Qocaïne en Cocaïne

MetaalKonijn

Badass junkie
GewoonVOL zei:
berbe zei:
Jeller zei:
GewoonVOL zei:
Frisko zei:
GewoonVOL zei:
Sos? Charmes? LOL.
en pep wel zeker???
dan lach ik evenhard!!!! :wink:

Pep heeft character. Sos is gewoon sos. :rolleyes:
van pep moest jij de eerste 2 keer kotsen, zo geweldig zal het dan ook niet zijn zeker :wave:

haha en dat ,noemt zich een speedfreak :P
grapje eh:d

Ik speedfreak? Lol. Ik zou niet durfen om zo te leven. Ik weet niet van wie je dit informatie hebt, maar dat is pure bullshit. :wave:

Ja, Jeller ik moest de eerste 2 keer ervan kotsen, dus? Misschien ben jij een beetje bang voor kotsen, dat zou de reden zijn dat jij het erbij haalt in dit onderwerp. :rolleyes:

Waarom zie ik alleen maar bijdehandte posts van jou? Die signature maakt het al helemaal erg.

Nou zommes vertel eens, wat wou je met dat bericht bereiken?

Ik weet al dat jij vind dat er iets mis is met mijn berichten en
dat mijn signature jou niet aanstaat.

Ja, en? Wil je dat ik wat serieuzere berichten ga plaatsen? Kijk eerst naar jezelf; Jij wilt mij iets duidelijk maken, met wat slap commentaar zonder enige inhoud? Veel succes hoor! :rolleyes:

Oh GewoonVOL heeft ook ballen met wat speed achter z'n kiezen hoor. Ga dit eens nuchter nakijken, en kijk hoe dit in proportie valt met de werkelijkheid.

Verder niet bijdehand bedoelt, ik vermoed dat de meesten dit gevoel hebben, 't is vaak niet terecht wat de jongeman allemaal raaskalt.

Wel kick-ass signature, desondanks.

Edit; éénnalaatste post ben je al heel wat duidelijker, en zelfbewuster. Mijn commentaar moet je maar beschouwen als semi-wijs dronkemansgeraas. :wink:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Ik heb niks gebruikt vandaag, konijn. :openmouth:

En ik denk dat ik wel weet waarom je toch altijd twijfelt om het nog EEN keertje te doen.

We zijn allemaal mensen, wezens die zich veelste makkelijk laten manipuleren door hebzucht, macht en genot. Dit is gewoon het bewijs dat we allemaal maar mensen zijn met al onze negatieve aspecten.

En nu ga ik slapen. Morgen weer vroeg op. (Hekel aan die klote bejaarden die om 11 uur smorgens een kopje koffie komen drinken! :angry: :openmouth: )

Jeller

Badass junkie
Qocaïne zei:
Jeller zei:
kheb het een paar keer gedan en 1 keer was het heel leuk, en toch komt het af en toe in mijn hoofd en heb ik er zin in :confused:

En dát(!) is zo verneukeratief! Zal dit altijd zo blijven?
Nog ÉÉn keertje.. ja.. en dán? Blijt het wéér in je hoofd zitten! >.<
wss als ik het aangeboden krijg sla ik het niet af hoor.. je ziet het toch niet aan me en het bederft je eetlust en slaapritme nauwelijks, dus waarom zou ik weigeren :rolleyes:

dit lijkt mij dus heel verraderlijk aan coke en meteen ook de reden waarom het zo verslavend is..

ondanks dit alles vind ik het maar een stomme drug en kzou er zelf nooit geld aan uitgeven omdat ik met 50€ wel wat leukere dingen of drugs kan kopen..

maar als ik zin begin te krijgen in coke ondanks dat het mij nooit geboeid heeft en dat ik het maar een stomme drug vind, dan wil ik niet weten wat voor een inpakt het kan hebben op iemand zijn hoofd die het wel de moeite vind!

en trouwens: speed en coke zijn even verslavend en even erg..
door coke verandert je persoonlijkheid wel meer en word je financieel geplunderd, maar door speed gaat je lijf volledig naar de klote

natuurlijk zijn ze alletwee slechts voor je persoonlijkheid, geld en lijf maar kdenk dat dit de voornaamste verschillen in verslaving zijn..

Sniffie

Experimenterende gebruiker
Ik zie hier steeds worden als verslavend enzo, maar wat is daarvan dan jullie definitie?

Het gaat erover dat je na gebruik van coke steeds dat gevoel terug krijgt dat je het nog een keer wil, terwijl je het niet wil.
Maar is dat niet gewoon iets wat mensen bij alles hebben? Tig mensen die willen afvallen, hebben ook wel eens zin om friet met mayo te vreten... zijn die dan opeens verslaafd aan friet? En als ze een dag later opeens ook chocolade willen? Zijn ze verslaafd aan friet en chocolade?!

Zelf denk ik dat verslaving te maken heeft met de manier waarop jij om gaat met het gevoel dat je nog wel een keer een lijntje zou willen.

