Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
apart .. ruikt xtc niet gewoon precies hetzelfde als medicijnen?Bal0n zei:
klopt iddDarkScope zei:zoies d8 k namelijk ook, t smaakt namelijk gwn als paracetamol
cunt zei:apart .. ruikt xtc niet gewoon precies hetzelfde als medicijnen?Bal0n zei:
dennis87 zei:jep, ik pak gewoon enkele pilletjes voor dat ik naar binne gaan![]()
daar kunne ze niets van zeggen he??
wel![]()
![]()
![]()
ha nog ene van limburgdennis87 zei:kdurf het niet mee binnen nemen, als diejen hond blaft![]()
![]()
![]()
![]()
en als ge voor dat ge binnen gaat iets pakt en den hond blaft dan moogt ge dan nog naar binnen of ook niet?
kan iemand me tips geven?? pm me dan aub zodat eventuele blauwen het zeker niet meelezen!
grtzz![]()
Bollie zei:heb ondertussen al verder op geinformeerd, en belgie heeft maar 8 echte drugshonden. De honden die op reverze stonden waren er enkel ter bescherming moest er gevochten worden.
HDA zei:Bollie zei:heb ondertussen al verder op geinformeerd, en belgie heeft maar 8 echte drugshonden. De honden die op reverze stonden waren er enkel ter bescherming moest er gevochten worden.
lol, er waren er 9, maar eentje heeft zich doodgesnuffeld... Toen waren er nog acht !

DUH een hond kan zelfs een lijk rieken da meer als 2 meter onder de grond zitDarkScope zei:ruiken honden ook pillen?
hoe moet dan nie iedereen potteke pissen voor ge binnen gaatL-Mack zei:Nee panikeer is ni zo. Denk jij echt dat een hond gaat rieken wat er in je maag zit. Zolang je niets mee naar binnen neemt in je zakken natuurlijk is er geen probleem. Er is alleen kans dat ze je in sportpaleis eens goed fouilleren. Je moet geen drugtest afleggen ofzo voor je naar binnen gaat.