Qocaïne en Cocaïne

Carlitos

Badass junkie
Had vandaag 3 sleutelpuntjes genomen,..
Opzich wel lekker,maar niet verslaafd meteen ofzo :openmouth:

Het begin was wel een uniek gevoel,was heel erg blij.. (in een keer :P)
Kwam beetje achter wat in me keel voelde meteen verdoofd,had zin om te praten maar ook weer niet >.<.

Beetje maf hoe het allemaal ging :confused:

Qocaïne

Badass junkie
Japi-10 zei:
Had vandaag 3 sleutelpuntjes genomen,..
Opzich wel lekker,maar niet verslaafd meteen ofzo :openmouth:

Het begin was wel een uniek gevoel,was heel erg blij.. (in een keer :P)
Kwam beetje achter wat in me keel voelde meteen verdoofd,had zin om te praten maar ook weer niet >.<.

Beetje maf hoe het allemaal ging :confused:

Wat was er lekker aan? :) Ben enorm benieuwd wat JIJ er dan zo lekker aan vond!

Carlitos

Badass junkie
ik had zo in een keer in me maag kwam een gevoel van ENORME blijdschap gewoon dikke smile op de kop en de hele tijd zeggen,wow ik ben blij huh dit dat is dit het etc ?

Ik vond mezelf trouwens lelijker in de spiegel + minder zelfverzekerd..
Mjah het ging echt vaag die werking bij mij,me hart ging af en toe flink te keer en dan dacht ik het is uitgewerkt en opeens voel je iets weer.

Carlitos

Badass junkie
Toch stiekem net een sleutelpuntje genomen :openmouth:
Kan het zijn dat je van coke spieren aan gaat spannen zonder dat je het door heb of met je kaak spelen ?

Kan het zijn dat je wat waziger gaat zien ?
Kan het zijn dat er gehoorshallicunaties komen ?
Zintuigversterkend ?

Wel steeds meer nodig voor zelfde effect ?

Qocaïne

Badass junkie
Japi-10 zei:
Toch stiekem net een sleutelpuntje genomen :openmouth:

Je vond het effect redelijk... behalve dat je een ENORME smile op je gezicht had. Daarnaast was het érg snel uitgewerkt.. en voelde je jezelf alleen maar onzeker.

En tóch ga je weer gebruiken...

wanneer je in huis hebt, zul je blijven gebruiken.

Ik weet het... het is allemaal nogal zwart-wit :rolleyes:

Qocaïne

Badass junkie
Kan het zijn dat je van coke spieren aan gaat spannen zonder dat je het door heb of met je kaak spelen ?

Vast wel... het blijft een upper en maakt je dus actief. Zelf niet gehad.

Kan het zijn dat je wat waziger gaat zien ?
Het kan zijn... ook zelf niet gehad.

Kan het zijn dat er gehoorshallicunaties komen ?
mnee! Lijkt me niet... misschien als je nachten achter elkaar hebt doorgetrokken op de sos.

Zintuigversterkend ?
mnee... eerder verdovend/verhelderend.
zintuigversterkend in méér horen of zien? Nee..

Wel steeds meer nodig voor zelfde effect ?
Tolerantie? Volgens mij niet, of iig niet zoals met speed ofzo.

5-HT

Newbie
Ik weet niet hoe jullie er op komen dat Speed meer chemisch of slechter voor je zou zijn dan Cocaine. Of dat Coke meer natuurlijk is :confused:

http://www.youtube.com/watch?eurl=&v=jbuNCoXpOGE

Kijk maar eens naar dit filmpje over de productie van coke, de gebruikte zuren komen ook voor bij de productie van speed en het is dus compleet onzin om te zeggen dat coke gezonder voor je is dan speed of dat speed 10x slechter is.

En om te zeggen dat bij coke gebruik word gemaakt van een natuurlijk product als een van de grondstoffen (coca-bladeren) klopt wel. Maar bij speed is dit afhangelijk van het productie proces ook zo, je kunt namelijk Ephedrine gebruiken als grondstof welke word gewonnen uit het Ephedra-Kruit, en dat is net zo natuurlijk als die coca-bladeren.

Ik wil speed heus niet verheerlijken ofzo, ik vind coke ook lekker. Alleen tijdelijk, word er snel down van en in jezelf gekeerd. Geef mij maar een lekkere snats speed :wink:

El Retro

Wijs gebruiker
jaja coke is ook chemisch. maar als coke als zo wordt gemaakt, stel je eens voor hoe speed dan wordt gemaakt :confused:

Carlitos

Badass junkie
Coke is kut..
Gisteren heel eventje een ''goed'' gevoel er van gehad.

Vandaag weer sleutelpuntjes de hele tijd,en nog een lijntje er merk er zowat niks van behalve in me portomonee.
Krijg er pittige tempratuurswisselingen van op me lichaam,voel nu af en toe een lekker iets (pas 3 uur na snuiven :confused:).

