red bull ?

burnevil92

Belezen gebruiker
hallo , ik heb net een paar toppics gelezen dat je red bull als " drugs " kunt gebruiken is dat waar ? ze zeiden dat je het moest laten uitkoken ofzoiets en dan opsnuiven werkt dit en hoe begin je eraan om dat te doen ?

caatje

Badass junkie
Geef even een link waar je dat gelezen hebt......... Ik geloof er niks van. Je moet niet iets willen snuiven wat om te drinken is. Zelfde als met pillen, het is om te slikken.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Hooguit haal je misschien de caffeine er uit, maar omdat nou als drugs te gebruiken? :rolleyes:

Er zijn veel betere uppers te verkrijgen zoals crystal-meth bijvoorbeeld :rock: :P

Bartyo

Bewuste gebruiker
Captain Obvious to the rescue?

Niet dus... -.-"

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je moet de redbull laten koken. Tot op 120°C, dan langzaam laten afkoelen, doe er 2 klontjes suiker bij. Let op !! Nu komt het belangrijkste. Nu laat warm je hem op tot juist 80°c, nog een in roeren en je hebt tripred bull !!

TrippyShit

Badass junkie
HAHAHAHA dat topic :tearsofjoy: Iedereen snapt toch wel dat dat bullshit is. Helemaal als je de rest van de reacties erbij leest HAHA.. Kan ik wel om lachen :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
de naam zegt t al

Red Bull

Bull, komt niet van zo sterk als een stier, maar van Bullshit.
en dan een iets nettere vorm er van.

Het oppeppende effect merk je alleen goed, als je vrijwel geen koffie of cola drinkt.

je kan net zo goed 2 koppen espresso nemen.

Taurine is een lichaamseigen eiwit, maar daar wordt alleen maar van gebruikt wat je nodig hebt.het kan positief zijn bij zware inspanning. maar is bijna niet te merken. Je kan net zo goed een flink bord maccaroni eten.

Kigh

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
de naam zegt t al

Red Bull

Bull, komt niet van zo sterk als een stier, maar van Bullshit.
en dan een iets nettere vorm er van.

Het oppeppende effect merk je alleen goed, als je vrijwel geen koffie of cola drinkt.

je kan net zo goed 2 koppen espresso nemen.

Taurine is een lichaamseigen eiwit, maar daar wordt alleen maar van gebruikt wat je nodig hebt.het kan positief zijn bij zware inspanning. maar is bijna niet te merken. Je kan net zo goed een flink bord maccaroni eten.

Het is toch bestwel makkelijker om een blikje red bull te drinken dan een bord met pasta te eten. Gezonder is het niet, maar wel flexibeler.

Oom Klaas

Badass junkie
Gewoon uitkoken en snuiven die red bull en fucking hard gaan man, dikke shit je weet toch man ik push dat op de straten man waar ik met m'n matties sta je weet toch en dik sta te dealen in die poedertjes ja man ik ben zwaar de bomba je weet zelluf

Doe maar gek, 't is al normaal genoeg

TrippyShit

Badass junkie
Wat je het beste kan doen, al heb je hier wel wat hulp bij nodig, is op je rug liggen met je kont omhoog. Dan stop je er een trechter in en giet je 2á3 blikjes redbull leeg. Omdat het dan via de darmen wordt opgenomen werkt het voor 90% inplaatsvan 40% wat de maag opneemt. Als je het drinkt merk je er dus weinig van. Als je via de trechter naar je darmen laat gaan, zal ik er de 1e keer 1á2 doen om te kijken hoeveel je aankunt. Je gaat hier namelijk voor een 8uur toch wel hard op. Zeker te vergelijken met speed..

Oom Klaas

Badass junkie
TrippyShit zei:
Wat je het beste kan doen, al heb je hier wel wat hulp bij nodig, is op je rug liggen met je kont omhoog. Dan stop je er een trechter in en giet je 2á3 blikjes redbull leeg. Omdat het dan via de darmen wordt opgenomen werkt het voor 90% inplaatsvan 40% wat de maag opneemt. Als je het drinkt merk je er dus weinig van. Als je via de trechter naar je darmen laat gaan, zal ik er de 1e keer 1á2 doen om te kijken hoeveel je aankunt. Je gaat hier namelijk voor een 8uur toch wel hard op. Zeker te vergelijken met speed..

Te vergelijken met speed, man deze manier is nog veel harder dan METH!
Hierop heb ik meth en hero junkie's harder dan mach 6 zien gaan gek, ze waren 3 weken lang wakker en konden 70 km/uur rennen. Dit is wel vét illegaal natuurlijk, je mag het alleen drinken!

underworld

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Hierop heb ik meth en hero junkie's harder dan mach 6 zien gaan gek, ze waren 3 weken lang wakker en konden 70 km/uur rennen. Dit is wel vét illegaal natuurlijk, je mag het alleen drinken!

ik vond het meer een sterke speed hoor :openmouth:

TrippyShit

Badass junkie
Oom Klaas zei:
TrippyShit zei:

