Raar gevoel in borstkas van LSD..

Readerbot

Experimenterende gebruiker
De laatste paar trips heb ik er last van; Een raar, dicht gevoel in m'n borstkas, jeuk, kortademigheid en een drukkend gevoel. Moeilijk ademhalen pretty much. Dit gebeurt tijdens trips (ong. 2-3 uur na inname), en het gevoel blijf een paar dagen aanhouden, waarna het steeds minder wordt. Het gevoel is erger als ik er ketamine of 2c-b bij snuif. Vaak heb ik ook een gevoel alsof ik kramp in m'n borstkas heb, soort knoop.

Waar kan dit aan liggen? Ik ben langs de huisarts geweest en hij zegt dat m'n keel, hart en longen prima klinken (hij heeft het gecheckt met een stethoscoop). Help?

heejzer

Experimenterende gebruiker
Ik had dit ook tijdens mijn eerste trips, maar dan alleen tijdens de trip. Vooral de druk en het kortademig zijn.
Maar ik heb dit niet meer ervaren in het afgelopen half jaar.
Hopelijk gaat het ook bij jou weer weg.
Misschien is het gewoon slechte lsd?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Van die gekke pijntjes en kwaaltjes kunnen voorkomen in een trip omdat je je lichaam anders gebruikt dan normaal. Bij mij was het hoofdpijn, ik heb gemerkt dat als ik dus druk ga doen en ga rennen in een trip dat ik dan hoofdpijn krijg. Niet van het druk zijn en rennen zelf, maar omdat ik mijn lichaam anders gebruik. Ik ren anders, ik span meer spieren aan, als ik druk ga doen word ik ook druk in mijn hoofd. Lijd allemaal tot mijn hoofdpijn. Dus mijn oplossing is gewoon rustig blijven en niet teveel gek doen. :P

Misschien forceer jij iets in je middenrif? Te zwaar ademen, of te kortademig? Probeer te ontdekken wat je anders doet dan normaal. Verlaag anders je doses de volgende trip, de helft van wat je nu gebruikt. Kijk of het dan nogsteeds zo is.

Qocaïne

Badass junkie
Hmmm, hoewel dit herkenbaar is wanneer ik LSD gebruik (laatste twee trips voorgekomen), is het nog nooit voorgekomen bij mijn keta of 2c-b trips.

Advies: Dit klinkt niet erg goed! Ik zou proberen meer informatie in te winnen over je problemen, kijkend wat het probleem is en wellicht een oplossing ervoor hebben. Wanneer dit niet lukt, zal ik toch nog maar eens nadenken over het gebruik van drugs. Het is tóch een teken van je lichaam dat er iets niet lekker zit bij je :)

L

Lid 6909

Gast
misschien een keer naar het ziekenhuis gaan en een scan laten maken.

Spor

Wijs gebruiker
Heb er zelf nooit last van, maar heb hier al meerdere mensen over gehoord bij lsd gebruik... Bij hun was het wel weg na een tijdje.

Geen id wat het kan zijn

Serenity

Badass junkie
Het blijft natuurlijk wel een upper he! Maar zoals iemand anders ook al zei, en dat is wel een hele goede; je gebruikt je lichaam natuurlijk anders. Probeer er eens achter te komen hoe dat zit :)

azgaza

Badass junkie
Ik heb dit zelf nooit gehad, wat ik wel altijd heb is dat vooral het eerste uurtje van de piek mijn lichaam in het geheel wat 'vreemd' voelt, dan voelen bijvoorbeeld mijn tanden raar, of mijn handen, of als ik aan men haar voel, voelt dat ook raar. Misschien is het dus gewoon een lichamelijke hallucinatie?
Verder is LSD ook een hele milde upper inderdaad, en de energie, hoe van-zelf lopen gaat valt ook op, en misschien is het daar aan gerelateerd. Ik weet het eigenlijk niet, maar ik vind het zelf lichamelijk in ieder geval wel fijn.

Angramar Temenos

Badass junkie
azgaza zei:
Ik heb dit zelf nooit gehad, wat ik wel altijd heb is dat vooral het eerste uurtje van de piek mijn lichaam in het geheel wat 'vreemd' voelt, dan voelen bijvoorbeeld mijn tanden raar, of mijn handen, of als ik aan men haar voel, voelt dat ook raar. Misschien is het dus gewoon een lichamelijke hallucinatie?
Verder is LSD ook een hele milde upper inderdaad, en de energie, hoe van-zelf lopen gaat valt ook op, en misschien is het daar aan gerelateerd. Ik weet het eigenlijk niet, maar ik vind het zelf lichamelijk in ieder geval wel fijn.

Laat dat hele milde maar weg.. :P.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Kwaaltjes en pijntje die je onderdrukt, of niet merkt door andere afleiding, komen ook naar boven, dit omdat je gedachten worden versterkt, en je aandacht naar andere dingen gaat.

Ook dingen die je normaal niet deren, zal je ineens interesant gaan vinden

Buttplug

Newbie
Misschien de dosis iets verminderen, en anders een monster opsturen naar Eindhoven. Dat lijkt me de beste remedie.

Bovenaan