Welhallodaar
Bewuste gebruiker
Waar of niet waar? ik denk het wel. maar nu wil ik ook ritaline 

buzzrider zei:ik heb nog geen ritaline gedaan, maar ik beschouw het niet echt als gelijke van speed, mensen met ADHD worden er toch ook niet strakker van, ze worden net kalmer en geconcentreerder
buzzrider zei:ik heb nog geen ritaline gedaan, maar ik beschouw het niet echt als gelijke van speed, mensen met ADHD worden er toch ook niet strakker van, ze worden net kalmer en geconcentreerder
freak1 zei:Ik heb tot nu toe 2 x met ritalin geexperimenteerd.
Telkens met een half tabletje.
De eerste keer werd ik er wat spraakzamer van,
de tweede keer slaperig...
![]()
kildeer zei:Tot nu toe heb ik mijn prettigste amfetamine-rushes niet op speed gehad, maar op Ritalin.. kan aan mijn kwaliteit speed liggen, al ben ik van sommige keren overtuigd dat het echt geen rotzooi was wat ik nam.
Methylfenidaat nasaal, 20mg (twee pilletjes) fijngestampt, is een uur rushen en drie uur lang ultravrolijk, geconcentreerd en bruisend van energie. Wel gruwelijk droge bek, wees daar bedachtzaam op..
tamelijk domgNuxx zei:Een maat van mij had een keer 19 ritalin pillen weggesnoven, die ging wel hard ja!
weet je nog die keer op gtst dat dat meisje teveel adhd pillen had geslikt OOOH. nou normaal kijk ik er nooit naar maar zou eigenlijk binnen 15minuten dood zijn ofzo als ze niet gered werdPoerliOepsa zei:tamelijk domgNuxx zei:Een maat van mij had een keer 19 ritalin pillen weggesnoven, die ging wel hard ja!
Jack The Dipper zei:ben nu in in vs, iemand een idee voor goeie shizzle te kopen die gewoon in een winkel zonder moeite te krijgen is?

psywell_3 zei:Ritalin is wel actief in dezelfde delen van je hersenen als speed waardoor het er goed op lijkt
montana66 zei:Ritaline is wel zalig als je er genoeg van snuift maar het nadeel is de comedown... Daar kan ik me achteraf altijd zo rot van voelen. Zou dit te verhelpen zijn met bv: L-tryptofaan of L-Tyrosine?

Spor zei:montana66 zei:Ritaline is wel zalig als je er genoeg van snuift maar het nadeel is de comedown... Daar kan ik me achteraf altijd zo rot van voelen. Zou dit te verhelpen zijn met bv: L-tryptofaan of L-Tyrosine?
Oh krijg jij het dan in pure poedervorm ? Wij krijgen allemaal tabletjes, waarvan maar 10mg daadwerkelijk methylphendidate is, dus net geen 10% van de hele pil. WIJ zouden dus voornamelijk bindmiddel snuiven.
![]()
montana66 zei:idd eerst crushen natuurlijk. Was best wel leuk in het begin, maar als je dit lang doet begin je er een tolerantie voor te krijgen en voel je er op den duur geen zak meer van, je wordt er alleen maar depri van... Beter gewoon slikken of onder je tong leggen; het effect is dan wel minder maar dan heb je tenminste niet zo'n smerige comedown.

Yeah right. Ritalin snuiven is niet prettig hoor! Vriendin van me heeft voor haar afkick 10 jaar lang 5-10gram speed per week weggewerkt, afgekickt vorig jaar en gediagnosticeerd ADHD. Nu snuift ze af en toe voor het ritueel wel eens een pilletje maar zelfs zij, een diehard snuiver, krijgt niet meer dan drie of vier pillen weg gesnoven per dag. Het is droge en dunne poeder en zit meteen achterin je keel waarvan je gaat kokhalzen.gNuxx zei:Een maat van mij had een keer 19 ritalin pillen weggesnoven, die ging wel hard ja!
brainpowder zei:ritaline lijkt wel veel op speed qua werking, alleen geeft het minder een roes effect, tenzij je er alcohol op gaat drinken. chemisch is het toch heel iets anders lijkt me. probleem met die concerta en ritaline pilletjes is dat ze over 12uur ofzo geleidelijk hun substraat afgeven, zodat je voor een rush in elk geval de pilletjes moet proberen te pletten en opsnuiven ofzo. tnadeel is ook dat het zolang werkt, ik kon de dag nadien niet slapen. maar best wel leuke ervaringen op de ritaline je bent actief en energiek en kunt veel meer drank aan...![]()
psywell_3 zei:ritalin is een chemische stof uit een compleet andere groep van chemische stoffen in tegenstelling tot wat sommige mensen beweren,het is zeker geen soort speed,niet eens een beetje verwant aan speed en zeeeeeeker geen pure speed.
Ritalin is wel actief in dezelfde delen van je hersenen als speed waardoor het er goed op lijkt