Tijdloos zei:
Lysergamide-based * ALD-52 * ETH-LAD * AL-LAD * PRO-LAD.
Hier heb ik geen persoonlijke ervaringen mee, ik hoor nogal wisselende verhalen over (in ieder geval) AL-LAD. Volgens mij is 1P-LSD sowieso de moeite waard.
Tryptamine-based * 4-Acetoxy-DiPT * 4-Acetoxy-DMT * 4-HO-MET * 5-MeO-AMT * 5-MeO-DiPT * 5-MeO-MiPT * AMT * DiPT * DPT * 5-MeO-DALT
4-AcO-DMT schijnt nogal op paddo's te lijken. Ik hoor er best enthousiaste verhalen over, net als over 4-HO-MET trouwens.
5-MeO-MiPT vind ik zelf een erg leuk stofje, maar is niet iets dat je zoekt als je kijkt naar een puur psychedelicum. Het heeft zeker psychedelische effecten, maar zal geen geweldige introspectie oid opleveren. Daarnaast heeft het wel een hele hoge feel-good waarde, je voelt je opgewerkt en vrolijk en krijgt echt vlagen energie bij een juiste dosering.
5-MeO-DALT vind ik dan weer troep, het enige psychedelische aan de stof is een beetje visuals terwijl je niet weet of je het warm of koud hebt, een brok in de keel hebt, compleet wazig ziet en naar mijn idee algehele malaise ervaart. :P
DPT moet ook interessant zijn, ik heb een 100mg hier klaarliggen voor een keer een testrun. Ben erg benieuwd!
5-MeO-DMT mist nog in dit rijtje, weliswaar illegaal in Nederland maar ook daar ben ik erg benieuwd van. Schijnt iets duisterder te zijn dan DMT, maar wel effecten van dezelfde aard op te wekken. Ligt ook ergens in de kast hier te verstoffen totdat ik een goed moment gevonden heb.
Phenethylamine-based * 2C-B * 2C-C * 2C-D * 2C-E * 2C-G * 2C-I * 2C-T-2 * 2C-T-4 * 2C-T-7 * 2C-T-21 * 2CB-FLY * Bromodragonfly * DOB * DOC * DOM * TMA-2 * MDAT.
2C-C en 2C-D vind ik ook best leuke stofjes, maar ook hier moet je geen diepe introspectie verwachten.
2C-T-7 vind ik daarintegen wel een heel bijzonder psychedelicum, die is echt de moeite waard en leverde mij echt een 'magische' avond op.
2C-B, 2C-E en 2C-P moet ik binnenkort ook maar een keertje uitproberen denk ik. Ben benieuwd wat die stoffen brengen, heb er in ieder geval veel positieve verhalen over gelezen! Naar de andere 2C-T'tjes en naar DOM en TMA-2 ben ik trouwens ook wel benieuwd, maar daar zit niet zoveel haast achter.
Bij dit lijstje horen trouwens ook nog de NBOMe's, waarvan ik zelf alleen 25C-NBOMe geprobeerd heb. Ook best een interessant stofje die mij zeker nieuwsgierig gemaakt heeft naar de bromide en jodide-varianten.