Pyrazolam

SensiBelle

Newbie
Ik mag dan misschien een newbie zijn, ik heb nog wel een paar hercencellen over gelukkig, dus ik heb eerst netjes via de zoekfunctie op Pyrazolam gezocht, maar vond alleen discussies in vergelijking met andere substanties. Dit middel heeft mijn leven veranderd en verdient toch op z'n minst z'n eigen draadje?

Zanza

DF-koning
Ik mag dan misschien een newbie zijn, ik heb nog wel een paar hercencellen over gelukkig, dus ik heb eerst netjes via de zoekfunctie op Pyrazolam gezocht, maar vond alleen discussies in vergelijking met andere substanties. Dit middel heeft mijn leven veranderd en verdient toch op z'n minst z'n eigen draadje?
Ik heb je openingspost gelezen in het 'stel je voor topic'. In welk opzicht heeft specifiek pyrazolam je leven veranderd?

SensiBelle

Newbie
• Pyrazolam 3 mg

Eerste van allen die ik besloot te testen, loste vrij traag op maar ik voelde me toch al best snel fijn, maar heb er eentje bij moeten pakken om in slaap te geraken. Hoofddoel was om fijn te dromen, en dat lukte. Ik voelde me de volgende dag ook opmerkelijk minder slecht dan anders.

Dit is de 1e RC benzo die ik nu voor de 2e keer probeer. Ditmaal niet om te slapen, maar nu 1, overdag, na een zeer stressvol begin van de dag, gemotiveerd door de vele positieve ervaringen die ik in de tussentijd heb kunnen lezen. Wederom een verbazingwekkend snelle werking, en ook weer meer humeurverhogend dan alle andere benzos die ik tot nu toe geprobeerd heb. In deze lichtere doses ook totaal geen last van moeheid, dufheid, afvlakking van positieve emoties of zware lichaamsdelen oid. Beetje warm dekentje gevoel. Ik begin echt zeer geïntrigeerd te raken door deze substantie.
Edit: na een uur of wat voel ik me toch wat lomer dan gehoopt, dit kan echter 2 andere oorzaken hebben: gisteren heb ik Flubromazepam genomen, die, kom ik vandaag achter, after effects heeft van ruim 36 uur. Dus dat spul zit ook nu nog in m'n systeem en heeft er opstapeling plaatsgevonden. Daarnaast heb ik te weinig slaap gehad en heeft de stress van eerder vandaag ook veel energie gekost. Wederom blijkt een straffe bak koffie veel effect te hebben qua loomheid. Desalniettemin nog steeds dat warme dekentje, heb nog nooit meegemaakt dat iets zo snel zo'n verschil maakte nadat ik in zo'n heftige stresssituatie zat. Zelfs Etizolam kon hier niet aan tippen. Volgende keer wellicht een halve tablet proberen, en beter in de gaten houden of er nog sprake is van mogelijke opstapeling.
Edit2: 8 uur na inname voel ik echt niks meer hiervan. Ook geen after effects (wat niet betekent dat ze er niet zijn, maar ik vóél me compleet nuchter). Wat dat precies exact hetzelfde als Lorazepam.
Ik begrijp waarom dit middel niet in andere landen wordt voorgeschreven, het heeft een (te) grote recreatieve waarde (potentie tot misbruik) en ook ik zit nu aan bijpakken te denken (maar doe dit niet). Om dezelfde reden dat Etizolam nu verboden is (maar Etizolam was ook veel potenter/langdurender/gevaarlijker, makkelijker om te overdosen en door de veel langere werking veels te snel verslavend... speaking from experience).

