Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mensen moeten maar gebruiken wat ze willen gebruiken, maar betaal gewoon lekker zelf je drugs in plaats van de samenleving daarvoor te laten opdraaien.
Klopt, maar ik wijs er gewoon eventjes op dat hoofdpijn misschien een bijwerking is van Ritalin bij hem. Bij mij is dat in ieder geval wel en dat moet je niet gaan bestrijden met nog andere middelen.
Ik krijg het voorgeschreven
Maar heb de bijsluiter niet bij me. Kon het verder op internet niet vinden. Bedankt voor jullie vriendelijke reacties! Damn
Klopt, maar ik wijs er gewoon eventjes op dat hoofdpijn misschien een bijwerking is van Ritalin bij hem. Bij mij is dat in ieder geval wel en dat moet je niet gaan bestrijden met nog andere middelen.
Klopt ik kreeg er ook hoofdpijn van, en nog wel wat meer bijwerkingen. Ik krijg gelukkig nu dexamfetamine en dat werkt wel voor mij. Maar ik hoor trouwens veel mensen die ik ken dat ze hoofdpijn krijgen van ritalin. T is denk ik wel 1 van de meest voorkomende bijwerkingen.
De combinatie paracetamol en methylfenidaat kan in ieder geval geen kwaad; deze medicijnen hebben geen interactie met elkaar. Aan paracetamol/coffeïne zal je ook niet direct iets overhouden in combinatie met methylfenidaat, maar ik zou het wel laten liggen als je ook gewone paracetamol hebt liggen. Dan neem je beter de normale variant. Methylfenidaat kan een gejaagd effect geven wat door de coffeïne versterkt kan worden, zeker als je daar gevoelig voor bent.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.