flash kieke zei:berbe zei:80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
![]()
flash kieke zei:berbe zei:80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
![]()
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.
dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL
een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.
domzel zei:en dan een keer SSpoept
domzel zei:snuiven noemen wij altijd poepen![]()
domzel zei:sorry, meneer Nootjes.
Correctie, 'Poepen' was bedoelt als Snuiven
![]()
![]()
zommes zei:Mdma bijt ook en dat ik ook een amfetamine en dat wordt sowieso niet versneden...
Waarom precies weet ik ook niet, misschien omdat het een zuur is. Maar het is in ieder geval de amfetamine. Er zijn ook geen versnijdingsproducten die bijten.
berbe zei:80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
domzel zei:berbe zei:80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
dat blok waar je over praat, daarbij is meth-amfetamine zeker ook precies hetzelfde als wat we hier speed noemen, alleen dan wat meer procenten![]()
![]()
chr776 zei:berbe zei:80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
Als je geluk hebt kan je zelf 90% hebben per gr los verkocht. Maar zal je waarschijnlijk niet lukken te vinden want kun je meestal niet terecht voor een losse gr. Moet je al geluk hebben diegene te vinden die het nut van versnijden niet ziet (degene kan ook gewoon zijn prijs omhoog doen om zijn winst te bekomen) maar die zijn er vrees ik maar enkelingen die moeilijk te vinden zijn.
Vroeger leerde ik enkele mensen kennen, kende ze eigenlijk al maar wist niet dat die er zo inzat, kon je dan wel niet terecht voor een grammetje normaal ook niet voor de hoeveelheid dat ik nam maar omdat ik het was.
Ging dat dan vooral voor kennissen halen omdat ik zelf niet echt voor speed was maar pillen slikte vooral. Maten die wel al lang snoven en veel schatten hem toch altijd zeker 90%. Als je weet wat geld daarvoor neergelegd werd zal dat waarschijnlijk ook wel geweest zijn.
berbe zei:twas op tv bij docu over meth man is grappig ja maar wel waarflash kieke zei:berbe zei:60% je lult uit je nek
speed in eu is max 20 dan mag je al heeeeeel blij zijn
meth is zowat65%
en speed moet helemaal niet brande
mijne brand niets
en daar trek je heus niet zo veel van eerste keer je die neemt
toenk naar die overging viel men tollerantie ineens weg presies
trug 2 lijntjes amper ======= groot en kwas al hard aant gaan
Dan zal je niets gewoon zijn zeker.
En jou uitlegje van dat % gedoe is wel grappig. Klopt langs geen kanten.![]()
daarom is meth al zo actief bij weinig nemen
omdat het zo puur is
en niets gewoon 10 gr in een nacht als dat pep zou zijn die 60% puur is zou ik er nu nog gek en vaag van zijn
bolle zei:dit heb ik van een gast die het maakt hij zegt 1 kilo pasta wordt versneden tot 4 kilo dus dan heb je denk ik rond 20 procent omdat die kilo pasta zelf geen 100 procent is
denito zei:hehe , manne manne , en blijve eindeloos lulle , weet je wa ja doet
zoek een weteschappeliijk bewijs ofzo , met bronvermelding wel,
degene die daar me afkomt geloof ik mss , nu zijnt precies nen hoop ouw wijve op d emarkt die over tomate lulle :d
mij boeit ni if the pep's good i sniff it![]()
zommes zei:denito zei:hehe , manne manne , en blijve eindeloos lulle , weet je wa ja doet
zoek een weteschappeliijk bewijs ofzo , met bronvermelding wel,
degene die daar me afkomt geloof ik mss , nu zijnt precies nen hoop ouw wijve op d emarkt die over tomate lulle :d
mij boeit ni if the pep's good i sniff it![]()
Als jij dan effe een LOI cursusje Nederlands neemt.
Nezir zei:je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont![]()