Verslaafd ben je in mijn ogen pas echt als je kostte wat het kost weer sos haalt. Dwz dat het negatieve invloed heeft op je karakter, op je prestaties op het werk, op je relatie met familie, vrienden, enz.

En mensen die ooit wat snuiven en dan op een gegeven moment weer de neiging hebben om wat te pakken, zijn in mijn ogen nog lange na niet verslaafd.
Er zijn genoeg mensen die 1x strontbezopen worden, er kotsziek van worden en zeggen het nooit meer te doen. En een jaar later lopen ze er even straalbezopen bij.....

Zoiets zit gewoon in de mens.... die mensen zijn dan ook geen alcoholist ofzo.

Jeller

Badass junkie
1 gram sos kost wel meer dan ee pak friet met mayo hé :rolleyes:
dus als die 50€ je waard is dan betekent dat toch al meer

berbe

Bewuste gebruiker
Jeller zei:

al koste een pak friet met mayo 50 euro geef me die friete maar dan
:d

Carlitos

Badass junkie
..[/quote]

Ik kan je niet tegenhouden... maar denk er nog even goed over na!

Waarom zou je het willen gebruiken? Wat verwacht je?
Ben jij sterker dan coke? Laat je het bij één keer?

Gewone vragen hoor.. niet aanvallend bedoeld. Ik zou alleen jou gedachtegang erachter willen weten :)[/quote]

Nja ik ben gewoon echt benieuwd naar dat gevoel..
Ik weet dat als ik het wat vind meerdere keren zullen komen,mjah ik kan toch niet al dat sos betalen als ik verslaafd zou raken.

Plus dat ik fan ben van pillen,en dat alsk dat doe coke in vergetenheid kan laten,alhoewel ik altijd pille neem ik altijd snak naar meer..
heb het daarom ook 2 weken lang elke dag gedaan op een gegeven moment totdat het fout liep..

Gr :wave:

Deranged

Badass junkie
Dan heb je geen goeie gehad. Maar coke is wel rotzooi en eigenlijk zou niemand het ook maar 1 keer moeten proberen. Ik was na 1 keer verslaafd. Dat kan ja en gebeurd vaak zat.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Dan heb je geen goeie gehad. Maar coke is wel rotzooi en eigenlijk zou niemand het ook maar 1 keer moeten proberen. Ik was na 1 keer verslaafd. Dat kan ja en gebeurd vaak zat.

Goeie sos of niet, het 'gevoel' stelt helemaal niks voor! En toch is het verdomd lekker. :rolleyes: :openmouth:

Carlitos

Badass junkie
Dat is dus het 'unieke' gevoel dat je toch voor herhaling vatbaar vind :P.
En vind je het te normaal of niet te leuk ofzo dan laat je het ligge...

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Japi-10 zei:
Dat is dus het 'unieke' gevoel dat je toch voor herhaling vatbaar vind :P.
En vind je het te normaal of niet te leuk ofzo dan laat je het ligge...

Luister, doe wat je zelf wilt, als je het uitprobeert kom je er vanzelf achter. :rolleyes:

J0rrit

Badass junkie
geen gevoel? dat is onzin. Maar zeer zeker wel een minder overheersend of minder hevig gevoel, omdat je simpelweg niet waus wordt, althans, bij normale lijnen niet. Maar snuif jij maar eens van goeie coke 3 hele dikke lijnen in een korte tijd naar binnen, dan word je wel waus, maar niet zo erg als van pillen nee. Maar tegelijekrtijd blijf je toch nog helder en heb je het niet zo door dat je waus bent.

Sowieso, als je al waus bent en neemt dan sos, dan wordt je nog wauser. Bijvoorbeeld alcohol en sos is wausheid. Wiet en sos is wausheid.

slunse

Bewuste gebruiker
heb op oudejaar zeer goeie c gehad.. heb een lijn of 8 uit een halve gram gelegd, had er zelfs nog een stuk of drie over maar khad er echt genoeg van toen dus de rest maar weggegeven. en dat gaf toch een behoorlijke roes hoor. tis te zeggen, roes.. enthousiast gevoel eerder.
weer genoeg gehad van die zooi voor een half jaartje.. spookt veels te veel door m'n hoofd nadien, junk gedachten a volonté, bwek

Frisko

Badass junkie
slunse zei:
heb op oudejaar zeer goeie c gehad.. heb een lijn of 8 uit een halve gram gelegd, had er zelfs nog een stuk of drie over maar khad er echt genoeg van toen dus de rest maar weggegeven. en dat gaf toch een behoorlijke roes hoor. tis te zeggen, roes.. enthousiast gevoel eerder.
weer genoeg gehad van die zooi voor een half jaartje.. spookt veels te veel door m'n hoofd nadien, junk gedachten a volonté, bwek
8 ui ne halve gram?
pfoe lukte mij da nog maar,dan was ik blij met mijn vol grammen die ik krijg... :rolleyes:
ik leg er maar 6 of hooguit 7 als mn keel kapot is uit 1 volle gram flakes... :flushed:

needlefreak

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
alleen als je goeie coke hebt en lang gebruikt krijgt het een plaatsje in je hersenen :wave:
Idd. Ik hoor zoveel van beginnende coke gebruikers dat ze er niks aan hebben enzo. Had ik ook toen ik pas begon en het snoof. Maar als ik nu terugdenk aan die nachtjes coke basen/shotten, dan krijg ik kippevel over heel m'n lichaam. Maar ook kotsneigingen. :mrgreen: En toch verlang ik nog steeds naar die flash. Ik raad het dan ook af om verder te gaan dan recreatief coke snuiven.

slunse

Bewuste gebruiker
dat is omdat jij een junk bent en ik niet.
wat is de waarheid soms toch heerlijk voor sommigen :) :tongueout:
(niet op jou bedoeld needlefreak.)

