burnevil92
Belezen gebruiker
hallo , ik heb net een paar toppics gelezen dat je red bull als " drugs " kunt gebruiken is dat waar ? ze zeiden dat je het moest laten uitkoken ofzoiets en dan opsnuiven werkt dit en hoe begin je eraan om dat te doen ?
:Pburnevil92 zei:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=18825
6de reactie ongeveer leest u maar.
loadrunner zei:de naam zegt t al
Red Bull
Bull, komt niet van zo sterk als een stier, maar van Bullshit.
en dan een iets nettere vorm er van.
Het oppeppende effect merk je alleen goed, als je vrijwel geen koffie of cola drinkt.
je kan net zo goed 2 koppen espresso nemen.
Taurine is een lichaamseigen eiwit, maar daar wordt alleen maar van gebruikt wat je nodig hebt.het kan positief zijn bij zware inspanning. maar is bijna niet te merken. Je kan net zo goed een flink bord maccaroni eten.
TrippyShit zei:Wat je het beste kan doen, al heb je hier wel wat hulp bij nodig, is op je rug liggen met je kont omhoog. Dan stop je er een trechter in en giet je 2á3 blikjes redbull leeg. Omdat het dan via de darmen wordt opgenomen werkt het voor 90% inplaatsvan 40% wat de maag opneemt. Als je het drinkt merk je er dus weinig van. Als je via de trechter naar je darmen laat gaan, zal ik er de 1e keer 1á2 doen om te kijken hoeveel je aankunt. Je gaat hier namelijk voor een 8uur toch wel hard op. Zeker te vergelijken met speed..
Oom Klaas zei:Te vergelijken met speed, man deze manier is nog veel harder dan METH!
Hierop heb ik meth en hero junkie's harder dan mach 6 zien gaan gek, ze waren 3 weken lang wakker en konden 70 km/uur rennen. Dit is wel vét illegaal natuurlijk, je mag het alleen drinken!
Oom Klaas zei:TrippyShit zei:Wat je het beste kan doen, al heb je hier wel wat hulp bij nodig, is op je rug liggen met je kont omhoog. Dan stop je er een trechter in en giet je 2á3 blikjes redbull leeg. Omdat het dan via de darmen wordt opgenomen werkt het voor 90% inplaatsvan 40% wat de maag opneemt. Als je het drinkt merk je er dus weinig van. Als je via de trechter naar je darmen laat gaan, zal ik er de 1e keer 1á2 doen om te kijken hoeveel je aankunt. Je gaat hier namelijk voor een 8uur toch wel hard op. Zeker te vergelijken met speed..
Te vergelijken met speed, man deze manier is nog veel harder dan METH!
Hierop heb ik meth en hero junkie's harder dan mach 6 zien gaan gek, ze waren 3 weken lang wakker en konden 70 km/uur rennen. Dit is wel vét illegaal natuurlijk, je mag het alleen drinken!
Wacky zei:Ja, laten we hierbij afspreken dat bij de volgende nieuwe poster die echt zo dom is als het achtereind van een varken, we ons gaan inhouden met zijn alleen en gaan proberen hem iets doms (maar nog wel verantwoordelijk) te laten doen![]()
Ik doe ook meeAngramar Temenos zei:Wacky zei:Ja, laten we hierbij afspreken dat bij de volgende nieuwe poster die echt zo dom is als het achtereind van een varken, we ons gaan inhouden met zijn alleen en gaan proberen hem iets doms (maar nog wel verantwoordelijk) te laten doen![]()
Deal.
Red Bull uitkoken kost wel wat tijd, maar is een goedkopere oplossing als je naar de prijs/energie-verhouding kijkt.
Wat je nodig hebt is twee of meer blikjes Red Bull, zout, een pan met deksel, keukenpapier en een fornuis.
Eerst moet je de Red Bull uit de blikken gieten en hierbij ongeveer twee eetlepels zout doen en goed roeren. Het zout zal er uiteindelijk voor zorgen dat het vocht sneller zal onttrekken zodat alleen het residu over zal blijven.
Ze zet de pan op het vuur en legt er één of twee vellen keukenpapier in. Dan giet je het de Red Bull met het zout in de pan, over het keukenpapier dus. Dan leg je over het geheel nog een keer een vel keukenpapier en sluit het geheel af met de deksel. Zet het vuur aan, maar niet te hard, ongeveer op de helft.
Nu hoef je alleen maar te wachtenElk blik Red Bull die je gaat uitkoken, duurt ongeveer 2 uur. als je twee blikken Red Bull wilt uitkoken duurt het dus 4 uur, bij drie blikken 6 uur, etc.
Het residu dat overblijft is een wit/geel poeder van caffeine en taurine extract, wat veel energie en euforie geeft. Dit poeder kun je snuiven (is niet schadelijk voor je neus), maar ook eten, door je yoghurt doen ofzo.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt![]()
Doerak zei:Neem maar eens een eetlepel caffeine oraal; kun je lachen![]()
![]()