Rare slowmotion ervaring XTC

stricky

Newbie
Hallo beste lezerszzzz,

Vorig jaar was ik op Valhalla, een techno feest.
Ik had toen al een beetje ervaring met xtc en dat was de eerste keer sinds een halfjaar dat ik weer gebruikt had op valhalla. Ik had toen nintendo's en heb er teveel gesnoept wat uiteraard niet slim is..
(ik was vergeten dat ik al eerder bij had genomen) ik had 1,5 witte Nintendo volgens mij.

Echter na een tijdje liep soms mijn zicht achter op mijn gevoel... net of ik alles in slowmotion zag maar mijn gevoel niet. Ik weet nog dat ik mijn flesje water aan me andere hand gaf en dit pas later voelde. Ook toen mijn vriendin tegen me praatte, liep haar stemgeluid en haar mond niet synchroon.

Ik moest toen echt gaan zitten omdat mijn coördinatie ruk was door de slowmo's :confused: . Het kwam steeds en ging weer weg neer. Ik ben niet out gegaan en ik kan het me ook gewoon nog goed herinneren. ben toen voor een halfuur even gaan zitten. daarna nergens last van gehad.

ik heb via google gezocht naar zelfde ervaringen maar kon helaas niks vinden en ook vrienden van me hadden dit nog nooit meegemaakt. Iemand het zelfde meegemaakt? kwam dat toen ook van teveel snoepen? benieuwd naar andere ervaringen! :)

Narayani

Bewuste gebruiker
Ik heb het wel vaker gehoord ja echter nooit zelf gehad. Klinkt natuurlijk gek omdat je gewend bent dat de tijd voorbij vliegt door XTC. Maarja de beste verklaring die ik kan bedenken, is dat het een soort hallucinatie is. Misschien aangewakkerd door de toch al trippy Valhalla omgeving of je eigen gesteldheid.

Miss-Alice

Newbie
Dit klinkt voor mij heeel herkenbaar. Ik ging toen ook te hard. Eerst had ik nergens last van, maar in 1 x klapte hij en wat je beschrijft is mij ook overkomen. Mensen die langsliepen leken meet als een waas langs me te gaan en ik moest even zitten.
Nadeel bij mij was dat ik lichtelijk in paniek raakte en bang was dat anderen me vervelend zouden vinden waardoor ik me ging afzonderen en alleen op pad ging.

Maar ja, ik had dus teveel genomen waardoor ik te hard ging. Niet bad, maar gewoon tr hard :)

MeejheM

Badass junkie
klinkt niet raar. 1,5 nintendo zegt me verder niks, maar kan goed 300mg zijn. dat is meer dan aanbevolen, tenzij je 200kg weegt.

ik weet niet wat je exact wilt weten aan de hand van je post, maar ik kan me best voorstellen dat je zulke effecten krijgt bij een hoge dosering MDMA.

dus je hoeft je nergens zorgen over te maken. wacht lekker een aantal weekjes voordat je weer gebruikt, en probeer de dosis tussen de 1 en 1,5mg/kg lichaamsgewicht te houden.

stricky

Newbie
Gelukkig dat het niet raar is. Ik begon toch een beetje te twijfelen en was ook erg nieuwsgierig of het misschien een andere oorzaak had. Toen ik het kreeg was ik ook super bang om out te gaan. maar thanks voor de reacties! :)

aanstaande zaterdag maar even overdoen zonder dat ik perrongeluk teveel neem :rolleyes:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
stricky zei:
Gelukkig dat het niet raar is. Ik begon toch een beetje te twijfelen en was ook erg nieuwsgierig of het misschien een andere oorzaak had. Toen ik het kreeg was ik ook super bang om out te gaan. maar thanks voor de reacties! :)

aanstaande zaterdag maar even overdoen zonder dat ik perrongeluk teveel neem :rolleyes:

"Per ongeluk" teveel nemen kan niet he. Zeker niet nu je het van jezelf weet. Veel plezier zaterdag!

stricky

Newbie
Spul is getest :)
Zijn zwarte dobbelstenen waren ook bekend op pillreports zag ik.

Jup zeker niet. Ik maak nu altijd een screenshot van me scherm. Dan weet ik precies wanneer de laatste keer was dat ik had genomen en hoevaak, Thanks

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik weet precies wat je bedoeld. Ik heb het ervaren met de combinatie XTC en LSD, heel vreemd effect en niet echt heel relaxed. Ga er maar vanuit dat het met de dosering te maken heeft gehad als je pil getest is op alleen MDMA.

stricky zei:
Zijn zwarte dobbelstenen waren ook bekend op pillreports zag ik.

Zwarte dobbelstenen, witte nintendo's, gele ferraris, het zijn geen merken ofzo. Je kunt niet aan het logootje afleiden hoeveel erin zit. Er worden door de meeste pillenmakers meerdere batches met hetzelfde logo en dezelfde kleur gemaakt en daarnaast worden populaire pillen continu nagemaakt. Pillreports kan dus helemaal niets zeggen over wat er in jouw pil zit en vertrouwen op een logootje is dan ook erg onverstandig.

Gewoon alleen vertrouwen op je eigen testresultaat van het testcentrum!!!

Bovenaan