RC :Hallucinogens

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
De RC markt ontploft dagelijks weet iemand welke aan te raden is van lijstje hieronder op DOx serie na :wink:

HALLUCINOGENS:

Lysergamide-based * ALD-52 * ETH-LAD * AL-LAD * PRO-LAD. Tryptamine-based * 4-Acetoxy-DiPT * 4-Acetoxy-DMT * 4-HO-MET * 5-MeO-AMT * 5-MeO-DiPT * 5-MeO-MiPT * AMT * DiPT * DPT * 5-MeO-DALT Phenethylamine-based * 2C-B * 2C-C * 2C-D * 2C-E * 2C-G * 2C-I * 2C-T-2 * 2C-T-4 * 2C-T-7 * 2C-T-21 * 2CB-FLY * Bromodragonfly * DOB * DOC * DOM * TMA-2 * MDAT.

Ben benieuwd of iemand ervaring heeft en welke aan te raden is..

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik test op t moment 4-acetoxy-dmt even voor je. De come up begint nu net. Later komt er wel een tripreportje. Verder van die lijst alleen 2c-b en al-lad gedaan. Over beide niet zo te spreken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
De RC markt ontploft dagelijks weet iemand welke aan te raden is van lijstje hieronder op DOx serie na :wink:

HALLUCINOGENS:

Lysergamide-based * ALD-52 * ETH-LAD * AL-LAD * PRO-LAD. Tryptamine-based * 4-Acetoxy-DiPT * 4-Acetoxy-DMT * 4-HO-MET * 5-MeO-AMT * 5-MeO-DiPT * 5-MeO-MiPT * AMT * DiPT * DPT * 5-MeO-DALT Phenethylamine-based * 2C-B * 2C-C * 2C-D * 2C-E * 2C-G * 2C-I * 2C-T-2 * 2C-T-4 * 2C-T-7 * 2C-T-21 * 2CB-FLY * Bromodragonfly * DOB * DOC * DOM * TMA-2 * MDAT.

Van dit lijstje heb ik zelf ervaring met AL-LAD, 5-MeO-DALT, 2C-B en 2C-D. Moet eerlijk zeggen dat ik ze stuk voor stuk niet heel bijzonder vind.

AL-LAD vond ik een beetje een uitgeklede versie van LSD. Ik wil die echter nog niet volledig afschrijven aangezien ik het idee had dat er wellicht wel in hogere doseringen iets interessants te halen valt.

5-MeO-DALT is nog wel de grootste tegenvaller van het lijstje RC's die ik geprobeerd heb. De psychedelische effecten waren ver te zoeken. Het gaf zeker effect maar kan niet helemaal plaatsen wat dat dan wel was, boeiend was het niet in vond ik in ieder geval.

2C-B is niet helemaal een echte RC meer eigenlijk. Vind het best vermakelijk spul, leuk voor een feestje ofzo, maar voor echt trippen mis ik wel de diepgang.

2C-D vond ik een uitgeklede versie van 2C-B, best ok maar niet echt de moeite waard vind ik zelf.

Van jouw lijstje lijken mij verder 4-AcO-DMT, DiPT, DPT, 2C-E, 2C-T-7 en DOM erg interessant, maar dat is eigenlijk puur door verhalen die ik erover lees op internet. Het blijft uiteindelijk best persoonlijk welke middelen je fijn of interessant vind.

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik heb ervaring met 2cb, 4-aco-dmt en 2ce.
2cb vind ik zelf heel leuk in wat hoge dosissen. Is vooral veel lachen maar niet erg filosofisch ofzo.

4-aco-dmt heb ik vooral in combinatie gebruikt. De visuals zijn echt fantastisch mooi!! Beviel super goed met 2ce. Ik heb wel dat ik op het einde wat minder mooie dingen ga zien, mijn vriend ervaart dat ook. Laatst op een festival 16 mg genomen en ging daar erg slecht op. Kan ook liggen aan dat ik die vorige dag xtc had gedaan.

2ce is heel erg leuk. De eerste keer had ik een vervelende ervaring maar daarna ging het steeds beter. Vooral leuk omdat het wat langer duurt. Ik heb nog geen ervaring met Lsd maar dit voelt voor mij wel als echt trippen.

