Relatine vs Soft Drugs

Reeds zocht ik op het internet en dit forum een antwoord op mijn vraag, maar nergens een duidelijk antwoord, daarom stel ik ze nu aan jullie, met hoop op een antwoord:

Bij gebruik van Relatine, is er dan mogelijkheid tot het gebruiken van Softdrugs?
Zo ja, in welke mate?
Wat weten jullie over het onderwerp?

Met vriendelijke groet!

inferno33

Bewuste gebruiker
Softdrugs zijn in dit geval neem ik aan wiet en hasj?

Ik weet persoonlijk niet hoe erg je ADHD is(ik neem aan dat je vraag geld voor medicinaal gebruik), maar een vriend van mij gebruikt vrijwel dagelijks ritalin(relatine) en wiet/hasj. ikzelf heb ook vaak genoeg geblowd met een ritalin 10 mg op en ook dat ging prima.

Dus ik zou zeggen, lekker doen, rustig beginnen. Met een jointje kan er niet heel veel mis gaan...

Have fun :stoned:

Mindgamer

Badass junkie
Niet doen..
Kap met ritalin man!
Probeer zonder medicatie overeind te staan.
Lukt mij ook!
En GEEN drugs gebruiken in combinatie met medicijnen-ritalin, omdat het een hoop kan versterken. Ritalin is troep! Cannabis trouwens ook, maar beter dan ritalin!!

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Ik heb ook eens relatine gedaan met een paar pintjes en een beetje wiet :)
Ik heb nergens last van gehad. Gewoon niet te zot doen zou ik zeggen :stoned:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Quentin zei:
ff offtopic. relatine helpt toch ook voor het studeren e?
iemand dit al geprobeerd..

thnx
als je geen adhd hebt kan het werken idd. Dit heeft een milde oppepping maar kijk wel uit het kan verslavend werken.

Quentin

Newbie
VidaLoCa zei:
Quentin zei:
ff offtopic. relatine helpt toch ook voor het studeren e?
iemand dit al geprobeerd..

thnx
als je geen adhd hebt kan het werken idd. Dit heeft een milde oppepping maar kijk wel uit het kan verslavend werken.
hmm, ok . want ik heb volgende week een examen vna maatschappijleer en dit is een heel grote brok, mede omdat ik niet veel naar die lessen ben geweest. toch maar eens proberen dan. thanks x

iraqio

Belezen gebruiker
blowen en ritalin gaat samen, ritalin en drank daarentegen....
maar blowen zonder ritalin is het beste.

Bovenaan