pammetje82
Bewuste gebruiker
Ik ga morgen 10 mg pyrazolam spuiten. ik heb het pure poeder en het is totaal wateroplosbaar.
ik laat jullie weten hoe het gaat!
This shouldn't be too effective as a sleep aid. as far as i can tell it should be more effective as an anxiolytic as opposed to sedative or hypnotic. although these properties will still be there, they should be less pronounced than the anti-anxiety effects.
Pyrazolam is a benzodiazepine derivative which is water soluble.
Pyrazolam has a duration of action of approximately 6 hours
Pyrazolam has no active metabolites.
Pyrazolam has activity approximately x12 that of diazepam (Valium)
Pyrazolam acts as a high-affinity GABA positive allosteric modulator with a moderate duration of action.
Pyrazolam is used primarily as an anxiolytic.
Pyrazolam causes less ataxia and sedation than comparable agents at normal doses.
Pyrazolam is more selective for the α2 and α3 receptor subtypes than most benzodiazepines.
Binding data (GABA)
α1 3.84±0.25
α2 1.31±0.19
α3 1.48±0.21
α5 3.72±0.32
Coolpammetje82 zei:Ik ga morgen 10 mg pyrazolam spuiten. ik heb het pure poeder en het is totaal wateroplosbaar.

pammetje82 zei:oh joh het is verslavend pas op!! bij 10 mg spuiten zak je op ongeveer 3/4 van het inspuiten spontaan door je knieen, het lijkt wel wat op heroine de lekkere sufheid en motorieke verstoring die je merkt. Ik zelf heb door dat ik dit niet meer moet spuiten, nu al te vaak gedaan en het is TE lekker.

pammetje82 zei:pyrazolam is een nieuwe benzodiazepine die op de markt is. Het is de enige benzodiazepine die in water oplosbaar is en is echt een benzo tegen angst en niet voor slapen. Het werkt geweldig als je onzeker bent of angstklachten hebt. Maar het is dus een zeer nieuw middel nog niet op de markt in NL. Ik heb 20 gram van het pure poeder thuis en de normale dosering is een halve mg. dat betekend dat ik 40000 dossisen thuis heb haha genoeg om ff mee te experimenteren![]()
Vant-Hoekie zei:update:
Pyrazolam is zeer verslavend.
Veroorzaakt extreem geheugenverlies.
werkt zeer extreem angstremmend!
pammetje82 zei:Het is de enige benzodiazepine die in water oplosbaar is en is echt een benzo tegen angst en niet voor slapen.
Wat is het nou? Volgens mij ben je niet erg op de hoogte want:pammetje82 zei:dit is de 2e benzo die totaal wateroplosbaar is,
Kan dit zelf niet bekrachtigen of ontkennen, maar het lijkt er sterk op dat je niet goed weet waar je het over hebt. Wat ik in ieder geval wel weet is dat het veel verstandiger zou zijn om de vloeibarevormen te spuiten. Zelf klooien met oplossen van poeder in water geeft veel kans op vervelende complicaties.Realities zei:Er zijn nog benzo's die in water oplosbaar zijn hoor:
diazepam
-clonazepam
-clorazepaat
-lorazepam
-midazolam
Zijn ook beschikbaar in de apotheek in ampoulevorm ( vloeibaar dus) om intramusculair of intraveneus in te spuiten