*snuift dikke lijn en stapt in de auto...*
Haha, nee hoor, ik hou wel van sarcasme alleen als het er vanaf druipt en dat was bij jou niet het geval waardoor ik me aangevallen voelde en me verdedigde.
Had het er gister nog over met een vriend, hij reed heen in de auto en ik terug. Hij maakte een groot compliment over mijn rijstijl(supere relaxed en toch geconcentreerd)en we kregen het over rijden onder invloed. Hij zou bijv. wel kunnen rijden met drugs op(ligt ook aan de drugs natuurlijk) maar na een biertje laat hij de auto echt staan.
Xtc is een opwekker
Speed is een opwekker
Coke is een opwekker
Maar
Alcohol verdoofd en je hele bewegingsapparaat verstaat de signalen vanuit je hersenen niet meer. Met als gevolg een verdrievoudigde kans op ongelukken...
Ik denk dat je heel goed auto kan rijden zolang je in je hoofd houdt dat je gebruikt hebt, en ga niet overmoedig zitten wezen en denken dat je achternaam veranderd is in Shumacher. Je kan rijden zolang je jezelf daartoe in staat acht, (ik heb echt vaak genoeg gezegd dat ik niet kon rijden en bleef overnachten) dus ik denk dat de verantwoordlijkheid helemaal bij jezelf ligt.
X