Roken, is vies eigenlijk.

Asitis

Belezen gebruiker
Begrijp me niet verkeerd, ik zou de laatste zijn die een 'lekker' jointje afslaat! Ik blow ondertussen een jaar of 5 met enige regelmaat (zeg maar gewoon regelmatig)..
Maar de laatste paar weken vind ik het steeds minder lekker. Ik geniet wel degelijk van de hasj/wiet en het effect daarvan, maar het roken zelf is zo vies. Ik vind het eigenlijk maar stinken, ranzige aanslag op je tanden, vieze smaak ik je mond.. Misschien moet ik maar eens die aardbeien wiet proberen, of met minttabak draaien :wink:

Anyhoe. Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die er zo over denken. Dus vraag ik, hoe ga jij ermee om, wat doe jij er tegen en wat is een manier om ook lekker high of stoned te worden zonder dat vieze roken?

Waterpijp galore en dergelijke, ik weet het, maar ik heb niet altijd zo'n ding bij de hand en vaak in de stad of ff tussendoor gaat zoiets niet ;P

Chris Pontius

Badass junkie
Heel af en toe rook ik wiet puur in mijn pijpje. Puur uit een pijpje vind ik, in tegenstelling tot een normale joint, wél lekker.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
jup ik hou erg van wiet maar rook niet en zit dus elke keer 15 keer per dag een peuk te roken terwijl ik dat niet zou willen

Daarom ga ik van de zomer de helezomer met een bong smoken geen peuken meer voor mij :grin:
en anders maar een groote berg spacecake maken

:stoned:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Eerste gedeelte van een joint is lekker, tot de helft zeg maar. Daarna begint het steeds viezer te worden en ik rook meestal het laatste beetje met tegenzin op.
Daarom heb ik altijd wat te drinken bij als ik blow.

bosvos

Belezen gebruiker
Ik rook geen tabak, dus als ik blow is het puur, ik rook het liefst een joint omdat het roken zelf lekker relax is, met de pijp smaakt het beter (en ruikt het minder hard), maar ik vind het zo'n heel gedoe om dan daarna da pijpje ergens weg te steken zodat ik het niet ergens afstoot ofzo. En dan spreek ik nog niet over het schoonmaken...

maar inderdaad, een drankje in de buurt hebben kan nooit kwaad :)

Wacky

Badass junkie
Ik vind de smaak ook niet altijd echt lekker. Wisselt wel een beetje though, soms geniet ik ook van de smaak.

Met gewone sigareten heb ik het wel heel erg. Ik ben geen echte roker, maar ik rook wel in het cafe en aan de pokertafel. Als ik geen sigareten zie denk ik er niet aan, en rook ik gewoon een hele week niets. Zodra ik echter sigaretten zie, heb ik zin om er een te roken. Elke keer als ik dat dan doe vind ik hem halfverwege vies en geef ik hem weer weg (meestal dus terug aan degene waar ik em van gebietst heb :tongueout:)

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Met mijn vorige pak shag heb ik een maand gedaan :P Wiet roken kan erg lekker zijn maar sommige wiet maakt je smoel echt zo droog.. Blegh

bosvos

Belezen gebruiker
wat ik wél af en toe eens rook zijn sigaren, maar dat is dan ook puur voor de smaak, tegenover gewone sigaretten en joints met tabak is dat toch een pak minder schadelijk (denk ik :tongueout:)

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
heb ik allemaal geen last van...ze moesten marlboro met skunksmaak maken,hahahaha
het liefst loop ik de hele dag met een blow in me bek rond..

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Dan ben je wel kapot stoned aan het eind van de dag.
Dat is er weer zo jammer van; soms wil je gewoon stoned zijn en kun je een jointje roken maar soms wil je gewoon blowen omdat het zo lekker in de hand ligt.

'k Zelf zou gewoon een kleine bong maken. Klein plastic flesje met een pen en tape enzo.

L

Lid 6909

Gast
Damien0124 zei:
Eerste gedeelte van een joint is lekker, tot de helft zeg maar. Daarna begint het steeds viezer te worden en ik rook meestal het laatste beetje met tegenzin op.
Daarom heb ik altijd wat te drinken bij als ik blow.

