RC´s en erecties...

Casrus

DF-koning
Mijn poes vindt chemsex soms leuk, maar mijn hond vindt het minder dat hij dan in slaap valt.

Hoe kan ik legaal apegeil met RC´s worden zonder dat mijn stijve unox rookworst in een unox knak verandert?

Ik hoorde van een slammer dat 3cmc hier inferieur was aan het onlangs verboden 3mmc. Maar ik wil gewoon waus legaal draufgehen!

Wat doe ik? Op zich heb ik minder last met CBD en Al-Lad/P-LSD/truffels... maar die missen een beetje dat geile ontremde.

Penispillen en cockrings werken wel een beetje, maar het gaat toch allemaal achteruit.

Heeft iemand hier ideeen over?

Zeehond

Badass junkie
Mijn poes vindt chemsex soms leuk, maar mijn hond vindt het minder dat hij dan in slaap valt.

Hoe kan ik legaal apegeil met RC´s worden zonder dat mijn stijve unox rookworst in een unox knak verandert?

Ik hoorde van een slammer dat 3cmc hier inferieur was aan het onlangs verboden 3mmc. Maar ik wil gewoon waus legaal draufgehen!

Wat doe ik? Op zich heb ik minder last met CBD en Al-Lad/P-LSD/truffels... maar die missen een beetje dat geile ontremde.

Penispillen en cockrings werken wel een beetje, maar het gaat toch allemaal achteruit.

Je hebt dus geen 3-mmc meer beschikbaar?
Wat is een goed alternatief? Niks…
5-mapb zou je kunnen proberen thuis.

Bij 3-mmc neem ik bij de laatste dosering op de piek zo’n 3ml Ghb en een halve Kamagra.
Ik kan je zeggen dat dit prima werkt bij me!
Eerste deel 3-mmc is dan lekker knuffelig en aan het einde kun jij je Unox Rookworst ding doen 🤣🤣.

Met xtc heb ik in de comedown genoeg aan Ghb en is Kamagra niet nodig.

Bij 5-mapb weet ik het niet goed meer.

Mijn vrouw en ik doen meestal samen 3-mmc, niet te vaak, maar wel af en toe 🥳

Voor ons is combi 3-mmc, lachgas, Ghb echt super voor een mooie avond en nacht ❤️

Neo-Shulginist

Badass junkie
Als je erectiemiddelen neemt bij stimulerende drugs dan loop je meer kans op hartklachten, maar ook op een penisblessure (priapisme). Je lichaamt beschermt zichzelf door de vraag naar hoge hartslag en bloeddruk makkelijker te maken door bloedvaten samen te knijpen. Daardoor wordt de doorbloeding van de penis minder goed en is het dus lastiger om een erectie te krijgen. Als je dat vaatvernauwende effect dan weer tegen probeert te gaan met een ander middelen dan worden bijwerkingen via het hart- en vaatstelsel waarschijnlijker.

Zeehond

Badass junkie
Als je erectiemiddelen neemt bij stimulerende drugs dan loop je meer kans op hartklachten, maar ook op een penisblessure (priapisme). Je lichaamt beschermt zichzelf door de vraag naar hoge hartslag en bloeddruk makkelijker te maken door bloedvaten samen te knijpen. Daardoor wordt de doorbloeding van de penis minder goed en is het dus lastiger om een erectie te krijgen. Als je dat vaatvernauwende effect dan weer tegen probeert te gaan met een ander middelen dan worden bijwerkingen via het hart- en vaatstelsel waarschijnlijker.
Is deze waarschuwing voor mij?
Ik snap wat je schrijft en gebruik Kamagra sowieso heel weinig.

Casrus

DF-koning
Je hebt dus geen 3-mmc meer beschikbaar?
Wat is een goed alternatief? Niks…
5-mapb zou je kunnen proberen thuis.

Bij 3-mmc neem ik bij de laatste dosering op de piek zo’n 3ml Ghb en een halve Kamagra.
Ik kan je zeggen dat dit prima werkt bij me!
Eerste deel 3-mmc is dan lekker knuffelig en aan het einde kun jij je Unox Rookworst ding doen 🤣🤣.

Met xtc heb ik in de comedown genoeg aan Ghb en is Kamagra niet nodig.

Bij 5-mapb weet ik het niet goed meer.

Mijn vrouw en ik doen meestal samen 3-mmc, niet te vaak, maar wel af en toe 🥳

Voor ons is combi 3-mmc, lachgas, Ghb echt super voor een mooie avond en nacht ❤️

3-mmc wil ik ook niet meer. Juist het oppepende dat 3-mmc heeft en xtc niet (en dat ik me ook niet kan herinneren van de combi coke + xtc) vind ik interessant. Denk dat ik nog wel een andere entactogeen ga bestellen, maar ik ben meer fan van dat wakkere geile in plaats van dat softe geknuffel.

Heb je het uitgeprobeerd? Of iemand anders die je kent?

Ik vraag het omdat ze ook al jaren lopen te waarschuwen geen sildenafil met poppers te combineren. Doe dat zelf al jaren, zonder noemenswaardige problemen... en het werkt. Als je niet teveel poppers neemt.

