Restje XTC hoe lekker in te nemen

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hallo! Ik heb misschien een gekke vraag. Ik heb van eind augustus nog een klein beetje XTC in een zakje. Ik had toen een festival en door t warme zweet weer is de laatste pil (ongeveer 3/4e tot 1 pil) helemaal verkruimeld en plakkerig geworden. Door dat het nu 4 maanden heeft gedroogd zeg maar is het wel droog en los van t zakje. Ik wil oud jaars avond dat laatste beetje innemen. Maar ik vind MDMA zoooo goor smaken! En ik ben sowieso al geen makkelijke pillenslikker. Hoe neem ik dit laatste restje in met zo min mogelijk vieze smaak en dat het in ene keer 'weg' is? Oplikken en wegspoelen is geen optie denk. Als ik een paracetamolletje niet in ene x weg krijg ga ik al half over mijn nek. Wie heeft er tips? Het is poederig met kleine stukjes er door.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mindless zei:
Even van die capsules halen en het daarin stoppen. :)

Ik gebruik het verder niet dus om nou een heel pakje te kopen zou ik zonde vinden. Plus dat ik het gek vind om dat te kopen omdat ik bang zou zijn dat het 'opvalt'.

Wacky

Badass junkie
In een stukje cigarettenvloei vouwen en dat frommeltje doorslikken.

Als dat niet lukt vanwege pillenslikmoeilijkheden, optie 2 in een lepel vla.

Maar pillenslikken is echt super eenvoudig. Ooit dacht ik ook dat ik het niet kon. En juist daar zat het probleem: denken. Je moet gewoon niet denken, ding in je mond, en dan een slok drinken opdrinken zoals je dat altijd doet. Zo simpel is het.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ach die capsules kosten niks en je kunt ze gewoon op internet bestellen. En het is fijn om ze achter de hand te hebben voor als je je pillen weer eens vern€#kt. :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Capsules of in een vloeitje zoals gezegd. Je kan het ook in je drinken gooien maar dan blijft die gore smaak in je drankje hangen...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mindless zei:
Ach die capsules kosten niks en je kunt ze gewoon op internet bestellen. En het is fijn om ze achter de hand te hebben voor als je je pillen weer eens vern€#kt. :wink:

Dan is het nu toch al te laat als je capsules via internet moet bestellen. Dat kan niet meer voor morgen.. Maar bedankt voor de tip!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wacky zei:
In een stukje cigarettenvloei vouwen en dat frommeltje doorslikken.

Als dat niet lukt vanwege pillenslikmoeilijkheden, optie 2 in een lepel vla.

Maar pillenslikken is echt super eenvoudig. Ooit dacht ik ook dat ik het niet kon. En juist daar zat het probleem: denken. Je moet gewoon niet denken, ding in je mond, en dan een slok drinken opdrinken zoals je dat altijd doet. Zo simpel is het.

Zo een vloetje klinkt wel handig!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Mindless zei:

Dan is het nu toch al te laat als je capsules via internet moet bestellen. Dat kan niet meer voor morgen.. Maar bedankt voor de tip!
O sorry, even niet aan gedacht! Maar misschien een idee voor later.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mindless zei:
Dunnetjess33 zei:
Mindless zei:

O sorry, even niet aan gedacht! Maar misschien een idee voor later.
Dat zeker, dank je mindless!

MeejheM

Badass junkie
drinken bij de hand hebben, mond open, stukjes tablet erin, flinke slok pakken en het geheel doorslikken. ik heb ook regelmatig stukjes van tabletten, omdat er altijd wat breken, en dan kun je ze niet echt meer verkopen.

dan zit je 5 seconden met een vieze smaak, dat is toch wel te overzien? wc papier eten vind ik twijfelachtig. ik weet dat het gemaakt is om in het riool uit elkaar te vallen, maar ik zou liever een vloeitje of capsule opeten.

zo duur is een pakje vloei niet, en als je even rondvraagt kun je er vast wel wat krijgen van iemand.

Narayani

Bewuste gebruiker
En het zal je verbazen hoe makkelijk dat vloeitje naar binnen glijdt. Ik maak geregeld bommetjes voor mezelf en voor vrienden en het valt iedereen reuze mee. Als je moeite hebt met de grootte kun je meerdere kleine maken. Soort frietzakje vouwen je restje erin dichtdraaien en klaar is Dunnetjes. Ook knip of scheur ik meestal een extra strook plakrand van een vloeitje om het goed dicht te plakken en per saldo heb ik dan vaak minder volume qua papier dan dat ik eindeloos zit te frutten.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb een vloetje gebruikt. Het was ff lastig om alles in een zo klein mogelijk vloetjes pakketje te krijgen maar tis gelukt. En ik heb een heerlijke avond gehad! Bedankt voor de tips! :)

Bovenaan