ritalin is een medicijn die aan mensen wordt gegeven die ADHD hebben. Voor mensen zonder ADHD zou dit ongeveer net zo voelen als speed, heb ik me laten vertellen. Heb het nooit geprobeerd, maar wil het wel eens doen, ook al ben ik niet gek van medicijnen als pleziermiddel te gaan gebruiken
Mac... zei:Een veelvoorkomende fout die heel vaak wordt gemaakt is dat speed lichamelijk verslavend zou zijn. Dat is deze dus absoluut niet. Alleen wordt je van deze drug geestelijk wel zo afhankelijk dat je lichaam hier zelfs op kan gaan reageren. Het is dan een psychisch iets. Sos is uiteraard wel lichamelijk verslavend, maar zolang je geen gekke dingen doet (basen, veelvuldig gebruik of erger zelfs spuiten) valt het allemaal wel reuze mee.
Wat het gewoon is, is dat wanneer je alleen maar gebruikt om te feesten, een keer lol te hebben met je vrienden of gewoon sporadisch wel eens wat pakt is dit allemaal veel minder verslavend dan veel anti-psychotica, slaaptabletten of kalmeringsmiddelen.
khad er 1 genome had alleen grote pupille en voelde nix ervanMac... zei:Als het goed is heb je aan een genoeg.
nope alleen relatineMac... zei:Das dan sneu voor je. Had je verder nog iets op, pep, alcohol of iets anders dat ook maar enigszins de wekring kan verminderen?
Mac... zei:Als het goed is heb je aan een genoeg.
ThePlayah zei:Wat gebeurt er met mensen die adhd hebben en dan speed of sos nakken?