RC Serotonine slurpers rangschikken

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Ik moet deze stofjes nog proberen. (NEP wel 1 keer gedaan)

Wat zouden hiervan de ergste serotonine slurpers zijn?

3-MMC
6-APB
NEP
4F-MPH
4-FMA

Ik gok 6-APB, 3-MMC en 4-FMA van wat ik zo lees.
NEP en 4F-MPH toch wat minder denk ik. Wat is jullie mening/ervaring hierover? Of is het bij al deze stoffen aan te raden om 3 maanden pauze te houden? Hangt ook van de dosis af lijkt mij. Toen ik 16mg NEP probeerde zal dat niet mijn hele serotonine voorraad erdoorheen gejaagd hebben mag ik hopen. Want zo euforisch was het nou ook weer niet.

De Apotheker

Badass junkie
1= 6-apb
2= 4-Fma / 3-mmc
3= je kan niet echt rangschrikken natuurlijk op die manier natuurlijk.

6-APB by far,
Dat is namelijk een stof die is ontwikkeld als minder neurotoxisch alternatief dan MDMA. Het resultaat een lang en geleidelijk serotonine gevoel zoals MDMA dat geeft. wel is die meer cardiotoxisch.

NEP verbruikt niet der mate veel serotonine dat je daar na 16 mg 3 maanden mee moet wachten,
daarnaast is N-Ethyl-Pentedrone waarschijnlijk een NDRI oftewel een noradrenaline en dopamine heropnameremmer en maakt dus niet zoals amfetamine je reserves op.

4f-methylfenidaat = moet je zien als een tikkeltje euforischere ritalin met een lagere dosering en langere werking.

4-fma = is methamfetamine met een fluor atoom eraan vast geplakt. Soort speed gevoel met een warmere rand maar ook meer bijwerkingen en alles behalve snuif vriendelijk. Kun je beter links laten imho.

3-mmc = het kleine broertje van 4-mmc / M-KAT / miauw ( beide gehad en totaal anders again imho, 3-mmc wint)
deze stof geeft wel dus danig veel serotonine af dat het aan te raden is om zeker bij wat hogere doseringen wat langer te wachten.

conclusie:

6-apb, 4-fma en 3-mmc moet je qua serotonine verbruik mee opletten.

Laatst bewerkt:

ChefCurry

Bewuste gebruiker
4fma is de ergste wat mij betreft.
5mapb drained ook behoorlijk (vergelijkbaar met mdma vind ik)
6apb hakt er ook aardig in hoewel ik vooral ernstig moe ben erna. De maanden na 6apb merk je wel dat libido aanzienlijk lager is en gevoels matig meer afgevlakt.
3mmc gaf ernstige katers vooral de dag erna.

Rangschikken is best lastig met deze middelen

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
4-fma = is methamfetamine met een fluor atoom eraan vast geplakt. Soort speed gevoel met een warmere rand maar ook meer bijwerkingen en alles behalve snuif vriendelijk. Kun je beter links laten imho.
Methamfetamine met een fluor atoom eraan klinkt niet zo aantrekkelijk. Maar het lijkt dus meer op speed met een euforisch randje begrijp ik. Een beetje zoals 4-FMP?

Bovenaan