Romantisch zijn voor je partner

Mindgamer

Badass junkie
Ik trok mijn clown masker op, deed mijn rode bokshandschoenen aan, en mepte haar kapot. Normaal gesproken deed ik dat zonder masker noch bokshandschoenen :grin: Nee, geintje. Dat gaat veelte ver. Romantisch was ik toen ik haar aankeek tijdens het penetreren en gedag zei bij het ontbijt :P

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Pff, het meest romantische. Ik denk gewoon de standaard dingen. Een picknick georganiseerd, of het huis heel gezellig gemaakt met een leuk filmpje, of hem op een hele fijne manier wakker maken. :grin:

Toen ik nog een lief klein pubertje was deed ik wel heel veel romantische brieven schrijven en daar deed ik dan de meest gekste dingen mee. Zo had ik ooit A4tjes in repen geknipt en daar dan 1 hele lange brief op geschreven, ding was uiteindelijk een paar meters lang en als een harmonika opgevouwen.
Of echt een hele lange brief schrijven van een paar A4tjes en die dan heel creatief inpakken en verzegelen met gekleurd papier en er vage dingen op plakken etc.
Verder heel veel tekeningen gemaakt op de schoolbanken, die vaak weken duurde voor ze af waren, en waar ik menig keer aantekeningen voor kreeg omdat ik niet zat op te letten, maar dat heb je er allemaal voor over als je verliefd bent. :grin:

Serenity

Badass junkie
Een supermooi lingeriesetje gekocht, m'n kamer heel gezellig gemaakt met kaarsjes en sfeerlichtjes. De badkamer ook he-le-maal volgebouwd met kaarsjes, en lekker douche-spul gekocht om heerlijk samen lang te douchen, en wat daarna volgt. Ook wijnglazen met vruchtensap neergezet in de badkamer, die overigens superromantisch werden door het kaarslicht.
Was zeker geslaagd.

Twee avonden daarna heeft hij een ander goor wijf geneukt, als het er niet meer waren.

Gemini

Badass junkie
Ik weet het niet. Romantische dingen met kaarsjes en rozen doe ik niet. Houd ik niet van.
Ik ben romantisch in de zin van dat ik iemand dmv van andere acties laat merken hoeveel ik om hem geef. Door moeite voor hem te doen. Een heel stuk te reizen om hem maar eventjes te zien of met hem mee te gaan naar iets wat ik eigenlijk heel stom vind, omdat hij het leuk vindt.

Dat 'romantische' hoeft van mij niet.

bigles

Experimenterende gebruiker
vode zei:
Pff, het meest romantische. Ik denk gewoon de standaard dingen. Een picknick georganiseerd, of het huis heel gezellig gemaakt met een leuk filmpje, of hem op een hele fijne manier wakker maken. :grin:

wakker swaffele :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
Uren lang op een wijngaard, een warme nazomer middag.
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...

2 Weken later maakt ze het uit, na 9 maanden.
Een smsje op 300 km afstand, ze had iemand leren kennen met uitgaan.
Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.
Maar die romantiek, blijft voor mij nu weer ontastbaar.

TrippyShit

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Alles draaide om ons tweeën, de rest bestond niet meer in onze wereld. Het was niet echt iets romantisch doen voor de ander, maar het meest mooie en romantische moment. Constant in elkaars armen gelegen, wat was ik toen verliefd...

Na die tijd heb ik menig meisje gebruikt om me wat beter te voelen, wat overigens wel aardig heeft geholpen. Maar voordat ik me weer zo diep ergens in gooi, wil ik zekerheid.

Hier kan ik me nogal in herkennen :openmouth: Alleen werd ik eerst nog een week voorgelogen voordat ze vreemdging en ik er zelf achter moest komen. Bitchslap de bitch.

shah

Experimenterende gebruiker
Gaf haar ipv.kusjes op haar wang of mond elke dag een kusje op haar hart.

Oom Klaas

Badass junkie
TrippyShit zei:
Oom Klaas zei:

Hier kan ik me nogal in herkennen :openmouth: Alleen werd ik eerst nog een week voorgelogen voordat ze vreemdging en ik er zelf achter moest komen. Bitchslap de bitch.

Nee!
Nooit een vrouw fysiek pijn doen.
Dat is een van de laagste en slechtste dingen die je kan doen in mijn ogen.
Jezelf inhouden, en het omzetten in iets anders dat sterker is...dat is beter.
Oh, en zoals ik al zei gewoon heel veel seks hebben dan kom je er sneller overheen.

nicolai

Wijs gebruiker
elk moment met mijn liefje is doorspekt met romantiek.

samen gitaar spelen midden in de nacht in een parkje, gewoon lekker spelen, zinvolle onzinnige gesprekken voeren onder het genot van peukjes en biertjes en vooral onder het genot van elkaar...heel intiem en heel erg close.

dat soort dingen doen wij alleen maar; picknicken in bossen, chillen in weilandjes en op dijken. gewoon helemaal niks doen...alleen maar genieten van elkaars aanwezigheid.

