REVERZE sportpaleis

dennis87

Newbie
kdurf het niet mee binnen nemen, als diejen hond blaft :confused: :confused: :confused: :confused:

en als ge voor dat ge binnen gaat iets pakt en den hond blaft dan moogt ge dan nog naar binnen of ook niet?
kan iemand me tips geven?? pm me dan aub zodat eventuele blauwen het zeker niet meelezen!

grtzz :)

dallandra

Wijs gebruiker
ik had met oud en nieuw 6 pillen bij me en er stond ook een man met een hond...maar die begon ook niet te blaffen.
denk dat die er alleen staan voor de grotere dealers.
dit bedoelde je toch??
ik werd ook niet helemaal wijs uit je verhaal..

matthijs

Badass junkie
Hmm, die honden maakt het niet uit of je 6 of 600 pillen bij je ehbt denk ik. Waarschijnlijk stond dat beest er alleen maar om af te schrikken.

dennis87

Newbie
ja ik bedoel om enkele pilletjes of mss een potje ghb mee binnen te nemen in het sportpaleis... waarschijnlijk gaan daar wel echte drugshonden staan ze :cry: ben ik zelfs zeker van! op die muziek pakt volgens mij zeker de helft van de mensen!
pff :( kga da nooit mee binnen durven nemen he!

caatje

Badass junkie
in n andere topic (kweet zo nie welke) stond er ook al dat er maar heel weinig drugshonden zijn en dat ze bij feesten meestal voor het schrikeffect staan. Kweet er zelf nix vanaf maar klinkt wel logisch vond ik

Bollie

Bewuste gebruiker
ruiken die honden wel pillen ?
Dacht dat die honden alleen wiet roken...

Als ik zelf aan een pilletje ruik, ruik ik ook maar heel licht iets hoor, laat staan als het in een zakje zit.
Wiet ruik je daarintegen wel hoor, ook al zit het in 2 zakjes boven elkaar :tongueout:

someone_nl

Belezen gebruiker
Ik ga ook naar Reverze en dit wordt een van de eerste grote feesten waar ik drugsvrij heen ga (dus ook geen wiet)

A

Anonymous

Gast
Wat ik zou proberen, gewoon parfum of luchtje of iets in een zakje te spuiten, en vervolgens een zakje in het geparfumeerde zakje doen, en daar nog een zakje omheen.

Dan moet de xtc geur eerst door de parfum en een sterk luchtje maskeert genoeg. Gewoon voor de zekerheid :grin:

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Nee panikeer is ni zo. Denk jij echt dat een hond gaat rieken wat er in je maag zit. Zolang je niets mee naar binnen neemt in je zakken natuurlijk is er geen probleem. Er is alleen kans dat ze je in sportpaleis eens goed fouilleren. Je moet geen drugtest afleggen ofzo voor je naar binnen gaat.

belgiumpartycrasher

Experimenterende gebruiker
man man, flasher :tongueout:

pakt een zakske, steek er u gerief in, spuit da zakske vol me parfum..
daarover nief zakske, weer parfum, nog es een zakske, en nog es parfum
en dan riekt er niemand iets...
en gewoon onder u b*llen steken, en klaar is kees
ben van belgië, is ommes geen probleem :)

grtzzz

Psykaholik

Wijs gebruiker
dennis87 zei:
kdurf het niet mee binnen nemen, als diejen hond blaft :confused: :confused: :confused: :confused:

en als ge voor dat ge binnen gaat iets pakt en den hond blaft dan moogt ge dan nog naar binnen of ook niet?
kan iemand me tips geven?? pm me dan aub zodat eventuele blauwen het zeker niet meelezen!

grtzz :)
ha nog ene van limburg :smoke: :smoke:
en normaal als je gepakt word moet je gewoon even meegaan.
moet je je gans uitkleden in een hokje zo hebben wij het toch moeten doen!!!
en alles afgeven uiteraard :) :)
dan word er gewoon een pv opgemaakt en mag je normaal gezien verder.
en van die hond en da ruiken toen wij naar i love techno gingen in gent stonden ze ook aan het station met ne hond waren met 5 man die drugs bijhadden 3 ter van weed en 2 weed en bollen.
de 3 met weed halen ze er tussen uit en ik (gelukkig genoeg) mocht gewoon door met mijne nest hond reageerde nie :) :wink: en had het nochtans in een zijzak van mijn broek steken aan de kant waar de hond rook en op de hoogte van die hond zijn kop.
denk nie da die hond da nog tegoei riekt als er zoveel volk langsdoor komt.
maar ja ge moet een beetje geluk hebben :grin: :grin: :grin: :grin:
en in limburg moet je eig nog gene schrik hebben voor control als ge antwerpen / gent / brussel daar is het gevaarlijk

Bollie

Bewuste gebruiker
heb ondertussen al verder op geinformeerd, en belgie heeft maar 8 echte drugshonden. De honden die op reverze stonden waren er enkel ter bescherming moest er gevochten worden.

Mac...

Badass junkie
asl honden op een party moesten blaffen bij iedereen die pillen had, zouden ze stapelgek worden... Als ze dan ook iedereen eruit zouden zetten die pillen heeft wordt het denk ik een saai feest, met 3 man binnen :grin:

HDA

Bewuste gebruiker
Bollie zei:
heb ondertussen al verder op geinformeerd, en belgie heeft maar 8 echte drugshonden. De honden die op reverze stonden waren er enkel ter bescherming moest er gevochten worden.

lol, er waren er 9, maar eentje heeft zich doodgesnuffeld... Toen waren er nog acht !

caatje

Badass junkie
HDA zei:
Bollie zei:

lol, er waren er 9, maar eentje heeft zich doodgesnuffeld... Toen waren er nog acht !

tja bollie is een aardig ventje maar wat ie zegt moet je soms met n korreltje zout nemen :wink: :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
L-Mack zei:
Nee panikeer is ni zo. Denk jij echt dat een hond gaat rieken wat er in je maag zit. Zolang je niets mee naar binnen neemt in je zakken natuurlijk is er geen probleem. Er is alleen kans dat ze je in sportpaleis eens goed fouilleren. Je moet geen drugtest afleggen ofzo voor je naar binnen gaat.
hoe moet dan nie iedereen potteke pissen voor ge binnen gaat
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Bovenaan