Sniffie

Experimenterende gebruiker
Jeller zei:

Misschien wel, maar wat ik probeer te zeggen; het gaat er volgens mij niet om dat je de behoefte voelt om iets te gebruiken ofzo, maar om de manier waarop je ermee om gaat.
Of die behoefte je dan 2,50 of 50 euro kost, maakt verder weinig uit.

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
Dit is nou precies de reden waarom ik het nooit ga proberen. Ten eerste lijkt snuiven me niks. En ten tweede het feit dat het veel wordt gedaan maar dat iedereen altijd zegt dat je er niet zoveel van merkt. Dat is eigenlijk een van de raarste dingen van coke als je het mij vraagt.

Frisko

Badass junkie
baarsjesbewoner zei:
Dit is nou precies de reden waarom ik het nooit ga proberen. Ten eerste lijkt snuiven me niks. En ten tweede het feit dat het veel wordt gedaan maar dat iedereen altijd zegt dat je er niet zoveel van merkt. Dat is eigenlijk een van de raarste dingen van coke als je het mij vraagt.
mjah,niet voelen is wel nie waar...
das brol sossa dan imho.
ok als beginnend gebruiker heb je er idd niet veel aan.
maar goeie coke merk je echt wel gek :hearteyes: :) :wave:

El Retro

Wijs gebruiker
snap ik dus ook niet goed he. Ze zeggen maar coke voel je niet. Moet je mij eens vertellen waarom je er praatkick van krijgt, goed gezind van wordt en anders tegen dingen aankijkt, en zo'n voldoening kan krijgen. Allemaal fake en gevaarlijk voor het kopje natuurlijk, maar toch, het wijst wel op een gevoel he?

berbe

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
snap ik dus ook niet goed he. Ze zeggen maar coke voel je niet. Moet je mij eens vertellen waarom je er praatkick van krijgt, goed gezind van wordt en anders tegen dingen aankijkt, en zo'n voldoening kan krijgen. Allemaal fake en gevaarlijk voor het kopje natuurlijk, maar toch, het wijst wel op een gevoel he?

neem speed dan weet je wat een lul kick is
dat prate bij sos zit gewoon allemaal tss je ore denk ik
mja ieder zijn mening

flashkop

Bewuste gebruiker
Manne manne, sos en speed zijn beide leuk, je moet ze gewoon allebij pakke en ni zevere welke de beste is ze zijn allebij totaal iets anders(buiten die simpelheid die ermee gepaard gaat)...

piemaster

Newbie
Een tip ter bescherming als je niet zeker weet of je de 2e x kan weerstaan is de nummers verwijderen of andere contacten vermijden!!!
Heeft bij mij zeker geholpen!! Na een paar maanden kwam ik een dealer tegen en het deed me nix....

El Retro

Wijs gebruiker
berbe zei:
El Retro zei:

neem speed dan weet je wat een lul kick is
dat prate bij sos zit gewoon allemaal tss je ore denk ik
mja ieder zijn mening

Heb al speed genomen, een speedperiode gehad ook, maar vind het gewoon een hoop afval, maar dat is ieder zijn mening, coke is dat ook, maar het is gewoon leuker. weet heus wel waarover ik praat hoor.

El Retro

Wijs gebruiker
Dat weet ik wel, het is precies alsof je soms eens coke neemt dat je in jou ogen al onwetend bent , ik weet het heus wel hoor dat coke gewoon fake is.

zrx

Newbie
oke gewoon doen, doe je best,,, flink space man,
kijk iedereen weet onderhand wel wat drugs is en wat het doet dus ik ga hier niet lopen lullen van doe het niet en dit en dat,
ga je gang en ervaar het maar,
we spreken ons wel over een tijdje

Jeller

Badass junkie
Frisko zei:
baarsjesbewoner zei:
mjah,niet voelen is wel nie waar...
das brol sossa dan imho.
ok als beginnend gebruiker heb je er idd niet veel aan.
maar goeie coke merk je echt wel gek :hearteyes: :) :wave:
idd en voor zover ik coke heb gedaan is goede coke veel lekkerder dan slechte :)
als je goeie gehad hebt kan je niet zeggen dat het geen goed gevoel geeft.. ik vind coke, net als xtc kutdrugs maar ze geven beiden wel een goed gevoel :wave:

Bovenaan