TrippyShit

Badass junkie
Oom Klaas zei:
TrippyShit zei:
Oom Klaas zei:

Nee!
Nooit een vrouw fysiek pijn doen.
Dat is een van de laagste en slechtste dingen die je kan doen in mijn ogen.
Jezelf inhouden, en het omzetten in iets anders dat sterker is...dat is beter.
Oh, en zoals ik al zei gewoon heel veel seks hebben dan kom je er sneller overheen.

Haha dat bitchslap de bitch moet je niet te letterlijk nemen natuurlijk :P
En ja, heel veel sex hebben is in dit kleine stadje moeilijker dan het lijkt.

Serenity

Badass junkie
Oom Klaas zei:

Heel herkenbaar. Van mij hoeft het ook niet meer zo.
Verliefd word ik niet snel meer. Sommige zijn wel leuker dan anderen, en daar heb ik dan een leuke tijd mee. Well, that's it.
Vroeger werd ik om de haverklap verliefd, en om de haverklap pijn gedaan. Ik ben blij dat ik dat nu heb afgeleerd.

Ellesdee

Badass junkie

Beetje cliché, maar agh, vond t leuk om te maken, en hij was ook blij met mn kunstwerkje :grin: <3

Lauu

Badass junkie
leuk als het gedaan wordt voor me :grin: ...maar zelf doe ik het niet of iig niet snel...maar je weet het nooit

Judas

Wijs gebruiker
Je mag best bij me komen uithuilen. Helaas is in mijn verdorde ziel geen traan meer te vinden dus samen een potje janken over onze emotionele onvermogens zit er niet meer in :grin:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik merk steeds meer in mijn relatie dat op momenten dat je romantiek zou verwachten, het soms compleet kan ontbreken. Op andere momenten dat we gewoon half ranzig, en oververmoeid in de trein hangen ofzo, dan voelt het ineens weer suuuperromantisch. Bv door een klein dingetje dat hij zegt of doet (of andersom). Dat is voor mij de mooiste vorm van romantiek... wanneer het in kleine plotselinge dingen zit, en dat je dan ineens weer even beseft wat je voor de ander voelt. :hearteyes:

Oom Klaas

Badass junkie
Serenity zei:
Oom Klaas zei:

Heel herkenbaar. Van mij hoeft het ook niet meer zo.
Verliefd word ik niet snel meer. Sommige zijn wel leuker dan anderen, en daar heb ik dan een leuke tijd mee. Well, that's it.
Vroeger werd ik om de haverklap verliefd, en om de haverklap pijn gedaan. Ik ben blij dat ik dat nu heb afgeleerd.

Ik heb ook een lange periode geweest dat ik stapel verliefd werd meisje na meisje...
Maar nu niet meer, gewetenloze seks van beide kanten,
om 't eventjes uit te houden.

Ellesdee

Badass junkie
2 weken terug had ik stiekem een hotelletje gereserveerd :)
heb m toen de route gegeven en niet gezegd waar we precies naar toe gingen :grin:
was iig erg geslaagd <3

grote mooie hotelkamer, jacuzzi, dikke prima :hearteyes:

Extisi

Wijs gebruiker
Ik, ik als mens en in me eentje, doe niks romantisch.
Maar samen met mijn vriend doe ik wel romantische dingen, zoals naar het strand gaan en de zonsondergang bekijken. Zoenend en knuffelend op het zand. :hearteyes:

cropp

Badass junkie
Mindgamer zei:
Wat is het meest romantische wat je ooit gedaan hebt voor je partner?

een picknick klaarzetten midden in de weilanden, langs een beekje, inclusief met koude wijn en een mooie waterpijp, toen we terugkwamen had ik van te voren mijn hele kamer opgeruimt en ontsmet, want daar ergerde zich kapot aan. ik had uitgezocht wat haar lievelingsfilm was. ik had overal voor gezorgd.

maar toch was het uit binnen een maand

Judas

Wijs gebruiker
In het post-coca tijdperk is geen ruimte meer voor romantiek... helaas :(
Ben dat gevoel onderweg kwijtgeraakt. Denk niet dat ik het nog terug zal vinden. Zag er ongeveer zo uit:

PM me als weet waar het zich bevindt.

Judas

Wijs gebruiker
Lief van je maar eigenlijk is het de bedoeling dat Extisi er tranen van in haar slipje krijgt.

Bovenaan