Wat bedoel je hiermee?gwn oxycodon lol
Als je opiaten wilt nemen, neem dan gewoon oxycodon... wrm moeilijk doen met rcs.Wat bedoel je hiermee?
Hoe verwacht je zomaar aan oxycodon te komen dan? Je kan het nou niet in de apotheek kopen...?Als je opiaten wilt nemen, neem dan gewoon oxycodon... wrm moeilijk doen met rcs.
Hoe verwacht je zomaar aan oxycodon te komen dan? Je kan het nou niet in de apotheek kopen...?
Waar kan je zonder recept en betrouwbaar dan oxycodon 5 mg kopen...als je googeld komen er heel wat malafide websites omhoog....ik heb het 6 jaren gebruikt 90mg per dag...vanwege chronische zenuwpijnen, ben toen afgekickt via een infuus om een neurostimulator te krijgen, nu heb ik zo apparaat in mijn rug, helpt goed,, maar helpt niet tegen mijn polyneuropathie, geven de artsen mij wel tramadol, wat mij niet helpt, maar oxycodon krijg ik niet meer. It werkelijk het enige medicijn wat mijn pijnvrij maakt ..its toch van de zotte geen oxycodon maar wel tramadol...ik zou op dit moment, bij wijze van spreken een moord doen voor 1 dag pijnvrij met oxycodonHoe verwacht je zomaar aan oxycodon te komen dan? Je kan het nou niet in de apotheek kopen...?
Jezelf laten doorverwijzen naar een pijnkliniek om opnieuw oxycodon voorgeschreven gaan krijgen. Of een ander sterk opiaat. Via internet of dealers betaal je de hoofdprijs en is het echt niet waard en zou je nog beter heroïne kunnen kopen op straat bij wijze van spreken.Waar kan je zonder recept en betrouwbaar dan oxycodon 5 mg kopen...als je googeld komen er heel wat malafide websites omhoog....ik heb het 6 jaren gebruikt 90mg per dag...vanwege chronische zenuwpijnen, ben toen afgekickt via een infuus om een neurostimulator te krijgen, nu heb ik zo apparaat in mijn rug, helpt goed,, maar helpt niet tegen mijn polyneuropathie, geven de artsen mij wel tramadol, wat mij niet helpt, maar oxycodon krijg ik niet meer. It werkelijk het enige medicijn wat mijn pijnvrij maakt ..its toch van de zotte geen oxycodon maar wel tramadol...ik zou op dit moment, bij wijze van spreken een moord doen voor 1 dag pijnvrij met oxycodon
Het probleem van oxycodon is dat het gewenning veroorzaakt. Het pijnstillende effect neemt dus steeds af, tegelijkertijd ontstaat er lichamelijke afhankelijkheid, en als je ermee stopt kun je juist meer last krijgen van pijn. Dat is dus een lastige balans om in te schatten wat een acceptabele tijd is om oxycodon voor te schrijven. Ik denk dat de meeste artsen terecht terughoudend zijn met het langdurig voorschrijven van oxycodon, want patiënten worden daar doorgaans niet beter van na enkele weken gebruik.Waar kan je zonder recept en betrouwbaar dan oxycodon 5 mg kopen...als je googeld komen er heel wat malafide websites omhoog....ik heb het 6 jaren gebruikt 90mg per dag...vanwege chronische zenuwpijnen, ben toen afgekickt via een infuus om een neurostimulator te krijgen, nu heb ik zo apparaat in mijn rug, helpt goed,, maar helpt niet tegen mijn polyneuropathie, geven de artsen mij wel tramadol, wat mij niet helpt, maar oxycodon krijg ik niet meer. It werkelijk het enige medicijn wat mijn pijnvrij maakt ..its toch van de zotte geen oxycodon maar wel tramadol...ik zou op dit moment, bij wijze van spreken een moord doen voor 1 dag pijnvrij met oxycodon
Ketamine is inderdaad ook pijnstillend en minder lichamelijk verslavend dan opioïden. Maar ook ketamine (en andere dissociatieven) zijn ongeschikt voor dagelijks gebruik. Wat veel voorkomt bij regelmatige gebruikers is klachten aan de blaas. Dat kan zover oplopen dat de blaas verwijderd moet worden vanwege heftige ontstekingen, waardoor sommigen de rest van hun leven met een stoma moeten leven. Dus alweer van de regen in de drup.neem wat Keta, 2fdck, als je wil roezen fzo.
Sorry maar iddd niet mogelijkWeet iemand of rc opiaten in Nederland te verkrijgen zijn zoals een rc Fentanyl op een legale manier? Hoef niet te weten hoe alleen of het mogelijk is ja of nee.
jaWeet iemand of rc opiaten in Nederland te verkrijgen zijn zoals een rc Fentanyl op een legale manier? Hoef niet te weten hoe alleen of het mogelijk is ja of nee.
10 tallen dopeyWeet iemand of rc opiaten in Nederland te verkrijgen zijn zoals een rc Fentanyl op een legale manier? Hoef niet te weten hoe alleen of het mogelijk is ja of nee.