Test 3: 13:30, halve tablet à 1,5mg
Weer slechts een kwartier voordat ik opeens zo voel van "hee, ja daar is ie". Dit is duidelijk geen benzo die langzaam op komt zetten, maar er gewoon opeens *plop* is. En snel ook, ongeacht de dosis. Meteen die scherpe negatieve randjes eraf, maar de rest blijft overeind dus heeft automatisch een beter, zorgelozer humeur tot gevolg. Verder merk ik gelukkig vooralsnog geen enkel lichamelijk effect.
Precies een uur later: dit is gewoon pure perfectie. Ik heb niet het gevoel dat ik onder invloed ben, psychisch noch fysiek. Ik zou bijna durven zeggen, bijna een beetje zoals de oude ik, alsof eindelijk die berg aan opgebouwde ellende een beetje van me af begint te glijden. Ik begin echt weer zin te krijgen om dingen te gaan DOEN.
17:45 - halfje bijgepakt, eerste begon duidelijk uitgewerkt te raken. Nu begint dus schijnbaar het proces genaamd 'tapering'. Na al het onderzoek dat ik de afgelopen week heb gedaan, kwam de bevestiging dat ik idd verslaafd ben, maar dat kwam niet door de Lorazepam, maar door dagelijks gebruik van etizolam, dat langer dan 24h in je systeem blijft en op die manier heeft zich dat dusdanig opgestapeld dat er daadwerkelijk verslaving op trad en dat de nare gevoelens die ik had nadat m'n Etizolam op was, gewoon ontwenningsverschijnselen waren. Dus nu moet ik voorzichtig gaan afbouwen, taperen, in steeds lagere doseringen. Maar op dit moet ik wel in beperkte mate een benzo in m'n systeem hebben, anders begin ik me heel snel heel slecht te voelen, daarnaast is het levensgevaarlijk. Dus voorlopig alleen benzos die niet zo lang werken, om sowieso verdere opbouw te voorkomen. Nu begrijp ik ook waarom ik dagelijks Lorazepam mag nemen, die krijgt bij normaal gebruik niet de kans om op te bouwen, simpelweg omdat de duur daarvoor te kort is. Die duur is ongeveer gelijk aan die van Pyrazolam, dus tja... Als ik dan toch om het even kan kiezen, is die keuze snel gemaakt.
Houston, i think we have a winner.

Edit: deze 3e test was vandaag, en zo'n 2 uur na dat laatste halfje, terwijl de Pyrazolam dus volop werkzaam was, speelde er plots een rare situatie rond mijn woning waar ik normaal gesproken echt uren door van slag zou zijn, nu was het na 10 minuten al zo dat ik gewoon eigenlijk best wel weer kalm was. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb er nu zojuist nog 1 genomen met mijn quetuapine, (nu echt als inslaper) waarmee de totale hoeveelheid overeenkomt met mijn eerste experiment. Ik hoop dat ik ook weer zo'n nacht ga hebben. Truste!

Laatst bewerkt:

Draak Snaak

Newbie
Hé hoi hallo!

Een poosje geleden ben ik aardig de mist ingegaan met pyrazolam. Nam het voor de lol, maar stiekem toch ook om angst / stress te onderdrukken. Ik woonde op dat moment sinds kort weer in ouderlijk huis, en ik heb mijn ouders behoorlijk laten schrikken. (Dat is zacht uitgedrukt, ze zijn er emotioneel aardig gebukt onder gegaan)

Gedurende 3 weken nam ik wekelijks 1x 3mg voor het slapengaan. Vervolgens kroop ik richting 2x 3 mg, meerdere dagen per week. Altijd wat later op de avond, om makkelijk in slaap te vallen en er de volgende dag nog wat van te voelen. Ik geloofde dat ik er baat bij had, bovendien was ik was functioneel genoeg om te studeren en te werken.

Er ontstond delusion of sobriety. Hoewel ik me bewust was van de gevaren, begon ik het spul te onderschatten. Intussen pakte ik rustig mijn eerste pil overdag, waarna ik er in de avond nog een stuk of 3 / 4 ingooide. Dan zit je dus op 12 / 15 mg, zo’n dosering geeft een reëele kans op een spooksessie. Je hebt het niet door, maar je bent weg. Ik vond mijn autosleutels in de koelkast, werd wakker naast mijn bed, begaf me zichtbaar onder invloed naast mijn geliefden zonder het door te hebben, complete black-outs.

anyhow, de ergste details houd ik voor mezelf. Mijn ouders kwamen erachter en ik was er zodanig van geschrokken dat ik oprecht dacht er helemaal klaar mee te zijn. Na een week of 4 toch weer besteld bij de vendor, mij ditmaal extra bewust van de gevaren en het feit dat 6mg al een serieus zware dosis is. Ik zou het bij 3 mg houden, maximaal 1 avond per week. Dom!

