Qualudes

heyol

Bewuste gebruiker
Yoowww

Welke drug vandaag beschikbaar lijkt het meest op Qualudes kwa effect?
Ik gok dat het een benzo gaat zijn ofzo?

En heeft iemand nog ooit een Qualude voorbij zien komen? Want heb
gehoord dat je ze al jaren niet meer kan kopen (ben niet aan't vragen voor een
referentie trouwens, gewoon of je het al eens gezien hebt/gepakt hebt).

Thx!!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Je kan beter SL-164 proberen dat dat lijkt er veel op. Dat is een RC die veel lijkt op op ludes . Doe maar even onderzoek ernaar :)

Ik vind het in ieder geval erg tof spul :hearteyes:

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Je kan beter SL-164 proberen dat dat lijkt er veel op. Dat is een RC die veel lijkt op op ludes . Doe maar even onderzoek ernaar :)

Ik vind het in ieder geval erg tof spul :hearteyes:
Ik heb een beetje op internet rondgekeken, maar er zijn erg weinig ervaringen te vinden met SL-164. Jij hebt er ervaring mee dus? Kun je er iets meer over vertellen qua effect, duur, en dosering?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
De SL-164 is erg vergelijkbaar duurt langer en heeft verder net als de film 'The Wolf of Wallstreet' zo'n werking. Ik werd er erg traag van en de spraak was ook erg ook alsof je de veel alcohol op hebt.

Kijk met de dosering wel uit als je teveel neemt krijg je juist wat trillingen in je motoriek.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Enjoy als je het hébt. Doe wel een allergie test eerst van bijvoorbeeld 80mg als dat goed gaat neem lekker de goede dosis (tussen de 300 en 500mg)

Peace!

heyol

Bewuste gebruiker
De SL-164 is erg vergelijkbaar duurt langer en heeft verder net als de film 'The Wolf of Wallstreet' zo'n werking. Ik werd er erg traag van en de spraak was ook erg ook alsof je de veel alcohol op hebt.

Kijk met de dosering wel uit als je teveel neemt krijg je juist wat trillingen in je motoriek.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Enjoy als je het hébt. Doe wel een allergie test eerst van bijvoorbeeld 80mg als dat goed gaat neem lekker de goede dosis (tussen de 300 en 500mg)

Peace!

Cool! Hoelang duurt het ongeveer?
En Qualudes duurden een kwartiertje ofzo toch he?

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Wat Quaaludes nou zo geweldig maakt is dat je het pilletje kan roken in tegenstelling tot benzo's waardoor je er na een paar trekjes al van kan neervallen op je smoel.

inner_search

Badass junkie
Wat Quaaludes nou zo geweldig maakt is dat je het pilletje kan roken in tegenstelling tot benzo's waardoor je er na een paar trekjes al van kan neervallen op je smoel.
Een Zuid-Afrikaanse collega van me , kwam effe geleden met verhalen over de beste drug ooit , maar kon het hier niet krijgen.
Hij noemde het mandrax en rookte het uit een bottleneck van een flesje bier zij hij.
Na effe zoeken nu blijkt mandrax dus methaqualone te zijn.

En hij zij inderdaad als je een puff neemt je best even neerzet want je wereld staat op zen kop (letterlijk en figuurlijk).

heyol

Bewuste gebruiker
Een Zuid-Afrikaanse collega van me , kwam effe geleden met verhalen over de beste drug ooit , maar kon het hier niet krijgen.
Hij noemde het mandrax en rookte het uit een bottleneck van een flesje bier zij hij.

En hij zij inderdaad als je een puff neemt je best even neerzet want je wereld staat op zen kop (letterlijk en figuurlijk).

Mandrax is gewoon een ander woord voor Qualudes. Is in Zuid-Afrika inderdaad nog verkrijgbaar. Zou je eens aan je Zuid-Afrikaanse collega willen vragen of hij SL-164 wil proberen? En kijken hoe gelijkaardig het is?

inner_search

Badass junkie
Mandrax is gewoon een ander woord voor Qualudes. Is in Zuid-Afrika inderdaad nog verkrijgbaar. Zou je eens aan je Zuid-Afrikaanse collega willen vragen of hij SL-164 wil proberen? En kijken hoe gelijkaardig het is?
Ja is blijkbaar de pharma naam daar..
ik wil al zeer lang eens ludes proberen , maar raak er niet aan (doe ook geen moeite.)
En mandrax ook , kom ik vandaag te weten dat dat hetzelfde is 🤭
Hij probeert alles wat je hem geeft , dus die vraag hoef ik hem niet te stellen.
Maar hij zal zelf geen sl-164 bestellen , kent de rc wereld niet echt.
En ik vind het alleen bij Chinese vendors en daar waag ik me dan weer niet aan..

Ik weet trouwens niet of je sl164 kan roken ?
Hij rookt de mandrax altijd , soms met een plukje wiet bij.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Volgens mij is het niet te roken. SL-174 niet in ieder geval. Vind het ook erg heavy als ik bijvoorbeeld 400mg neem lol oraal genomen. Helemaal van de wereld..
Maar denk dus niet dat quaaludes te roken zijn. Kan dat ook nergens online vinden.

inner_search

Badass junkie
Volgens mij is het niet te roken. SL-174 niet in ieder geval. Vind het ook erg heavy als ik bijvoorbeeld 400mg neem lol oraal genomen. Helemaal van de wereld..
Maar denk dus niet dat quaaludes te roken zijn. Kan dat ook nergens online vinden.
Mandrax is de pharma naam van quaaludes ofwel methaqualone in zuid Afrika , dus methaqualone valt wel te roken hoor.
Of het gezond is..

gebruiker292744

Bewuste gebruiker

Klinkt als hetzelfde effect dat ik kreeg toen ik als klein kind expres rondjes ging draaien om duizelig te worden omdat ik de high wel gaaf vond. Kan je het effect anders wat beter beschrijven?

inner_search

Badass junkie
Klinkt als hetzelfde effect dat ik kreeg toen ik als klein kind expres rondjes ging draaien om duizelig te worden omdat ik de high wel gaaf vond. Kan je het effect anders wat beter beschrijven?
Neen want ik heb het zelf nog nooit gedaan.
Wat jij beschrijft voel ik bij keta...

Bovenaan