 100 procent is

Pasta betekend alleen dat de poeder substantie van speed, versneden of niet vloeibaar gemaakt is. Maargoed, de mate van versnijding en het gebruikte middel verschilt per dealer. Gewoon goed zoeken, er bestaat wel kwaliteit.

denito

Belezen gebruiker
hehe , manne manne , en blijve eindeloos lulle , weet je wa ja doet
zoek een weteschappeliijk bewijs ofzo , met bronvermelding wel,
degene die daar me afkomt geloof ik mss , nu zijnt precies nen hoop ouw wijve op d emarkt die over tomate lulle :d
mij boeit ni if the pep's good i sniff it :wink:

zommes

Badass junkie
denito zei:
degene die daar me afkomt geloof ik mss , nu zijnt precies nen hoop ouw wijve op d emarkt die over tomate lulle :d

Als jij dan effe een LOI cursusje Nederlands neemt.

denito

Belezen gebruiker
zommes zei:
denito zei:

Als jij dan effe een LOI cursusje Nederlands neemt.

hehe , ik lees het juist trug , ja kwas precies nog ni goe wakker , men excuses voor de taalfouten ze
:flushed: :sunglasses:

TomTom

Nezir zei:
je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont :wink:

je kan het altijd laten testen bij je lokale novadic-kentron

Bovenaan