Fool

Badass junkie
Tijdloos zei:
Lysergamide-based * ALD-52 * ETH-LAD * AL-LAD * PRO-LAD.
Hier heb ik geen persoonlijke ervaringen mee, ik hoor nogal wisselende verhalen over (in ieder geval) AL-LAD. Volgens mij is 1P-LSD sowieso de moeite waard.

Tryptamine-based * 4-Acetoxy-DiPT * 4-Acetoxy-DMT * 4-HO-MET * 5-MeO-AMT * 5-MeO-DiPT * 5-MeO-MiPT * AMT * DiPT * DPT * 5-MeO-DALT
4-AcO-DMT schijnt nogal op paddo's te lijken. Ik hoor er best enthousiaste verhalen over, net als over 4-HO-MET trouwens.

5-MeO-MiPT vind ik zelf een erg leuk stofje, maar is niet iets dat je zoekt als je kijkt naar een puur psychedelicum. Het heeft zeker psychedelische effecten, maar zal geen geweldige introspectie oid opleveren. Daarnaast heeft het wel een hele hoge feel-good waarde, je voelt je opgewerkt en vrolijk en krijgt echt vlagen energie bij een juiste dosering. :)

5-MeO-DALT vind ik dan weer troep, het enige psychedelische aan de stof is een beetje visuals terwijl je niet weet of je het warm of koud hebt, een brok in de keel hebt, compleet wazig ziet en naar mijn idee algehele malaise ervaart. :P

DPT moet ook interessant zijn, ik heb een 100mg hier klaarliggen voor een keer een testrun. Ben erg benieuwd!

5-MeO-DMT mist nog in dit rijtje, weliswaar illegaal in Nederland maar ook daar ben ik erg benieuwd van. Schijnt iets duisterder te zijn dan DMT, maar wel effecten van dezelfde aard op te wekken. Ligt ook ergens in de kast hier te verstoffen totdat ik een goed moment gevonden heb. :)

Phenethylamine-based * 2C-B * 2C-C * 2C-D * 2C-E * 2C-G * 2C-I * 2C-T-2 * 2C-T-4 * 2C-T-7 * 2C-T-21 * 2CB-FLY * Bromodragonfly * DOB * DOC * DOM * TMA-2 * MDAT.
2C-C en 2C-D vind ik ook best leuke stofjes, maar ook hier moet je geen diepe introspectie verwachten.

2C-T-7 vind ik daarintegen wel een heel bijzonder psychedelicum, die is echt de moeite waard en leverde mij echt een 'magische' avond op. :)

2C-B, 2C-E en 2C-P moet ik binnenkort ook maar een keertje uitproberen denk ik. Ben benieuwd wat die stoffen brengen, heb er in ieder geval veel positieve verhalen over gelezen! Naar de andere 2C-T'tjes en naar DOM en TMA-2 ben ik trouwens ook wel benieuwd, maar daar zit niet zoveel haast achter. :)

Bij dit lijstje horen trouwens ook nog de NBOMe's, waarvan ik zelf alleen 25C-NBOMe geprobeerd heb. Ook best een interessant stofje die mij zeker nieuwsgierig gemaakt heeft naar de bromide en jodide-varianten. :)

Bobsacamano

Badass junkie
Aanraden of afraden kan ik alleen van wat ik al heb gehad. En dat is ...

2C-E dat was mijn eerste tripmiddel dat lang werkte. Nu ik ook LSD heb gedaan kan ik zeggen dat het er wel op lijkt maar toch een heel eigen karakter heeft. Het was voor mij een geweldige ervaring en iets introverter als LSD misschien zelfs een beetje dessosiatief.

1P-LSD ook gehad en vond het niet geweldig flinke bodyload bij LSD geen last van. Het had wel hetzelfde gevoel als LSD maar vond het minder fijn maar kan ook aan de dosis van slechts 100mu hebben gelegen. Ik denk dat 100mu 1P-LSD minder sterk is als 100mu LSD.

2C-C Euhm ja op een middagje gedaan het had een normale tot hoge dosering volgens Erowid maar merkte niet zoveel. Ik vond sommige dingen iets grappiger en er zat een soort van ademing in mijn zicht. Niet echt een boeiende stof.

Wel heel benieuwd naar de volgende

5-Meo-DMT, 2C-P, 2C-T-7, DOC, 4-Aco-DMT, DOM

Tijdloos zei:

HALLUCINOGENS:

Bovenaan