Ben erg agressief,begon net op de fiets me hond ging in een keer trekken toen ie andere hond zag.
Ik zei ; He,gvd heel hard smeet het ijzeren tegen ze kop pakte de riem tilde hem om aan vel begon te vloeken.
Gaf hem een schop,en maakte hem bang door telkens bijna te schoppen zodat ie lekker schrikt *haha*.
Kwam ie binnen wou die naar fam. ik Hier gvd en bench in (is zo hok voor honden) hij luisterde meteen en zag dat ie bang was.
Deed hem achter de deur liet ze eten lekker vallen ging ie voor deur staan rende kwaad op hem af nu ligt ie nog netjes. (Doet ie nooit)
Erg kwaad/boos nergens om at me eten snel op.

Heb nog beetje ligge zometeen opmaken terwijl ik het niet wil en geen zin heb maar gewoon agressie of iets wat een kankerzooi is dit allemaal he kan het eve niet uitleggen

5-HT

Newbie
El Retro zei:
jaja coke is ook chemisch. maar als coke als zo wordt gemaakt, stel je eens voor hoe speed dan wordt gemaakt :confused:

Nou zoveel scheelt het niet hoor :wink: Speed word ook vaak genoeg gewassen met benzine of diesel. En sulfuric acid (zwavelzuur) acetone etc etc word ook gewoon gebruikt bij de productie van ampetamine. Als je nou gaat kijken naar de afval stoffen in cocaine, denk ik dat die minder aanwezig zijn omdat het proces volledig is uitgewerkt. Ampetamine worden meestal vlug in elkaar gedraaid waardoor er een hoop onzuiverheden in zitten, uiteraard moet je dan gewoon een andere dealer zoeken. Sowieso is het jammer dat we in nederland gewoon de amfetamine base mengen met de versnijmiddelen, de base word niet eerst gekristalliseerd waardoor een hoop ampetamine verdampt als je het op een cd hoesje laat liggen en er alleen creatine en cafiëne overblijft. Maarja ik zal verder niet offtopic blijven sorry :wink:

OnTopic:

Ik vind coke heerlijk spul, als je goede hebt krijg je een heerlijke buzz over je heen, maar het duurt hoog uit een uurtje en dan moet je echt wel bij pakken. Ik kan me voorstellen dat mensen coke gebruiken en eraan verslaafd raken, want met coke begrijp je alles en denk je alles te weten. Zodra het uitgewerkt is mis je onderbewust dat gevoel van controle, ik persoonlijk denk dat dit een van de reden is dat mensen zich zo snel overgeven aan coke en dan verslaafd raken. Maarja het ligt toch ook echt aan jezelf denk ik als je verslaafd raakt aan snuifcoke. Een ding is zeker, het is ze geld niet waard hoe mooi je ook over coke kan vertellen, het is overrated en zonde van je geld.

5-HT

Newbie
Japi-10 zei:
Coke is kut..

Vandaag weer sleutelpuntjes de hele tijd,en nog een lijntje er merk er zowat niks van behalve in me portomonee.
Krijg er pittige tempratuurswisselingen van op me lichaam,voel nu af en toe een lekker iets (pas 3 uur na snuiven :confused:).

Ben erg agressief,begon net op de fiets me hond ging in een keer trekken toen ie andere hond zag.
Ik zei ; He,gvd heel hard smeet het ijzeren tegen ze kop pakte de riem tilde hem om aan vel begon te vloeken.
Gaf hem een schop,en maakte hem bang door telkens bijna te schoppen zodat ie lekker schrikt *haha*.
Kwam ie binnen wou die naar fam. ik Hier gvd en bench in (is zo hok voor honden) hij luisterde meteen en zag dat ie bang was.
Deed hem achter de deur liet ze eten lekker vallen ging ie voor deur staan rende kwaad op hem af nu ligt ie nog netjes. (Doet ie nooit)

Heb nog beetje ligge zometeen opmaken terwijl ik het niet wil en geen zin heb maar gewoon agressie of iets wat een kankerzooi is dit allemaal he kan het eve niet uitleggen

Je moet wel lief blijven voor je hond he! Die kan er niks aan doen :wink:

Carlitos

Badass junkie
Ja ik houd zielsveel van hem geef hem alle liefde en nu dit..
IK kan huilen om mezelf ik ben gewoon een mietje :angry:

net 3 dikke lijnen en heb nu het gevoel coke is het dit word me leven helaaj :grin:

Ellesdee

Badass junkie
5-HT zei:
Japi-10 zei:
Coke is kut..

