Rare ervaring.

bjorn21

Newbie
Beste Forumleden,

Ik heb gister avond een leuk feestje gehad, lekker op de speed! Ging heerlijk, aardig wat keer bijgenomen eigenlijk omdat ik niet voelde dat ik meer effect kreeg (73% speed).

Op het moment dat we naar huis gingen en eenmaal waren gestopt bij een tankstation om een pakje sigaretten te halen leek het wel of die als een bom insloeg, ik werd heel draaierig, niet meer stil kunnen zitten, misselijk & klappertanden.

Ik heb een klein bommetje aan het begin van de avond gedaan, de rest gesnoven. Dit zal ongeveer 0,3gr zijn.

Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? :rock:

Groeten,
Bjorn21

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Zo, 73% is een mooie zuiverheid! Misschien was dit de oorzaak, teveel goede speed op een avond. Het kan ook vermoeidheid zijn, uitputting, dehydratatie.

Fool

Badass junkie
Klinkt als een gevalletje teveel. 300milligram van 73% speed is een behoorlijk hoge dosering!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Helaas wel ja... Randdebielen zijn dat! Net als zuipen, blowen en autorijden. En dan onder het mom van: " ik rij echt beter dan hoor" ! Yeah right.....

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Gewoon te veel in een korte tijd.. Dat héle chille gevoel krijg je toch alleen de eerste paar uurtjes, net als bij alle drugs is 't gewoon 't leukst in 't begin. Dat gevoel krijg je daarna niet meer terug, dus bijnemen heeft ook geen zin. Put je alleen maar je lichaam nog meer mee uit...

Bovenaan