Wat? Dus je krijgt alleen als resultaat ''het is 6-APB'' en niet eens een percentage als ''het is 94% 6-APB'' en al helemaal niet wat de andere 6% dan wel is?
Dat klopt. Al krijg je bij MDMA bijvoorbeeld ook niet te horen wat de bindmiddelen zijn. Die kan ook maar een maximale zuiverheid hebben van 83% (dacht ik, ik laat me vraag verbeteren door iemand). Je krijgt het alleen te horen als er vreemde stoffen zijn aangetroffen, bijvoorbeeld een vervuiling met een andere drug, of een slechte chemische stof.
Nu kunnen ze bij de vaakst gebruikte stoffen onderzoeken welk percentage werkzame stof is en welk percentage bindmiddel, maar dat is voor een zeldzaam voorkomende (of nieuwe stof) als de meeste RC's niet te doen voor zo'n lab. Dus je krijgt te horen of schadelijke stoffen en de juiste werkzame stof in je poeder of tablet zit, verder ben je je eigen testpersoon.
Dat gezegd hebbende, LSD kun je ook op kwaliteit laten testen (2 jaar geleden deden ze dat in ieder geval), of dat ook geldt voor 1P-LSD weet ik niet. Ik zou gewoon eens bellen naar het testcentrum met die vraag.