• Pyrazolam 3 mg
Eerste van allen die ik besloot te testen, loste vrij traag op maar ik voelde me toch al best snel fijn, maar heb er eentje bij moeten pakken om in slaap te geraken. Hoofddoel was om fijn te dromen, en dat lukte. Ik voelde me de volgende dag ook opmerkelijk minder slecht dan anders.
Dit is de 1e RC benzo die ik nu voor de 2e keer probeer. Ditmaal niet om te slapen, maar nu 1, overdag, na een zeer stressvol begin van de dag, gemotiveerd door de vele positieve ervaringen die ik in de tussentijd heb kunnen lezen. Wederom een verbazingwekkend snelle werking, en ook weer meer humeurverhogend dan alle andere benzos die ik tot nu toe geprobeerd heb. In deze lichtere doses ook totaal geen last van moeheid, dufheid, afvlakking van positieve emoties of zware lichaamsdelen oid. Beetje warm dekentje gevoel. Ik begin echt zeer geïntrigeerd te raken door deze substantie.
Edit: na een uur of wat voel ik me toch wat lomer dan gehoopt, dit kan echter 2 andere oorzaken hebben: gisteren heb ik Flubromazepam genomen, die, kom ik vandaag achter, after effects heeft van ruim 36 uur. Dus dat spul zit ook nu nog in m'n systeem en heeft er opstapeling plaatsgevonden. Daarnaast heb ik te weinig slaap gehad en heeft de stress van eerder vandaag ook veel energie gekost. Wederom blijkt een straffe bak koffie veel effect te hebben qua loomheid. Desalniettemin nog steeds dat warme dekentje, heb nog nooit meegemaakt dat iets zo snel zo'n verschil maakte nadat ik in zo'n heftige stresssituatie zat. Zelfs Etizolam kon hier niet aan tippen. Volgende keer wellicht een halve tablet proberen, en beter in de gaten houden of er nog sprake is van mogelijke opstapeling.
Edit2: 8 uur na inname voel ik echt niks meer hiervan. Ook geen after effects (wat niet betekent dat ze er niet zijn, maar ik vóél me compleet nuchter). Wat dat precies exact hetzelfde als Lorazepam.
Ik begrijp waarom dit middel niet in andere landen wordt voorgeschreven, het heeft een (te) grote recreatieve waarde (potentie tot misbruik) en ook ik zit nu aan bijpakken te denken (maar doe dit niet). Om dezelfde reden dat Etizolam nu verboden is (maar Etizolam was ook veel potenter/langdurender/gevaarlijker, makkelijker om te overdosen en door de veel langere werking veels te snel verslavend... speaking from experience).
Test 3: 13:30, halve tablet à 1,5mg
Weer slechts een kwartier voordat ik opeens zo voel van "hee, ja daar is ie". Dit is duidelijk geen benzo die langzaam op komt zetten, maar er gewoon opeens *plop* is. En snel ook, ongeacht de dosis. Meteen die scherpe negatieve randjes eraf, maar de rest blijft overeind dus heeft automatisch een beter, zorgelozer humeur tot gevolg. Verder merk ik gelukkig vooralsnog geen enkel lichamelijk effect.
Precies een uur later: dit is gewoon pure perfectie. Ik heb niet het gevoel dat ik onder invloed ben, psychisch noch fysiek. Ik zou bijna durven zeggen, bijna een beetje zoals de oude ik, alsof eindelijk die berg aan opgebouwde ellende een beetje van me af begint te glijden. Ik begin echt weer zin te krijgen om dingen te gaan DOEN.
17:45 - halfje bijgepakt, eerste begon duidelijk uitgewerkt te raken. Nu begint dus schijnbaar het proces genaamd 'tapering'. Na al het onderzoek dat ik de afgelopen week heb gedaan, kwam de bevestiging dat ik idd verslaafd ben, maar dat kwam niet door de Lorazepam, maar door dagelijks gebruik van etizolam, dat langer dan 24h in je systeem blijft en op die manier heeft zich dat dusdanig opgestapeld dat er daadwerkelijk verslaving op trad en dat de nare gevoelens die ik had nadat m'n Etizolam op was, gewoon ontwenningsverschijnselen waren. Dus nu moet ik voorzichtig gaan afbouwen, taperen, in steeds lagere doseringen. Maar op dit moet ik wel in beperkte mate een benzo in m'n systeem hebben, anders begin ik me heel snel heel slecht te voelen, daarnaast is het levensgevaarlijk. Dus voorlopig alleen benzos die niet zo lang werken, om sowieso verdere opbouw te voorkomen. Nu begrijp ik ook waarom ik dagelijks Lorazepam mag nemen, die krijgt bij normaal gebruik niet de kans om op te bouwen, simpelweg omdat de duur daarvoor te kort is. Die duur is ongeveer gelijk aan die van Pyrazolam, dus tja... Als ik dan toch om het even kan kiezen, is die keuze snel gemaakt.
Houston, i think we have a winner.
Edit: deze 3e test was vandaag, en zo'n 2 uur na dat laatste halfje, terwijl de Pyrazolam dus volop werkzaam was, speelde er plots een rare situatie rond mijn woning waar ik normaal gesproken echt uren door van slag zou zijn, nu was het na 10 minuten al zo dat ik gewoon eigenlijk best wel weer kalm was. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb er nu zojuist nog 1 genomen met mijn quetuapine, (nu echt als inslaper) waarmee de totale hoeveelheid overeenkomt met mijn eerste experiment. Ik hoop dat ik ook weer zo'n nacht ga hebben. Truste!