peppie zei:Tja 't is niet dat ik daar wil wonen,maar verder als is ikzo om me heen kijk hebben ze daar wel mazzel wat pep betreft.
Iedere keer als er een labje wordt gevonden/opgerold is het telkens Braband of Limburg.
Zullen wel behoorlijk wat labjes zitten daar![]()
Nu maar een beetje verspreiden die zooi![]()

JunkXL zei:peppie zei:Tja 't is niet dat ik daar wil wonen,maar verder als is ikzo om me heen kijk hebben ze daar wel mazzel wat pep betreft.
Iedere keer als er een labje wordt gevonden/opgerold is het telkens Braband of Limburg.
Zullen wel behoorlijk wat labjes zitten daar![]()
Nu maar een beetje verspreiden die zooi![]()
Het leven is goed in het Brabantse land.
En dan denk ik aan Brabant want daar brandt nog licht. (hoe zou dat nou komen)
![]()
GrayMatter zei:bleh wat een onwetenheid weer alemaal zeg, ik dacht dat sommige van jullie wel beter wisten. Als er een roze/rode kleur in je speed zit is het over het algemeen ijzeroxide (roest) wat er in het productieproces in terecht is gekomen, kan weinig kwaad en geeft dus echt geen extra effect. Heeft je pep een groene kleur dan heeft dat er meestal mee te maken dat er koperoxide in terrecht is gekomen bij het maken... geoxideerde kopere leidingen bijvoorbeeld. En zo zijn er nog wel meer factoren die bij het produceren een afwijkende kleur veroorzaken, het heeft opzich helemaal geen reet met de kwaliteit/ sterkte te maken, stuur dat maar meteen naar het land der drugsfabels....
Marla Singer zei:Ik heb ooit eens knaloranje pep gehad, was speciaal voor Koninginnedag zo gemaakt...![]()
Nicky-grunn zei:Ken wel roze/rood achtige pep noemen ze hier appeltjes speed ...moet beter zijn dan gewoone zelf nog nooit gehad![]()