Roofies

YawningMan

Belezen gebruiker
Liesette zei:
YawningMan zei:
Misschien een beetje het verschil tussen jou en mij dan, ik heb drugs ook niet nodig, ik gebruik ze recreatief.

En tuurlijk roken sterke mensen, dat sterkt hun personaliteit aan. Kijk maar naar actie-films.
Bovendien, borderline advocaten met teveel stress zijn in mijn ogen niet bepaald succesvolle mensen.

laat mij 1 x raden :

Je bent tabaksjunk ?
Klopt, komt omdat ik het heerlijk vindt mijn bicep te flexxen terwijl ik een flinke hijs aan mijn peuk neem terwijl ik stoer om me heen kijk.
Dit maakt mij natuurlijk uitermate gevoelig voor de op de loer liggende Rohypnol die mij en mijn leven kapot gaan maken. Als het Monster van Loch Ness zijn ze, die rohypnol. Stil liggen ze net met hun snuit onderwater, te dobberen, tot een stoere actie-held als ik in mijn ontblote torso, een sigaret op mijn lip en een AK47 op mijn rug naar de overkant zwem van dit diepe meer, om vervolgens 16 Schotse Guerillas hun leven te ontnemen met mijn mes. Maar voordat ik daaraan toe kom, verslindt de rohypnol me. Onverwachts duikt hij op, hapt in één keer mijn been eraf. Inclusief broek, daar zat notabene mijn pakje lucky strike in! Daar gaat 80% van mijn image. Ik probeer me te weren, het lukt niet, de rohypnol is te sterk. Bedankt lucky strike, vuile huichelaar, verrader, dat je mij zo'n makkelijke prooi hebt gemaakt voor deze rode duivel.

Pammer

Bewuste gebruiker
YawningMan zei:
Klopt, komt omdat ik het heerlijk vindt mijn bicep te flexxen terwijl ik een flinke hijs aan mijn peuk neem terwijl ik stoer om me heen kijk.
Dit maakt mij natuurlijk uitermate gevoelig voor de op de loer liggende Rohypnol die mij en mijn leven kapot gaan maken. Als het Monster van Loch Ness zijn ze, die rohypnol. Stil liggen ze net met hun snuit onderwater, te dobberen, tot een stoere actie-held als ik in mijn ontblote torso, een sigaret op mijn lip en een AK47 op mijn rug naar de overkant zwem van dit diepe meer, om vervolgens 16 Schotse Guerillas hun leven te ontnemen met mijn mes. Maar voordat ik daaraan toe kom, verslindt de rohypnol me. Onverwachts duikt hij op, hapt in één keer mijn been eraf. Inclusief broek, daar zat notabene mijn pakje lucky strike in! Daar gaat 80% van mijn image. Ik probeer me te weren, het lukt niet, de rohypnol is te sterk. Bedankt lucky strike, vuile huichelaar, verrader, dat je mij zo'n makkelijke prooi hebt gemaakt voor deze rode duivel.

W.F.L.

Badass junkie
Winehouse zei:
Dormicum is veel sterkere en vettere shit, maar roofies staan meer bekend/berucht. Vandaar.

Niet dat ik onze roofies niet mag hoor! :hearteyes:

Wat is er dan precies sterker aan Dormicum? Daar kan je zo 15mg van nemen zonder tolerantie en dan sta je nog recht.. (Ja wel vaag maar toch) Dat wil ik jou weleens zien doen met 15mg flunitra!! :wave:

En mensen die maffe dingen doen onder invloed van de roofies moeten de bijsluiter nog een keertje lezen, daar staat toch in dat je in bed moet gaan liggen en met rust gelaten moet worden!

Soma

Bewuste gebruiker
15 mg midazolam kan je toch écht niet vergelijken met 15 mg flunitrazepam :tongueout:.

Maar Dormicum vind ik idd ook niet zo speciaal als je ze oraal neemt. Had daar laatst 45 mg van op en voelde er geen fuck van. Nasaal zouden ze wel eens een goed effect kunnen geven, maar dat vind ik de moeite gewoon niet. Veel te veel poeder en veel te veel pijn.

Winehouse

Badass junkie
Tegen roofies kun je nog "vechten" van Dormicum raak je in een semicoma.
Wie niks van midazolam voelt heeft neppe shit.