Ik vind juist meestal de eerste 4 hijsen niet zo, en daarna word hij lekkerder. (niet helemaal tot de tip natuurlijk) Maar ik vind het middelste gedeelte altijd het lekkerst!

dain

Bewuste gebruiker
Probeer is een blowtje met Greengo, zelf heb ik het een paar weken gerookt, tot ik hasj kocht en het er echt niet bij vond passen, en toen ik weer tabak rookte hing ik er weer aan. (ik rook zelf niet gewoon, maar merk toch wel dat ik zeker last heb van nicotine)

Asitis

Belezen gebruiker
Nja, ik heb dus een puurpijpje gekocht. Dat werkt best crappy met hasj heb ik t idee; wordt alleen maar heel heet op mn keel, amper rook.. Werkt alleen als ik 'm helemaal volstouw met goed gekruimelde hasj, maarja, dat is gelijk weer zoveel om in 1x te roken :P
Zou ik er shag bij doen?

Agustin

Experimenterende gebruiker
Asitis zei:
Nja, ik heb dus een puurpijpje gekocht. Dat werkt best crappy met hasj heb ik t idee; wordt alleen maar heel heet op mn keel, amper rook.. Werkt alleen als ik 'm helemaal volstouw met goed gekruimelde hasj, maarja, dat is gelijk weer zoveel om in 1x te roken :P
Zou ik er shag bij doen?

Een beetje shag bij de hasj in een vuurpijpje is wel een goed idee, krijg je de hasj beter aan 't branden.

Fantan

Als je een lekkere smaak wilt moet je lemon haze, (goede) orange, kush, silver haze of een ander spang wietje en weinig tabak er door heen

bosvos

Belezen gebruiker
ben net m'n eerste joint met greengo aan het roken... man wat een product!
Ik ben geen roker, zoals ik al meerdere keren zei, Greengo rookt écht megasmooth... geen branderig gevoel ofzo... ideaal voor mensen die voor de rest niet veel of niet roken (of voor mensen die geen nicotine willen).

en zo slecht smaakt het niet eens :grin:

Agustin

bosvos zei:
Ik ben geen roker, zoals ik al meerdere keren zei, Greengo rookt écht megasmooth... geen branderig gevoel ofzo... ideaal voor mensen die voor de rest niet veel of niet roken (of voor mensen die geen nicotine willen).

Wat is Greengo dan?

Arthur King

Wijs gebruiker
Agustin zei:
bosvos zei:

Wat is Greengo dan?
Een of andere tabaksvervanger; http://www.greengo.nl/

bosvos

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Met pepermunt en eucalyptus, bah dat doe je toch niet bij je joint.
liever dat dan gewone tabak. En je moet natuurlijk niet denken dat je de constante muntsmaak in je bek hebt, het smaakt allemaal vrij neutraal eigenlijk...

Aalpoepert

Badass junkie
Arthur King zei:
Agustin zei:
bosvos zei:

Wat is Greengo dan?
Een of andere tabaksvervanger; http://www.greengo.nl/
Ik heb het ook besteld en van de week binnen gekregen, ik ben erg benieuwd :stoned:

Liesette

Bewuste gebruiker
Gooi 1 druppel hasjolie op je muffin eet je muffin op een lege maag op en zweef een uurtje of 6 lekker weg.

THC verbranden is 50% verspilen
THC eten is 100% opnemen.

bosvos

Belezen gebruiker
eventjes terzijde, maar nu je over dat eten begint. Als ik nu iets bak, zoals spacecake, komt daar een sterke geur bij kijken?

blu

Bewuste gebruiker
bosvos zei:
eventjes terzijde, maar nu je over dat eten begint. Als ik nu iets bak, zoals spacecake, komt daar een sterke geur bij kijken?

Dat ligt er maar net aan hoe je het maakt. Als jij wietboter maakt en een uur lang een paar gram wiet hebt sudderen in roomboter in je keuken, dan kun je verwachten dat je woning wel een beetje naar wiet gaat ruiken ja. Maar als jij bijvoorbeeld (zoals hierboven gezegd) een druppel hasjolie op een gebakje gooit of een brokje hasj oplost in je warme chocolademelk, dan gaat de boel niet echt stinken.

duimpje

Belezen gebruiker
Ik heb vandaag een pakje Greengo gehaald en het rookt echt anders dan met tabak, het is een veel lichtere smaak. Ik weet echter nog niet of ik het beter vindt, het zal wel even moeten wennen denk ik.

JJJ

Bewuste gebruiker
Dan moet je een verdamper hebben! Ik heb nog nooit gerookt en zou het ook niet willen, alleen al het idee van verbrandingsprodukten in m'n longen en rook in m'n mond, het lijkt me niks.

bosvos

Belezen gebruiker
JJJ zei:
Dan moet je een verdamper hebben! Ik heb nog nooit gerookt en zou het ook niet willen, alleen al het idee van verbrandingsprodukten in m'n longen en rook in m'n mond, het lijkt me niks.
maar dat is toch al direct een forse investering niet?

Bovenaan