Rc opiaten

Vchip

Badass junkie
Zijn er al research chemicals opiaten te koop, die even sterk (of sterker) zijn dan heroïne?

Paranoize.

Badass junkie
Hoezo dan? Lol lijkt mij alleen maar beter dat je geen rc heroine online kunt kopen... je hebt wel odsmt dat is een rc opiaat net wat sterker als tramadol

АЛ-90

Belezen gebruiker
Ja: Brorphine, Dipyanone, Etazene, Metonitazene, Butonitazene, Protonitazene, Etonitazepyne en 2-Methyl-AP-237 zijn momenteel verkrijgbare RC opioïden met een potentie ongeveer gelijk aan heroïne tot 180x morfine potentie.

Ik zou je geen enkele RC van de bovenstaande lijst aanraden, ze zijn allemaal inferieur aan gebruikelijke opiaten en opioïden. Beter gebruik je gewoon heroïne, oxycodon, methadon, buprenorfine, morfine of O-DSMT.

Dukun54

Newbie
Hoe verwacht je zomaar aan oxycodon te komen dan? Je kan het nou niet in de apotheek kopen...?
Waar kan je zonder recept en betrouwbaar dan oxycodon 5 mg kopen...als je googeld komen er heel wat malafide websites omhoog....ik heb het 6 jaren gebruikt 90mg per dag...vanwege chronische zenuwpijnen, ben toen afgekickt via een infuus om een neurostimulator te krijgen, nu heb ik zo apparaat in mijn rug, helpt goed,, maar helpt niet tegen mijn polyneuropathie, geven de artsen mij wel tramadol, wat mij niet helpt, maar oxycodon krijg ik niet meer. It werkelijk het enige medicijn wat mijn pijnvrij maakt ..its toch van de zotte geen oxycodon maar wel tramadol...ik zou op dit moment, bij wijze van spreken een moord doen voor 1 dag pijnvrij met oxycodon

Paranoize.

Badass junkie
Waar kan je zonder recept en betrouwbaar dan oxycodon 5 mg kopen...als je googeld komen er heel wat malafide websites omhoog....ik heb het 6 jaren gebruikt 90mg per dag...vanwege chronische zenuwpijnen, ben toen afgekickt via een infuus om een neurostimulator te krijgen, nu heb ik zo apparaat in mijn rug, helpt goed,, maar helpt niet tegen mijn polyneuropathie, geven de artsen mij wel tramadol, wat mij niet helpt, maar oxycodon krijg ik niet meer. It werkelijk het enige medicijn wat mijn pijnvrij maakt ..its toch van de zotte geen oxycodon maar wel tramadol...ik zou op dit moment, bij wijze van spreken een moord doen voor 1 dag pijnvrij met oxycodon
Jezelf laten doorverwijzen naar een pijnkliniek om opnieuw oxycodon voorgeschreven gaan krijgen. Of een ander sterk opiaat. Via internet of dealers betaal je de hoofdprijs en is het echt niet waard en zou je nog beter heroïne kunnen kopen op straat bij wijze van spreken.

Anders op zoek gaan naar alternatieve pijnbestrijding

Nihilist88

Badass junkie
Blijf gewoon van die viezigheid af, O-DSMT is trouwens brol...maar er zijn mogelijkheden om aan fenthanyl te geraken, als je sterke opiaat zoekt, maar raad het totaal niet aan hoor...neem wat Keta, 2fdck, als je wil roezen fzo.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het probleem van oxycodon is dat het gewenning veroorzaakt. Het pijnstillende effect neemt dus steeds af, tegelijkertijd ontstaat er lichamelijke afhankelijkheid, en als je ermee stopt kun je juist meer last krijgen van pijn. Dat is dus een lastige balans om in te schatten wat een acceptabele tijd is om oxycodon voor te schrijven. Ik denk dat de meeste artsen terecht terughoudend zijn met het langdurig voorschrijven van oxycodon, want patiënten worden daar doorgaans niet beter van na enkele weken gebruik.

Neo-Shulginist

Badass junkie
neem wat Keta, 2fdck, als je wil roezen fzo.
Ketamine is inderdaad ook pijnstillend en minder lichamelijk verslavend dan opioïden. Maar ook ketamine (en andere dissociatieven) zijn ongeschikt voor dagelijks gebruik. Wat veel voorkomt bij regelmatige gebruikers is klachten aan de blaas. Dat kan zover oplopen dat de blaas verwijderd moet worden vanwege heftige ontstekingen, waardoor sommigen de rest van hun leven met een stoma moeten leven. Dus alweer van de regen in de drup.

Als je zegt dat je zoveel over hebt voor een dagje pijnvrij zou het een optie kunnen zijn. Maar ik denk dat we allebei weten dat je na die dag pijnvrij waarschijnlijk weer extra hunkert naar een dagje zonder pijn. Dat is echt een enorme valkuil aan dit soort middelen bij medische klachten.

Paranoize.

Badass junkie
Weet iemand of rc opiaten in Nederland te verkrijgen zijn zoals een rc Fentanyl op een legale manier? Hoef niet te weten hoe alleen of het mogelijk is ja of nee.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Weet iemand of rc opiaten in Nederland te verkrijgen zijn zoals een rc Fentanyl op een legale manier? Hoef niet te weten hoe alleen of het mogelijk is ja of nee.
10 tallen dopey
maar levens gevaarlijk als je verkeerd doseert
Beter gewoon aan de bekende opiaten zitten...

Bovenaan