Ik word de volgende ochtend zwaar onder invloed wakker en besef me dat het fout is gegaan. Complete blackout, mijn ouders hebben me rond 04.00 rommelend in de schuur gevonden. Er bleken 13 pillen over te zijn die mijn ouders uiteraard hebben weggegooid. Dat zou betekenen dat ik er 12 heb opgevreten, ik had er 25 besteld. Een absoluut w t f -momentje waar ik wederom heel erg van geschrokken ben. Ik zou het bij 3mg laten, maar kon de verleiding niet weerstaan om bij te pakken.

Ik deel mijn ervaring om men te waarschuwen, als je het toch graag wil gebruiken, houd het bij 1.5 tot 3 mg. Kruip je richting 6mg of meer, ga dan op tijd in bed liggen, het liefst met een gordel om. En verstop die batch aub ergens waar je het zelf niet eens meer kan vinden, haha..

Ik besef me dat dit mijn ervaring is, heb geen benzo tolerantie en gebruikte het om de verkeerde redenen. Zogenaamd recreatief, maar in feite om te ontsnappen van het nuchtere leven. Verder weet ik van mezelf dat ik aardig verslavingsgevoelig ben, dus ik ga mijn best doen om benzo’s voorgoed links te laten liggen.

cheers mensen, stay safe :)

Practuna

Belezen gebruiker
Waarom kan ik oneindig van die dingen in nemen en er letterlijk bijna niets van te merken (Soms heb ik het idee dat ik na 5/8mg nog wel iets ervan voel), krijg geen black outs ervan anders zouden de begeleiders van waar ik woon wel iets raars op merken. Dit heb ik met alle RC benzo's en pharmaceutische benzo's. Ik kan nog vrolijk rond huppelen met 150mg oxazepam een 80mg diazepam zonder enig roesje ofzo. Doktoren snappen het ook niet.. Flubromazepam heb ik laatst met handen vol in genomen en dat deed ook, niets.. :anguished:

Bonko3ng

Belezen gebruiker
Waarom kan ik oneindig van die dingen in nemen en er letterlijk bijna niets van te merken (Soms heb ik het idee dat ik na 5/8mg nog wel iets ervan voel), krijg geen black outs ervan anders zouden de begeleiders van waar ik woon wel iets raars op merken. Dit heb ik met alle RC benzo's en pharmaceutische benzo's. Ik kan nog vrolijk rond huppelen met 150mg oxazepam een 80mg diazepam zonder enig roesje ofzo. Doktoren snappen het ook niet.. Flubromazepam heb ik laatst met handen vol in genomen en dat deed ook, niets.. :anguished:
Ik heb dat ook. Tot dat ik een paar dagen later er achter kom wat er allemaal gebeurd is. Spul werkt als een malle en ik heb geen idee wat ik die dag heb gedaan of besproken met anderen. 'Zombie modus' moet je ten alle tijde proberen te vermijden. Hoe moeilijk dat op dat moment ook is. Al die benzos geven bij mij het gevoel dat er niks aan de hand is... Tot ik dagen later met mijn gedrag wordt geconfronteerd door mijn omgeving en ik mij echt niets kan herinneren. Vooral broma kan dit goed...

Bonko3ng

Belezen gebruiker
Etizolam was achteraf echt de meest veilige benzo voor mij na een nacht zuipen en snuiven. Diclazepam kon dit ook ondanks de lange werking. Wat komt het dichtst bij etizolam in de buurt volgens jullie?

Boldvandebuurt

Experimenterende gebruiker
Etizolam was achteraf echt de meest veilige benzo voor mij na een nacht zuipen en snuiven. Diclazepam kon dit ook ondanks de lange werking. Wat komt het dichtst bij etizolam in de buurt volgens jullie?
Metizolam is nu te koop. Werkt perfect. Voor angsten bij mij

Bovenaan