Neo-Shulginist

Badass junkie

Ik vraag het omdat ze ook al jaren lopen te waarschuwen geen sildenafil met poppers te combineren. Doe dat zelf al jaren, zonder noemenswaardige problemen... en het werkt. Als je niet teveel poppers neemt.
De kans is natuurlijk niet 100% dat je er last van krijgt. Maar ik kan geen goede schatting geven van hoeveel procent van de gebruikers er dan precies last krijgen van dat soort klachten. Zoiets is nogal lastig te zeggen omdat mensen het meestal niet van de daken schreeuwen als ze een blauwe pil slikken dus dat het lastig administreren is. Maar het zijn wel bijwerkingen waarvan het handig is om op de hoogte te zijn dat je er last van kunt krijgen.

CuriousExplorer

DF-koning
3-mmc wil ik ook niet meer. Juist het oppepende dat 3-mmc heeft en xtc niet (en dat ik me ook niet kan herinneren van de combi coke + xtc) vind ik interessant. Denk dat ik nog wel een andere entactogeen ga bestellen, maar ik ben meer fan van dat wakkere geile in plaats van dat softe geknuffel.

Als dit al niet meer werkt zou ik gewoon even stoppen met stims/erectie middelen te gebruiken.
Sildenafil is by far het meest potente. (just my opinion).

Al was 4-mmc nog een stuk leuker!

Vriesmaster

Newbie

Ga je alleen seks hebben of met een partner ?

Casrus

DF-koning
Begreep ik. Heb net weer een flinke rc bestelling bij de bekendste vendor... als beloning dat ik weer op een nieuwe baan heb gesolliciteerd. Krijg ik een afwijzing! Nu moet ik het wel af gaan pilsen in Amsterdam... maar niet met pils... maar met mijn bestellingen.

Vriesmaster

Newbie
Chemsex altijd samen. Alleen vind ik zonde.
Ik gebruik tijdens chemsex 3mmc en ik zorg altijd dat ik eerst een harde heb voordat ik 3mmc pak (nasaal)

Cockring (soms 2, 1 helemaal om en 1 om me penis alleen)

Cobra 120mg erbij.

Als het dan nog niet lukt vraag ik me partner zachtjes me keel dicht te knijpen.
Dan lukt het meestal wel.

Veel succes en veel plezier !!!!
🍆🍆 😁

CuriousExplorer

DF-koning
Ik gebruik tijdens chemsex 3mmc en ik zorg altijd dat ik eerst een harde heb voordat ik 3mmc pak (nasaal)
Skip
Skip
Cobra 120mg erbij.
Check
Als het dan nog niet lukt vraag ik me partner zachtjes me keel dicht te knijpen.
Skip
🍆🍆 😁
Really.
Enkel Cobra en iemand die weet wat ze doet is al goed.

Vriesmaster

Newbie
Skip

Skip

Check

Skip

Really.
Enkel Cobra en iemand die weet wat ze doet is al goed

Skip

Skip

Check

Skip

Really.
Enkel Cobra en iemand die weet wat ze doet is al goed.
Als je max. 1 grammetje doet zou dat voldoende zijn ja.
Als ik en mijn partner een keer chemsex hebben gaan we goed van de wap.
Dan is een erectie houden soms wat lastig, maar meestal lukt het wel.
Hij hoeft niet helemaal hard te zijn wil je em er in kunnen schuiven
( oja mijn partner weet wat ze doet haha )

CuriousExplorer

DF-koning
Als je max. 1 grammetje doet zou dat voldoende zijn ja.
Als ik en mijn partner een keer chemsex hebben gaan we goed van de wap.
Dan is een erectie houden soms wat lastig, maar meestal lukt het wel.
Hij hoeft niet helemaal hard te zijn wil je em er in kunnen schuiven
( oja mijn partner weet wat ze doet haha )
Ik wil maar zeggen dat ik 3mmc geen toegevoegde waarde vind hebben.
Enkel extra belastend voor uw lichaam.

Casrus

DF-koning

Cobra 120mg erbij.

🍆🍆 😁
Dank je. Moet weer inslaan.

Mdma en Coke zijn de enige die zorgen dat mijn derde been een Franse overgave doet.
Wat een geluksvogel.

Geïnspireerd door een eerdere post van jou heb ik MDPHP freebase, NEP cristallen en 3cmc gekocht om het uit te proberen (samen met 4 andere RC's die ik nog niet ken, en twee die ik al eerder had).

Vriesmaster

Newbie
Ik wil maar zeggen dat ik 3mmc geen toegevoegde waarde vind hebben.
Enkel extra belastend voor uw lichaam.
Ieder zijn mening er over 😉
Ik vind 3mmc heerlijk tijdens de sex.
Mijn partner en ik hebben ook altijd hardcore muziek aanstaan. We worden al geil van die muziek, echt ons dingetje 😀
Misschien dat 3mmc daarom wel toegevoegde waarde is voor ons.

CuriousExplorer

DF-koning
Mijn partner en ik hebben ook altijd hardcore muziek aanstaan. We worden al geil van die muziek, echt ons dingetje 😀
Ooit kijk je er misschien anders tegen. Heb het ook gedaan hoor.
Maar vooralsnog, veel pelzier!

Casrus

DF-koning
Je weet dat je er van out kunt gaan, die zooi?

Vriesmaster

Newbie
Je weet dat je er van out kunt gaan, die zooi?
Ja dat kan met elke vrijwel elke RC gebeuren, maar dat is een risico wat we willen nemen.
Wij gaan er altijd wel lekker op.

Of spreek je uit ervaring met out gaan op 3mmc ?

We hebben ook een heel plan over wat te doen als iemand fout gaat.

We zorgen voor voldoende water en fruit in de buurt.
Maar het blijft oppassen en een risico.

Wij snuiven de 3mmc trouwens.

Bovenaan