Raar gevoel in borstkas van LSD..

Readerbot

Experimenterende gebruiker
De laatste paar trips heb ik er last van; Een raar, dicht gevoel in m'n borstkas, jeuk, kortademigheid en een drukkend gevoel. Moeilijk ademhalen pretty much. Dit gebeurt tijdens trips (ong. 2-3 uur na inname), en het gevoel blijf een paar dagen aanhouden, waarna het steeds minder wordt. Het gevoel is erger als ik er ketamine of 2c-b bij snuif. Vaak heb ik ook een gevoel alsof ik kramp in m'n borstkas heb, soort knoop.

Waar kan dit aan liggen? Ik ben langs de huisarts geweest en hij zegt dat m'n keel, hart en longen prima klinken (hij heeft het gecheckt met een stethoscoop). Help?

heejzer

Experimenterende gebruiker
Ik had dit ook tijdens mijn eerste trips, maar dan alleen tijdens de trip. Vooral de druk en het kortademig zijn.
Maar ik heb dit niet meer ervaren in het afgelopen half jaar.
Hopelijk gaat het ook bij jou weer weg.
Misschien is het gewoon slechte lsd?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Van die gekke pijntjes en kwaaltjes kunnen voorkomen in een trip omdat je je lichaam anders gebruikt dan normaal. Bij mij was het hoofdpijn, ik heb gemerkt dat als ik dus druk ga doen en ga rennen in een trip dat ik dan hoofdpijn krijg. Niet van het druk zijn en rennen zelf, maar omdat ik mijn lichaam anders gebruik. Ik ren anders, ik span meer spieren aan, als ik druk ga doen word ik ook druk in mijn hoofd. Lijd allemaal tot mijn hoofdpijn. Dus mijn oplossing is gewoon rustig blijven en niet teveel gek doen. :P

Misschien forceer jij iets in je middenrif? Te zwaar ademen, of te kortademig? Probeer te ontdekken wat je anders doet dan normaal. Verlaag anders je doses de volgende trip, de helft van wat je nu gebruikt. Kijk of het dan nogsteeds zo is.

Qocaïne

Badass junkie
Hmmm, hoewel dit herkenbaar is wanneer ik LSD gebruik (laatste twee trips voorgekomen), is het nog nooit voorgekomen bij mijn keta of 2c-b trips.