ritalin en xtc

luitstra

Newbie
ik heb ADHD en slik sinds 2 dagen hier ritalin(methylfenidaat 5 miligram) voor nu komt er binnenkort een party aan waar ik graag een xtc wil gebruiken.

ik heb al gelezen dat de combinatie gevaarlijk is. wat is de beste manier om dat te doen zat zelf te denken om de dag voor T/M na geen ritalin te gebruiken en te kijkenhoe de dip valt en dan verder kijken

suggestions?

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik ben geen expert maar ik zou idd de dag zelf geen ritalin gebruiken. Dat doet mijn vriend ook steeds. Verder ben ik ook wel benieuwd naar de reacties :)

ooscaar

Wijs gebruiker
De combinatie is, door een overschot aan dopamine in de hersenen, aardig neurotoxisch, sowieso erger dan enkel MDMA. Ik neem aan dat je onder invloed van MDMA geen last hebt van ADHD verschijnselen, dus als ik jou was zou ik op de dag van MDMA-inname en 48 uur na laatste inname geen ritalin nemen. Dit om hersenschade te voorkomen. Een accuut gevaar zal het niet opleveren, bij normale doses, maar het zorgt wel voor onnodige schade.

luitstra

Newbie
dankjewel voor de reaties

zal er inderdaad rekening mee houden ben over het algemeen altijd heel voorzichtig met drugs en wil altijd zo goed mogelijk geinformeerd zijn heb een paar keer geprobeerd om bij de docter info te krijgen maar krijg constant het praatje van beter niet doen en als ik zeg dat ik het toch ga doen en liever zo veilig mogelijk wil doen erkennen ze dat ze er niets vanaf weten

na bijna week ritalin moet ik wel zeggen dat er een raakvlak is met MDMA ik kan moeilijk zeggen of het mijn concentratie verbeterd maar ik heb sinds het nemen van ritalin meer zelfvertrouwen en heb wel het idee dat ik anders op dingen reageer dan ik normaal zou doen(op een goede manier) waar ik eerder heel pasief was spreek ik sneller mijn mening uit(wat ik ook doe bij MDMA gebruik)

Bobsacamano

Badass junkie
Dat kan heel goed kloppen Luitstra, je dopamine level ligt hoger dan normaal. Dit brengt wat energie en zelfvertrouwen met zich mee ook zal je wat makkelijker kletsen met anderen/vreemden. Maar er is wel een enorm verschil tussen X en Ritalin.

Goed dat je zo voorzichtig bent met drug wel jammer dat je arts zo reageert. Natuurlijk moet hij zeggen dat het beter is om geen X te doen. Maar op het moment dat jij meld dat je het toch gaat doen moet hij er wel een goed advies op geven vind ik. Ik ben blij dat je hier dan je antwoorden komt halen en de boel uitzoekt voor je er aan begint.

luitstra zei:
Na bijna week ritalin moet ik wel zeggen dat er een raakvlak is met MDMA ik kan moeilijk zeggen of het mijn concentratie verbeterd maar ik heb sinds het nemen van ritalin meer zelfvertrouwen en heb wel het idee dat ik anders op dingen reageer dan ik normaal zou doen(op een goede manier) waar ik eerder heel pasief was spreek ik sneller mijn mening uit(wat ik ook doe bij MDMA gebruik)

Bovenaan