MetaalKonijn
Badass junkie
GewoonVOL zei:berbe zei:Jeller zei:van pep moest jij de eerste 2 keer kotsen, zo geweldig zal het dan ook niet zijn zekerGewoonVOL zei:Frisko zei:en pep wel zeker???GewoonVOL zei:Sos? Charmes? LOL.
dan lach ik evenhard!!!!![]()
Pep heeft character. Sos is gewoon sos.![]()
![]()
haha en dat ,noemt zich een speedfreak :P
grapje eh:d
Ik speedfreak? Lol. Ik zou niet durfen om zo te leven. Ik weet niet van wie je dit informatie hebt, maar dat is pure bullshit.![]()
Ja, Jeller ik moest de eerste 2 keer ervan kotsen, dus? Misschien ben jij een beetje bang voor kotsen, dat zou de reden zijn dat jij het erbij haalt in dit onderwerp.![]()
Waarom zie ik alleen maar bijdehandte posts van jou? Die signature maakt het al helemaal erg.
Nou zommes vertel eens, wat wou je met dat bericht bereiken?
Ik weet al dat jij vind dat er iets mis is met mijn berichten en
dat mijn signature jou niet aanstaat.
Ja, en? Wil je dat ik wat serieuzere berichten ga plaatsen? Kijk eerst naar jezelf; Jij wilt mij iets duidelijk maken, met wat slap commentaar zonder enige inhoud? Veel succes hoor!![]()
Oh GewoonVOL heeft ook ballen met wat speed achter z'n kiezen hoor. Ga dit eens nuchter nakijken, en kijk hoe dit in proportie valt met de werkelijkheid.
Verder niet bijdehand bedoelt, ik vermoed dat de meesten dit gevoel hebben, 't is vaak niet terecht wat de jongeman allemaal raaskalt.
Wel kick-ass signature, desondanks.
Edit; éénnalaatste post ben je al heel wat duidelijker, en zelfbewuster. Mijn commentaar moet je maar beschouwen als semi-wijs dronkemansgeraas.