raarste plek!

nightmare

Belezen gebruiker
in de tuin
in t zwembad bij me vriendin en bij mij mij thuis
kleedhok in 'n zwembad van centerparcs
in een lege feesttent
kantoor van me ouders
verder zowat elke kamer van mijn huis en 't huis van me vriendin :P

vode zei:
Was er nog twee vergeten:
De grot in dat zwembad in den bosch, groot cool zwembad met leuke glijbanen enzo.
Tussen twee windschermen 's ochtends op lowlands met iemand die zich badjasman noemde.

:openmouth: Die "badjasman" dat was toch geen gast met blond haar, beetje krullig, zo'n 1,85 meter lang?????? :confused:

WC
Duinen
Auto

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
bij een homeparty in iemand zen ouders hun waterbed
kleedhokjes zwembad
maar men speciaalste was toch op het dak van de stadschouwburg in antwerpen :grin:

DarCness

Wat veel mensen Uit denhaag en scheveningen zeg :openmouth:
Of teminste .. daar gedaan ..
Ehmm Scheveningen Ook De Duinen
Ennee ergens Bij delft en ypenburg en pijnacker in de buurt ''defsehout''
Dat is een groot meer met veel bos er om heen..
Heb ervan genoten .. Helaas Een aantal mensen Ook :tearsofjoy:

tomz0r

Badass junkie
DarCness zei:
Wat veel mensen Uit denhaag en scheveningen zeg :openmouth:
Of teminste .. daar gedaan ..
Ehmm Scheveningen Ook De Duinen
Ennee ergens Bij delft en ypenburg en pijnacker in de buurt ''defsehout''
Dat is een groot meer met veel bos er om heen..
Heb ervan genoten .. Helaas Een aantal mensen Ook :tearsofjoy:

Haha Delftse Hout, daar heb ik mijn eerste keer gedaan op mijn vijftiende. Alleen niet bij dat meer maar gewoon in het bos. Erg mooi daar. Vet te lezen dat iemand die ik niet ken het daar ook heeft gedaan. :beer:

DarCness

Haha Njaa toeval kan k niet zeggen want heel defsehout wordt ''plat''geneukt.. :openmouth:
Haha idd wel vet om te lezen inderdaad ! :tearsofjoy:

TrippyShit

Badass junkie
Ergens buiten, bij een meertje/strandje. Afgelegen natuurlijk :P Das wel de raarste plek denk ik. Voor de rest altijd netjes op de kamer :grin:

adhg

Newbie
mijn raarste plek was op mijn stage plaats(scheepswerf ''naamloos'' in amsterdam)
er kwam een politieboot aangevaren met motor problemen dus kwamen ze bij ons om te vragen of we ff konden kijken.
nou was het geluk dat ik op dat moment een verhouding had met een collega van de werf.
dus wij die boot in en we konden het niet laten om sex te hebben in de machinekamer van een POLITIE BOOT
helaas een vluggertje maar tog.

mijn top 3.
1. p55 (de politieboot :) )
2. bij mij om de hoek midden op straat
3. op me dak

cropp

Badass junkie
dylantje zei:
turks en bubbelbad ... :wink:

done that

mijn vader heeft een paar sauna`s als wellnesscenter zeg maar

dan begin je in de sauna, door naar de stoomcabine, op naar de douches, afkoelen in het zwembad en dan zuipen aan de bar

Lauu

Badass junkie
dat moet toch wel een Dixie Toilet zijn op een feest paar weken geleden :P gellukig was het in het midden van het feest en niet richting het einde anders was het wel ernstig ranzig geweest :tearsofjoy:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Op vakantie was ik een stelletje in het bubbelbad bij het hotelzwembad aan het begluren, toen ineens plopte die kerel m eruit, en loosde zijn goedje in het bubbelbadwater, waar dan de volgende ochtend al rond een uur of 10, de benedenburen aan het bier, waterfontijntjes aan het maken zijn, met hun mond.... :kots:

Lenin

Belezen gebruiker
1. Begrafeniswagen (ligt altijd brancard in om kist op te leggen, ik werkte tijdje bij begrafenisondernemer toen ik 15-16 was.. en je FF komt langs en je bent hartstikke geil), en nee er zat geen kist in.

2. Op de moterkap van auto op een strand vlakbij Calais, was 7 uur s'morgens dus geen kat in de buurt

3. Op schoolreis toen wegens gebrek aan kamers ik op de bruidsuite mocht slapen, en als je vriendin toevallig in dezelfde klas zit dan kan je moeilijk anders! Hemelbed :hearteyes:

glamourcide

- op t water op een opblaasdolfijn ( hij was nogal plat dus je kon er makkelijk op liggen... )
- parkje
- tuinhuis van een onbekend persoon ergens in amsterdam
- zwembad
- pashokjes Polo Ralf Lauren. ( kakkerzaak )
- in de auto in de achterbak bij familie ( sick.. )
- Invalidetoilet ziekenhuis.

zo. beat that :'D

r@r@

Wijs gebruiker
- verkleedhokje van zwembad
- in de duinen
- op een grasveld
- in een auto
- op de motorkap van een auto
- in een vrachtwagen
- op het aanrecht
- op de eettafel
- op de vaatwasser
- in bad
- onder de douche
- in een schuurtje
- op de w.c. ergens bij één of ander studentenfeest in Utrecht
- op de bank
- in de trein naar Utrecht
- op het grasveld rond een kerk
- in een maïsveld
- in een discotheek
- op de trap (erg lastig, wel lachen :) )
- naast een kerkhof (in Berlijn)