Je moet wel lief blijven voor je hond he! Die kan er niks aan doen :wink:

Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?
Hoe haal je t in je kop om je hond zo te mishandelen?

pepito

Bewuste gebruiker
Japi-10 zei:
Ja ik houd zielsveel van hem geef hem alle liefde en nu dit..
IK kan huilen om mezelf ik ben gewoon een mietje :angry:

net 3 dikke lijnen en heb nu het gevoel coke is het dit word me leven helaaj :grin:

Japi japi toch..Lijkt me zo klaar als n klontje: nu is t je hond, volgende keer je vriendin/moeder/buurvrouw/oma. De coke doet je duidelijk geen goed en zorgt voor stemmingswisselingen en agressieve impulsdoorbraken. Goed advies: stoppen nu!!! voordat je jezelf alleen nog met coke kan handhaven en onder ogen zien. Dat doe je n jaar/paar jaar en vervolgens ben je zo verslaafd en verknipt dat je niet alleen je hond maar heel je omgeving hebt verkloot....Succes!

El Retro

Wijs gebruiker
vind ik nu ook, komaan zeg, doe het dan niet, ben er zelf ook goed mee weg met die prul en weet waarover ik het heb, maar zo doen, je kan jezelf toch nog controleren zeker :confused:

Ellesdee

Badass junkie
matthijs zei:
Ellesdee zei:
matthijs zei:
Saivy zei:
Ellesdee zei:
Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...

Klopt helemaal.

Geloof niet dat diegene er erg blij mee is dat hij dat doet.

Dus?
Dan moet ie t ook niet doen...

Keur het ook niet goed maar hij heeft dat waarschijnlijk niet gepost om daar commentaar op te krijgen. Hij wil hulp.

Hulp?
ik zal m ff de vernieling in helpen...

dus als je t ff niet ziet zitten ga je maar je hond mishandelen?

El Retro

Wijs gebruiker
ja ik kan er ook niet goed bij hoor :confused:
of je hebt goor kutspul gehad waar vanalles inzat dat er niet moest inzitten, want van slechte coke heb ik ook last van agressie, maar niet in die mate :confused:

Carlitos

Badass junkie
Vergeet dit ff..
Dit was gewoon te erg,hoe het op dat moment in elkaar liep!

Haat me maar als je wil,maar ik hoef hier geen commentaar want ik weet ook wel dat ik kansloos ben ..

En er is genoeg hulp

oi o i

Imke

Badass junkie
Als je iets gaan posten op een forum is het wel een beetje normaal dat men commentaar gaat geven, toch succes ermee..

El Retro

Wijs gebruiker
Ik snap je wel, maar ik vind het langs de andere kant dom om nu al te zeggen: "ik ben kansloos" blablabla. Je hebt het nog maar weinig gedaan. Je weet echt nog niet hoe het is als het daar eenmaal zit tussen je twee oren. Nu ben je er echt nog niet mee weg, geloof me.

Ellesdee

Badass junkie
Japi-10 zei:
Vergeet dit ff..

Haat me maar als je wil,maar ik hoef hier geen commentaar want ik weet ook wel dat ik kansloos ben ..

En er is genoeg hulp

oi o i

Vind je t zelf niet een beetje raar dan?
Als je je hond niet meer wil kom je m maar bij mij brengen...
Maar hou aub op met je huisdier te mishandelen...

Carlitos

Badass junkie
Gelukkig was het niet echt supererg mishandelen..
Heb al bij hem gelegen en alles ..

Het is makkelijk om te zeggen ; 'gek ventje' dit/dat.
Maar als je deze agressie kent of voelt dan kan je het eigenlijk pas echt snappen.. Kon mezelf echt niet houden..

En me hond kan ik niet eens thuis mishandelen want ik woon zelfs nog bij me ouders dus maak je er maar niet druk om :openmouth:

Ellesdee

Badass junkie
Die hond kan er toch niks aan doen dat jij je zo voelt?
Ga dan lekker een telefoonboek verscheuren ofzo. of tegen een deur aantrappen...

pepito

Bewuste gebruiker
Japi-10 zei:
Vergeet dit ff..

En er is genoeg hulp

oi o i
vooral tegen jezelf zeggen dat je kansloos bent. maak je negatieve zelfbeeld zo groot dat je gewoon maar een ding kunt doen: gebruiken. Goed excuus heb je dan zelf gecreeert.....

Carlitos

Badass junkie
Ja doe ik normaal ok iets anders..
Maar toen ie dat op dat moment deed konk er gewoon niet tegen,normaal had ik zo iets nooit gedaan was echt pure agressie (was al agresief/boos terwijl daarvoor niets veel was,behalve dan wat gedachten)

El Retro

Wijs gebruiker
Japi-10 zei:
Ja doe ik normaal ok iets anders..
Maar toen ie dat op dat moment deed konk er gewoon niet tegen,normaal had ik zo iets nooit gedaan was echt pure agressie (was al agresief/boos terwijl daarvoor niets veel was,behalve dan wat gedachten)

Heb je slechte coke gehad.

Carlitos

Badass junkie
Hmm..
Had later 3 lijntjes bijgenomen en had toen echt zwaar relaxed gevoel.
Evengoed agressie maar een stuk minder,..

Mja ik kan beter gewoon stoppen met alles ..

Bovenaan