Rilatine recreatief gebruik

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Hugo Havens

Newbie
Beste mensen,
heb nog nooit rilatine genomen (niet recreatief en niet tegen ADHD,...) maar wil het wel is recreatief gebruiken en vraag me af hoeveel ik zou nemen en hoelang het effect duurt. Kan dit ook gemengd worden met alcohol?

Laatst bewerkt:

Jmths

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je kunt het beste een pilletje fijn stampen, oplossen in water en vervolgens met een spuitje in je anus spuiten voor maximaal recreatief vermaak. Ik zou er niet teveel over nadenken.

Chillax

Belezen gebruiker
Dan toch nog maar een serieuze reactie voor wat het waard is. Je had dit ook eenvoudig online kunnen opzoeken, maar dat kan met veel vragen hier.

Ten eerste is het belangrijk om te weten wat je nou precies hebt. Heb je 10mg pilletjes met de stempel RU er op, dan heb je methylfenidaat, wat de werkzame stof in ritalin is. Echte ritalin(=Amerikaans merknaam) wordt hier nauwelijks verkocht. Er zijn ook andere medicijnen die als ritalin worden verkocht maar ook anders werken. Staat dit er niet op dan gelden onderstaande adviezen dus ook niet!

De dosering kan erg persoonlijk zijn. Het beste begin je met 10mg,wat in de regel 1 pilletje is. Dit zul je na ongeveer een half uur beginnen te voelen en duurt zo'n 4 uur. Het effect is waarschijnlijk mild; meer energie en praatgraag. Mocht dat bevallen dan kun je er een volgende keer 2 nemen.

Combineren met alcohol is af te raden. Door de methylfenidaat voel je je erg nuchter terwijl je dat niet bent. Dit kan dan ook gigantische katers opleveren. Daarnaast brengt het net zoals alle combinaties extra risico's met zich mee.

Rivalrie

Bewuste gebruiker
Ik zou het niet doen... heb het zelf 1x gedaan en weken last van mijn gewrichten gehad. Blijkbaar een bijwerking.

Bovenaan