Ik wil altijd een hoop vertellen aan vrienden en kennissen, maar wat Drien al zegt^, "dat gaat soms niet". Je kan ook moeilijk vertellen, "joh, ik ga van het weekend cactus eten", paddenstoelen gaat nog, daar hebben ze wel eens van gehoord. Ik ben ook niet verslaafd. Ik probeer al mijn verslavingen onder controle te hebben. Ik ben gestopt met roken, ik ben ooit gestopt met frisdrank(1,5l per dag), ik ben gestopt met drop(3 zakjes per week) en ik ben gestopt met koffie. Dat waren mijn verslavingen. Verder loop ik 3 keer in de week 6 tot 10km hard. Ik let op wat ik eet.
Maar soms... soms.. 1x in de maand, gaat het hek van de dam, dan ga ik naar de klote, uit mijn plaat. Dan gebruik ik MDMA, speed, alcohol, coke, LSD, hasj en wiet en nicotine. Zoals dit weekend. Daarna neem ik 2 dagen vrij, ik moet natuurlijk wel mijn weekend hebben. Ik heb een eigen bedrijf, dus dat maak ik zelf uit.
Maar ik begrijp goed dat er veel mensen rond lopen die dit niet onder de controle hebben, die hebben het allemaal maar een beetje nonchalant lopen opvatten, "uaahh coke.. dat ben ik de baas" en "Hero, dat wil ik nog wel eens proberen, ach je moet toch alles hebben geprobeerd, fuck it". En dat zijn de leugenaars, die zichzelf ontkennen.
Het lijkt me stug dat je niet wist dat je man stiekem drugs nam, of zat je met je kop in je kont?
Drugs betekend niet gelijk verslaving, coke wel, daar moet je voor uitkijken. Drugs is ook thee, koffie, suiker, medicijnen enz. Drugs kunnen ook goed zijn, bv Mescaline, DMT en paddo's. Drugs krijgt een slechte naam omdat er sukkels bestaan die denken dat zij coke of hero de baas zullen zijn.
Succes met je man. Dat je hem met een schop onder zijn reet de deur uit mag kicken, wat dat is de enigste oplossing.