Info Research Chemicals informatie

De Zandman

DF-koning
Een goede vendor, een legale, die dus alleen maar de legale rc's verkoopt , heeft er beslist géén enkel belang bij, om rotzooi rc's te verkopen.
Sterker nog, als de vendor een legale bedrijfsvorm hanteert zoals een KvK tregistratie, dan zal deze vendor er alles aan doen om alleen zo zuiver mogelijke handel te drijven.
Want volgens mij is het doek snel gevallen is men slechte producten verkoopt.
Ditzelfde geldt ook voor de walkman en de groenten boer, nietwaar.
En concurrentie is er genoeg.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Legio Patria Nostra
Dat geld ook voor de dealer om de hoek.

Het is aanlokkelijk om zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld binnen te harken door je drugs zo veel mogelijk te versnijden, maar een trouwe en tevreden klandizie zal je er niet mee opbouwen terwijl de kans dat een genaaide klant je er bij lapt ook nog vrij groot is.

Eerlijkheid duurt het langst, ook voor een drugsdealer.

Mercedesz

Belezen gebruiker
In weze is niemand te vertrouwen die drugs verkoopt.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Heb een aantal dealers gehad die zeer betrouwbaar waren. Veel dealers gaan je echt niet bedonderen als je hun vaste klant bent, want ze willen jou als vaste klant houden, maar natuurlijk zijn er ook van die tjappies, die de boel belazeren, maar dat zijn meestal van die mensen die bijvoorbeeld in amsterdam aan je vragen: do you want drugs of wil je drugs kopen of van die doe het zelf dealers die knoeien met het spul door het voor meer te verkopen dat je bijvoorbeeld 20 procent speed hebt en 80 procent versneden rommel.. (voorbeeld) maar zulk soort mensen zoek ik niet uit en ik weet waar de betrouwbare dealers zitten.. heb nu een dealer, dat als iets niet goed is dat ik gewoon weer nieuw goed spul krijg. Zij doen er alles aan om jou tevreden te houden en dat zijn de slimste dealers, want vaste klanten heb je veel meer aan. Ik kan zeggen dat ik nog nooit bedonderd ben.. ik pik de bedriegers er zo uit. De dealers die de boel belazeren, krijgen vanzelf een keer grote problemen of nog erger: een kogel door de kop. En een beetje verstandige dealer, brand zn handen niet aan research chemicals.

De Zandman

DF-koning
Daarin heb je natuurlijk gelijk.
Niet alle vendors belazeren de boel.
Tussen zwart en wit zitten heel veel andere kleuren. Mijn uitspraak is idd te zwart wit.

De Zandman

DF-koning
Hoe zat dat allemaal ook al weer met het kleuren spectrum.
In ieder geval heb ik de kleuren zwart en wit of nooit in een regenboog mogen aanschouwen...en die pot vol met goud aan het einde van de regenboog helaas óók nog steeds niet..

Experimenteeltje

Experimenterende gebruiker
Het Drugwiel, een nieuwe manier om drugs te categoriseren
voor een ieder toegankelijk,en een mooi visueel educatieve vorm,,maar wist niet dat deze al bestond op het forum,maar onder de cat drugs.
Het ging veel over NPS stoffen vandaar ik hem hier geplaatst heb.

Bijlagen

• HetDrugwiel(1)(1).pdf
    883,6 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
L

Lid 152247

Gast
Wat ik echt mis is een draadje(hoe heet dat hier zo'n infotopic wat bovenstaat)
Met een algemene beknopte informatie over de verschillende RC', categoriseer ze. Schrijf eronder hoe je t kan gebruiken, wat je kan verwachten ..

Nu moet ik elke nieuwe RC opzoeken maar krijg meer topics over verslavingen en extreme hoeveelheden misbruik/gebruik dan wat het is..
Ook triprapports word een RC vaak gecombineerd.met alcohol of andere drugs. Oo hele bingeweekenden.
Ik kan zelf altijd het beste beeld krijgen en delen.

Een soort handleiding. Heb zelf niet de juiste kennis ervoor(daarom is t zo wenselijk)

De Zandman

DF-koning
Wat voor de één een goede uitleg of report is, kan voor een ander volkomen de plank misslaan.
Dat komt omdat alle ervaringen volgens mij heel persoonlijk zijn.
Ieder lichaam reageert anders op dezelfde stof met dezelfde dosis.

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Hier toevallig een smartshop die wel accurate info geeft maar geef je toch gelijk. Mensen die het bestellen hebben vaak meer kennis dan de verkoper vaak. Laat het zo maar blijven for the time being!
Dacht er ook niet aan dat smartshops 16 jaar hanteren...
Errowid Vault is een zeer goede en betrouwbare bron over de klassieke drugs alsook RC's. Er staat natuurlijk niet alles op maar toch enorm veel en ze geven info over de manier van inname + de dosis/kg lichaamsgewicht 😉

Bovenaan