pyrazolam poeder spuiten

pammetje82

Bewuste gebruiker
Ik ga morgen 10 mg pyrazolam spuiten. ik heb het pure poeder en het is totaal wateroplosbaar.
ik laat jullie weten hoe het gaat!

Absurd

Experimenterende gebruiker
Had je niet beter kunnen wachten met een report maken tot nadat je het geprobeerd hebt? :P Maar wat is pyrazolam precies?

pammetje82

Bewuste gebruiker
pyrazolam is een nieuwe benzodiazepine die op de markt is. Het is de enige benzodiazepine die in water oplosbaar is en is echt een benzo tegen angst en niet voor slapen. Het werkt geweldig als je onzeker bent of angstklachten hebt. Maar het is dus een zeer nieuw middel nog niet op de markt in NL. Ik heb 20 gram van het pure poeder thuis en de normale dosering is een halve mg. dat betekend dat ik 40000 dossisen thuis heb haha genoeg om ff mee te experimenteren :grin:

pammetje82

Bewuste gebruiker
nou de shot was geweldig! Ik kon niet meer recht lopen en had een enorm gevoel aan de bank vast te zitten (geen zin meer om wat te doen en gewoon te relaxen van het heerlijke rustgevende gevoel) Het werkte maar 4 uur met shotten maar als ik het gewoon normaal neem merk ik het toch wel 8 uur

pammetje82

Bewuste gebruiker
dit is de 2e benzo die totaal wateroplosbaar is, ik heb een hele hoge benzotolerantie!! Normaal word pyrazolam verkocht in tabletten van 0,5 mg. De tabletten zijn niet geschikt om te shotten want ze bevatten ongeveer 105 mg bindmiddelen en andere rotzooi wat je ook allemaal in je shot krijgt. daarom kun je alleen het pure poeder injecteren. het was een unieke ervaring! :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Weer wat erbij geleerd dank voor de info!

Ga ik zelf binnenkort ook eens proberen (oraal weliswaar eerst) Zal wel een flinke verslavingspotentie achter schuilen vermoed ik, aangezien het dwars door je tolerantie heen werkt als een trein :)

This shouldn't be too effective as a sleep aid. as far as i can tell it should be more effective as an anxiolytic as opposed to sedative or hypnotic. although these properties will still be there, they should be less pronounced than the anti-anxiety effects.

Voor degene die deze stof niet kennen:

Pyrazolam is a benzodiazepine derivative which is water soluble.
Pyrazolam has a duration of action of approximately 6 hours
Pyrazolam has no active metabolites.
Pyrazolam has activity approximately x12 that of diazepam (Valium)
Pyrazolam acts as a high-affinity GABA positive allosteric modulator with a moderate duration of action.
Pyrazolam is used primarily as an anxiolytic.
Pyrazolam causes less ataxia and sedation than comparable agents at normal doses.
Pyrazolam is more selective for the α2 and α3 receptor subtypes than most benzodiazepines.

Binding data (GABA)
α1 3.84±0.25
α2 1.31±0.19
α3 1.48±0.21
α5 3.72±0.32

Bron
Voor angst blijkt dit het best te werken zover ik vinden kan. Men word er een stuk minder slaperig van in vergelijking tot etizolam. Vergelijkbaar met Alprozolam (Xanax) 1mg is wat men het meest zegt bij normale dosis.

Be safe!

pammetje82

Bewuste gebruiker
oh joh het is verslavend pas op!! bij 10 mg spuiten zak je op ongeveer 3/4 van het inspuiten spontaan door je knieen, het lijkt wel wat op heroine de lekkere sufheid en motorieke verstoring die je merkt. Ik zelf heb door dat ik dit niet meer moet spuiten, nu al te vaak gedaan en het is TE lekker.

Pieter210

Bewuste gebruiker
pammetje82 zei:
oh joh het is verslavend pas op!! bij 10 mg spuiten zak je op ongeveer 3/4 van het inspuiten spontaan door je knieen, het lijkt wel wat op heroine de lekkere sufheid en motorieke verstoring die je merkt. Ik zelf heb door dat ik dit niet meer moet spuiten, nu al te vaak gedaan en het is TE lekker.
:hearteyes:

Kijk idd maar een beetje uit. Als ik het goed begrijp staat 10 mg gelijk aan 120 mg diazepam. Ik ben met 20 mg diazepam al zo suf als een konijn... :mrgreen:

Vant-Hoekie

ik dat denk ze bedoelen dat je 12 x zo positiever wordt als bij diazepam, en daarnaast wordje niet lam. ik denk dat dit een van de meest succesvolste benzo wordt in de geschiedenis. ben benieuwt hoe veel meer geweldige middelen zoals pyrazolam of zelfs positiever er nog ontdekt gaan worden! kdenk dat er meer voordelen dan nadelen aan pieras vastzitten zelfs in vergevorderde verslavings toestand. het is gezonder om de hele dag vet positief te denken! en kan me nie voorstellen dat deze stof schade aan het lichaam Bengt. En dat negatief ingesteld zijn dat wel doen!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ben benieuwd zou zomaar kunnen dat dit inderdaad een erg goede benzo blijkt te zijn eenmaal goed gekeurd als medicijn is (want dat is het toch niet nog een RC toch gewoon? ) of op kleine schaal. Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ga volgende week misschien wat halen, ben wel erg nieuwsgierig hoe het de geschiedenis in zal komen gaan. Dus vandaar wil ik het eens ervaren :)

Zover ik lees en weet is het een erg potent toch wel goedje wat tegen menig tolerantie doorbreekt. En werkt het oraal ideaal bij de angst zover ik weet. En slapen gaat er ook heel goed op dat word hierboven bevestigd.