Volgens mij waren ze dat wel :grin:

glamourcide

ja maar volgends mij zet jij al jou keren dat je ooit geneukt hebt. en als dat zo is is het wel zielig, want ik zet alleen mijn rare shit van afgelopen 4 maanden. :'D
en eettafel en in bad is niet echt suuuuperorgineel.
maar okee.
je krijgt er een annoe voor ! :grin: respect ;]

r@r@

Wijs gebruiker
glamourcide zei:
ja maar volgends mij zet jij al jou keren dat je ooit geneukt hebt. en als dat zo is is het wel zielig, want ik zet alleen mijn rare shit van afgelopen 4 maanden. :'D
en eettafel en in bad is niet echt suuuuperorgineel.
maar okee.
je krijgt er een annoe voor ! :grin: respect ;]

Nee hoor, alle keren dat ik NIET in bed heb geneukt :wink:

DanceHall_Drug

Hmmm.. op de speelplaats snachts van een Schooltje van het lager onderwijs. :rolleyes:
We zaten op een feestje enja, we waren dan ff naar buiten gegaan... :grin:
De grond was egt hard, ik had een topje aan waar mijn rug bloot was.
Khad overal schaafwonden op mijn rug en knie, best dat ik er nix van gevoelt had want khad al wat gedronken en kwas al erg aan het gaan op de speed.
De volgende dag ook overal blauwe plekken op mijn rug en knie.
Geen egte aanrader als je nix mee hebt om op te liggen (onze dingen lagen nog in de discotheek in de vestaire) want we hadden het niet geplant.. we gingen alleen achter sigaretten gaan, dat dan uitgelopen is tot iets anders :P haha.. maar wel eens leuk om te proberen :smoke:
of achter een paar bomen/struiken bij een fietswegeltje snachts, das ook wel nog leuk :P en gezellig met zn 2 op een verlaten plek tussen het groen onder de sterrenhemel :hearteyes:

- in winkel van d'r ouders,
- in auto, terwijl d'r zus niets doorhad en overpakt vd speed de hele nacht bleef rondrijden
- terwijl we een jointje smoorden en 2vrienden ondertussen in dezelfde kamer naar tv zaten te kijken,
- in de duinen, terwijl er tamelijk wat wandelaars waren
- op de trein na een dagje zee, in een lege wagon (tot de conducteur kwam :openmouth:
- tijdens een verjaardagfeest, terwijl 50% van de gasten door het raam mee stond te kijken zonder wij dit wisten.
- op een bankje in een park om 9u s'ochtends
- in de velden
- in een manége
- achter in een marathonkoets terwijl haar vriendin aan het rijden was
- op een speeltuin, s'nachts na een fuif, tot we 'geflitst' werden
- tijdens de speeltijd op school in een grote ronde holle struik
- in een lijnbus ( eerste bus zondagochtend, we zaten alleen)
- naast haar vriendin terwijl we met 3 in een 1persoonsbed lagen
- terwijl een bevriend koppel in dezelde zetel ook bezig was
- in een bootje midden van een vijver tijdens vuurwerk
- in de auto op parkings s'nachts en overdag
- in een kamer boven fuifzaal, terwijl we de hele zaal konden zien maar niemand ons
- trio in tent met een goede vriend erbij
- in voetgangersbaantje
- in paskotjes
- op terras 3de verdieping in hotel in frankrijk
- in een ruwbouw
- tribunes voetbalplein tijdens bbqfeest
- lift (weinig gebruikt, zeker s'nachts)
- met 2 bevriende koppels op camping in caravan,
- in ziekenhuisbed, met raam aan de gang waar geen gordijnen hingen
- op het einde van homeparty van een vriendin in de zetels van de leefruimte boven, terwijl er nog 6 mensen stonden te feesten,
- tijdens babysitten op 3jongens van 8, 10, en 16 hadden we nog hevige seks voor we in slaap vielen, toen we s'ochtends wakker werden lag de jongen van 8 met zn mond rond m'n vriendin haar tepels terwijl hij zn handen op haar borst had en lag te slapen. blijkbaar mocht hij van zijn ouders bij hun in bed komen liggen als hij niet kon slapen alleen sliepen zij altijd met pyjama.
- terwijl we de winkel 2dagen openhielden voor haar ouders, hadden we paar keer seks in de bureau naast de winkel, aangezien daar toch geen klanten binnen mochten en we altijd dichtbij genoeg waren voor als er een klant was dan. tot plots mijn vriendin boven op mij zit terwijl de deur van de bureau opengaat en er een leverancier met een leverbon in de deuropening stond, die uiteindelijk enkel zei: 'sorry voor het storen maar zou u juist hier even willen aftekenen? en mijn vriendin rustig bleef zitten en de bon spiernaakt aftekende, terwijl de man haar van top tot teen bestudeerde.

deze zijn allemaal gebeurd met eenzelfde vriendin tijdens een relatie van 5.5 jaar, terwijl we alletwee elk weekend doorbrachten onder invloed van drugs, waardoor je makkelijker dingen gaat doen die je anders nooit zou gedaan hebben..
uiteindelijk is dit nog een kleine greep uit alle raare plaatsen/momenten waar we seks hebben gehad, ze geniet ervan haar lijf te kunnen tonen en door goede, duidelijke afspraken, zoals seks met meerdere kan, maar niet zonder elkaar,.. enz. hebben we hier ng nooit problemen met gekregen, enkel wel al meerdere keren betrapt geweest op niet zo goede momenten door mensen die je liever niet ziet als je 'bezig' bent, zoals politie, die uiteindelijk nooit veel meer dan een waarschuwing geeft en je meestal niet eens je kleren laat aantrekken terwijl ze je ondertussen volledig bekijken, tot ze alles uitgelegd hebben, en weer vertrekken

Bovenaan