Rave Amsterdam, zat. 08-11-14

Taedo.

Newbie
Zaterdag is er in Amsterdam een leuke dnb rave, misschien leuk om heen te gaan?
Locatie is nog onbekend, met de fiets/scooter komen is handig aangezien de locatie daar verteld word. Stuur me even een pb als je de fb link wil, waar meer info opstaat.

Ik zal hier ook alle updates plaatsen, is wat overzichterlijker. Mij zul je er sws vinden dus als je nog samen een blowtje wil komen doen? Zeker gezellig!
See ya there ravers :stoned:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Geen succes zo te zien :(

Was de rave nog wel cool? Ik was al naar een ander feestje, iets noordelijker :sunglasses:

Susanne

Bewuste gebruiker
Nee hij nodigt heel df uit voor een rave wat dus niet de bedoeling was. Als hij het heeft over de rave waar ik heen was.

Fool

Badass junkie
Ik weet dat de andere DF best frequent meets organiseert, maybe dat dat hier voor mijn tijd ook wel gebeurde?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Gebeurt niet veel volgens mij. Meeste meets worden afgeblazen if et komt bijna niemand opdagen.

Gaan we meeten? :wave:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Van mij hoeft t niet in ieder geval :wink: Ik heb genoeg te doen, maak liever tijd voor m'n eigen vrienden vrij dan voor mensen die ik alleen via internet ken...

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Totally agree, op .info heb ik volgens mij zelfs een foto's van een meet gezien. Volgens mijn was ook iedereen vd kaart. :tearsofjoy:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind het maar een raar verhaal inderdaad Leipebaviaan. Je wilt elkaar toch leren kennen, dan kan je toch geen drugs gaan gebruiken :openmouth:

Beesten!

:tearsofjoy:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ja, zo wil je elkaar toch niet leren kennen. Alsof drugs verbind. :xtc:

Joke, drugs verbroederd, laten we er geen gras over groeien.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Precies! Alleen al door het enorme aantal briljante verhalen die je met medegebruikers, waar je nog nooit samen mee hebt gebruikt, kunt delen :grin: :grin:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik stel dan ook een 3 meetings act voor, musicforlive, smartieandme en ik, zullen die noobs van .info eens wat laten zien. :rock:

Fool

Badass junkie
Er zitten daar best een paar helden, maar ik ga niet alle zaken daar hier posten. :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Leipebaviaan, wij kunnen sowieso veel meer hebben dan de die hards van .info :')

Die combo's van hun zijn echt voor watjes....

Fool

Badass junkie
MusicIsLife zei:
Leipebaviaan, wij kunnen sowieso veel meer hebben dan de die hards van .info :')

Die combo's van hun zijn echt voor watjes....
Riiiight. xD

Wees maar blij dat je die combo's niet in je mikkie gooit, zal niet de eerste zijn die daar naar t ziekenhuis gaat. :wink:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Hahahaha ja was ook maar een grapje :tongueout:

Ben idd blij dat ik nog nooit die combinaties en die hoeveelheden gebruikt heb, kan me niet voorstellen dat je daar blij van wordt

Fool

Badass junkie
Ik kan me best voorstellen dat je op dat moment aardig blij bent, achteraf misschien wat minder. :P

Fool

Badass junkie
Mja kan ik me eigenlijk wel voorstellen, maar op een begeven moment zullen sommige dingen inderdaad zo tegen gaan werken dat ze los van elkaar leuker zijn. :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik kan het me prima voorstellen, heb toch ook wel combinaties gemaakt die ik nuchter nooit zou bedenken. Uiteindelijk kun je niet meer beoordelen welk effect nu waarvan komt en wat je nou eigenlijk nog precies voelt. Bijzondere ervaringen, niet heel gezond en je moet wel een beetje weten wat je aankunt. De risico's zijn wel een stukje groter namelijk :tongueout:

Los van elkaar zijn alle middelen mooier, de effecten zijn helderder en de kater veel kleiner

EDIT

bijna alle middelen, er zijn toch wel een aantal gouden combinaties... Veel mensen houden van een blowtje bij andere middelen en ik persoonlijk vind Lachgas toch wel het best in combinatie met bijvoorbeeld keta.

Bovenaan