Peace

Realities

Belezen gebruiker
pammetje82 zei:
pyrazolam is een nieuwe benzodiazepine die op de markt is. Het is de enige benzodiazepine die in water oplosbaar is en is echt een benzo tegen angst en niet voor slapen. Het werkt geweldig als je onzeker bent of angstklachten hebt. Maar het is dus een zeer nieuw middel nog niet op de markt in NL. Ik heb 20 gram van het pure poeder thuis en de normale dosering is een halve mg. dat betekend dat ik 40000 dossisen thuis heb haha genoeg om ff mee te experimenteren :grin:

Er zijn nog benzo's die in water oplosbaar zijn hoor:

diazepam
-clonazepam
-clorazepaat
-lorazepam
-midazolam

Zijn ook beschikbaar in de apotheek in ampoulevorm ( vloeibaar dus) om intramusculair of intraveneus in te spuiten

Vant-Hoekie

Ja maar ik kan geen enkele benzo in dat rijtje ooit meekrijgen op recept....
MAar bij de pyra's!! jongens... of ze hebben er minder van de werkzame stof ingedaan maar ik vind een dosis van 0.5 mg in zon grote tablet wel opmerkelijk weinig! daarnaast vindt ik dat 2mg een betere gebruikelijke dosis is als je het therapeutisch wilt gebruiken, om jezelf in beetje helder en onder controle houden...

ik vindt pyrazolam tot nu toe een prima substituut voor ghb, alcohol en ik denk ookwel baclofen maar daar heb ik helaas nog geen ervaring over mogen opdoen!
Nou mensen poost op een betere toekomst met zwierazepam!!

MVG,

Charlykaak net buiten de spiegeltent

Vant-Hoekie

Dus pyrzolam 0.5 TABS met bindmiddel liggen injecteren, is niet aan te raden of absoluut levensgevaarlijk en dodelijk? Want wat is bindmiddel eigenlijk precies? iedereen eet ook xtc pillen met een nettogewicht dat voor hoger licht dan het mdma gewicht?
Bindmiddel komt toch zowizo in het bloed???

ik ken verder genoeg mensen die dexamfetamine-capsules of ritalin snuiven...

Hoezo zou iets injecteren gevaarlijker zijn dan het op een andere wijze je bloedbaan inbrengen?
ikkan wel wat cryptische redenen bedenken maar.. Maar kheb nog niet genoeg argumenen om het niet te doen...

Vant-Hoekie

update:

Pyrazolam is zeer verslavend.
Veroorzaakt extreem geheugenverlies.
werkt zeer extreem angstremmend!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Vant-Hoekie zei:
update:

Pyrazolam is zeer verslavend.
Veroorzaakt extreem geheugenverlies.
werkt zeer extreem angstremmend!

Dank duidelijk zo! Geen onduidelijkheid meer over de werking. Ben opzoek naar bijwerkingen maar kan dat niet vinden nu, iemand die een (vervelende) bijwerking had ermee?

Ben benieuwd of deze word toegelaten als geneesmiddel, en dus in de apotheek zal komen. De tijd zal dat ons wel laten weten.

Tufnut

Badass junkie
pammetje82 zei:
Het is de enige benzodiazepine die in water oplosbaar is en is echt een benzo tegen angst en niet voor slapen.
pammetje82 zei:
dit is de 2e benzo die totaal wateroplosbaar is,
Wat is het nou? Volgens mij ben je niet erg op de hoogte want:
Realities zei:
Er zijn nog benzo's die in water oplosbaar zijn hoor:

diazepam
-clonazepam
-clorazepaat
-lorazepam
-midazolam

Zijn ook beschikbaar in de apotheek in ampoulevorm ( vloeibaar dus) om intramusculair of intraveneus in te spuiten
Kan dit zelf niet bekrachtigen of ontkennen, maar het lijkt er sterk op dat je niet goed weet waar je het over hebt. Wat ik in ieder geval wel weet is dat het veel verstandiger zou zijn om de vloeibarevormen te spuiten. Zelf klooien met oplossen van poeder in water geeft veel kans op vervelende complicaties.

Vant-Hoekie

Nou ik moet zeggen dat het naast de bekende bijwerkingen van Benzo's niet echt veel andere nare bijwerkingen heeft. Alleen misschien net iets meer geheugenverlies dan bij andere soorten.
Daarnaast ga je dit middel denk ik ook veel eerder misbruiken.

ik had tabs van 0.5 mg, en ik ging mezelf al snel omhoog werken naar een dosis van 3,5mg maybe more.... Dan benje echt zwaar vande kaart, datje echt onverstoorbaar overal tegen aan loopt, alles kwijt raakt, nix meer herrinnert, dus echt levensgevaarlijk in het verkeer enzo..

Maar het is niet veel spectaculairder dan andere benzo's als je het in normale dosissen gebruikt...

Bovenaan