Je had het wat minder moeten overdrijven! Wie weet waren er mensen die ECHT een blikje redbull met een trechter in hun kont zouden gieten :tearsofjoy: :tearsofjoy: Zou dat niet geweldig zijn. Als ik zou lezen van iemand dat ie het geprobeerd had en het niet werkte, dan had je me op kunnen vegen. Dan had ik in een lachstuip van een week gekomen :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Wacky

Badass junkie
Ja, laten we hierbij afspreken dat bij de volgende nieuwe poster die echt zo dom is als het achtereind van een varken, we ons gaan inhouden met zijn alleen en gaan proberen hem iets doms (maar nog wel verantwoordelijk) te laten doen :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Wacky zei:
Ja, laten we hierbij afspreken dat bij de volgende nieuwe poster die echt zo dom is als het achtereind van een varken, we ons gaan inhouden met zijn alleen en gaan proberen hem iets doms (maar nog wel verantwoordelijk) te laten doen :)

Deal.

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb het er voor over om mn bericht te wijzigen. Wie ook??
Stel je voor dat volgende week iemand hier zegt dat het blikje redbull via de trechter niet werkte. Dan zeik k mn broek vol, dan krijg ik een klaplong van het lachen.

Als ome klaas zijn bericht zou willen wijzigen en iets geloofwaardiger zou willen maken, dan is iemand er misschien toe in staat :tearsofjoy:

Oom Klaas

Badass junkie
Als dat zou lukken verdient dat topic wel een huge titel, echt topic aller tijden ofzo.
Red bull via een trechter in je anus, FAIL :grin:

Bartyo

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Wacky zei:

Deal.
Ik doe ook mee :sunglasses:

Doerak

Bewuste gebruiker
In Red Bull zit caffeine en taurine. Die zijn nogal vrij verkrijgbaar. Neem maar eens een eetlepel caffeine oraal; kun je lachen :tearsofjoy: :wave:

Delirium

Badass junkie
Red Bull uitkoken kost wel wat tijd, maar is een goedkopere oplossing als je naar de prijs/energie-verhouding kijkt.

Wat je nodig hebt is twee of meer blikjes Red Bull, zout, een pan met deksel, keukenpapier en een fornuis.
Eerst moet je de Red Bull uit de blikken gieten en hierbij ongeveer twee eetlepels zout doen en goed roeren. Het zout zal er uiteindelijk voor zorgen dat het vocht sneller zal onttrekken zodat alleen het residu over zal blijven.
Ze zet de pan op het vuur en legt er één of twee vellen keukenpapier in. Dan giet je het de Red Bull met het zout in de pan, over het keukenpapier dus. Dan leg je over het geheel nog een keer een vel keukenpapier en sluit het geheel af met de deksel. Zet het vuur aan, maar niet te hard, ongeveer op de helft.

Nu hoef je alleen maar te wachten :) Elk blik Red Bull die je gaat uitkoken, duurt ongeveer 2 uur. als je twee blikken Red Bull wilt uitkoken duurt het dus 4 uur, bij drie blikken 6 uur, etc.

Het residu dat overblijft is een wit/geel poeder van caffeine en taurine extract, wat veel energie en euforie geeft. Dit poeder kun je snuiven (is niet schadelijk voor je neus), maar ook eten, door je yoghurt doen ofzo.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Waarheid!

drain bamage

Badass junkie
MUHUHA :grin: dit topic is teh shit
overigens laatst nog een cd-bon gewonnen op drugsweb doordat ik het eens was met de stelling "red bull is een drug" :)

mellowWw

Belezen gebruiker
Pff.. Ik heb gister voor 't eerst Fisherman friends fijngemalen en gesnoven..
Damn wat ging k daar hard op zeg! Tranen liepen over m'n wangen.. :tearsofjoy:

:P

Even serieus:

Doerak zei:
Neem maar eens een eetlepel caffeine oraal; kun je lachen :tearsofjoy: :wave:

Om een eetlepel PURE caffeïne raad ik zeker af!!!!
Caffeïne klinkt wel vrij onschuldig, maar is toch ook een behoorlijk sterk en vies goedje hoor..
Met een halfwaarde tijd van gemiddeld 4/5 uur, (Wat inhoud dat als je dus NU 2 bakken koffie drinkt, je om +-23.30 uur vanavond nog de hoeveelheid caffeïne van 1 bak koffie in je lichaam hebt), en een LD50 van 355mg/kg is dit allesbehalve een stof om even een eetlepel van te nemen.

En de uitwerking is ook zwaar klote.. Spreek uit ervaring, weinig drugs die me zo'n belabberd gevoel gaven als pure caffeïne. :flushed: :kots:

shokora

Wijs gebruiker
Met fisherman's friends moet je uitkijken, naar wat ik gehoord heb is dat behoorlijk sterk spul.

drain bamage

Badass junkie
[youtube]<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/sjIYJ02h6qc&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/sjIYJ02h6qc&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eigKAruzHfs&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eigKAruzHfs&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
sterk spul he?
edit" moest gewoon ff :tearsofjoy:

cropp

Badass junkie
ALS ik al pure caffeine zou willen hebben zou ik het puur kopen en niet thuis aan gaan docteren met een kooksetje

Bovenaan