W.F.L.

Badass junkie
Oooh ik ben weleens K.O. gegaan met kotsscenario's bla bla van 30mg midazolam ja word er wel fucking vaag van maar als ik 30mg fluni eet dan ben ik gewoon dood volgens mij, niet eens in coma ofzo :P Geen behoefte om het te proberen trouwens! :wink:

45mg Midazolam en dan niks voelen dan heb je inderdaad wel neppe zooi ja.. Vind Midazolam wel 1 van de betere benzo's maar fluni is wel sterker vind ik!

Wanneer ga je aan de Flurazepam? :wave:

Soma

Bewuste gebruiker
Nee, het zijn geen fake pillen en ik kan het met zekerheid zeggen. Jammer genoeg kan ik niet zeggen dat ik geen hoge tolerantie heb voor benzo's. Maar bij een vriend werken ze dus wel goed.

Pammer

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Oooh ik ben weleens K.O. gegaan met kotsscenario's bla bla van 30mg midazolam ja word er wel fucking vaag van maar als ik 30mg fluni eet dan ben ik gewoon dood volgens mij, niet eens in coma ofzo :P Geen behoefte om het te proberen trouwens! :wink:

45mg Midazolam en dan niks voelen dan heb je inderdaad wel neppe zooi ja.. Vind Midazolam wel 1 van de betere benzo's maar fluni is wel sterker vind ik!

Wanneer ga je aan de Flurazepam? :wave:

Jaaa er is wel een verschil tussen 30mg fluni's & 30mg midazolam. 30mg midazolam = 2 tabletten van 15mg terwijl 30mg flunitrazepams zijn 15 tabletten.

Midazolam wordt dan ook in een equivalentietabel vergeleken met 1mg.
Dat wil zeggen dat 2mg flunitrazepam ~= 15 mg midazolam.

Dat je van 30mg Midazolam iets zal voelen is zeker het geval maar kotsscenario enal dan moet je best wel gevoelig zijn voor benzo's.

Flameon

Badass junkie
Soma zei:
Nee, het zijn geen fake pillen en ik kan het met zekerheid zeggen. Jammer genoeg kan ik niet zeggen dat ik geen hoge tolerantie heb voor benzo's. Maar bij een vriend werken ze dus wel goed.
hoe weet jij zeker dat het geen fakepillen zijn?

W.F.L.

Badass junkie
Pff van 15mg word ik echt al retevaag.. Van 30mg en 2 jointjes werd ik wéér op de achterbank wakker in een geparkeerde auto terwijl ik moest kotsen. Laatste dat ik me kan herinneren was dat ik eentje bijnaam in de passagierszetel!! Moet wel zeggen dat ik toen waarschijnlijk wat gevoeliger was voor wiet dan nu, maar Midazolam is wel sterk :openmouth:

Je hebt ook 7.5mg tabletten volgens mij he? :grin:

Mja zonder tolerantie weet ik na 2 of 3mg flunitrazepam ook niks meer haha.

Pammer

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Soma zei:
Maar bij een vriend werken ze dus wel goed.
Zo dus. Achja vrienden kunnen placebo effect gehad hebben.

W.F.L. zei:
Pff van 15mg word ik echt al retevaag.. Van 30mg en 2 jointjes werd ik wéér op de achterbank wakker in een geparkeerde auto terwijl ik moest kotsen. Laatste dat ik me kan herinneren was dat ik eentje bijnaam in de passagierszetel!! Moet wel zeggen dat ik toen waarschijnlijk wat gevoeliger was voor wiet dan nu, maar Midazolam is wel sterk :openmouth:

Je hebt ook 7.5mg tabletten volgens mij he? :grin:

Mja zonder tolerantie weet ik na 2 of 3mg flunitrazepam ook niks meer haha.
heftig verhaal. En ja er bestaan van 15 en 7,5mg.

W.F.L.

Badass junkie
Nee. :P Ik heb ze toen een week lang iedere dag door elkaar heen gebruikt en nog wel een maand of meer daarna ook wel meerdere keren per week (vooral xanax en flunitrazepam).

Ik zeg ontdekken, maar eigenlijk was het vooral xanax/roofies/dormicum. Had een hele tijd daarvoor wel eens Diazepam op maar dat zijn smarties oftewel pindanootjes. Dit is het betere werk vind ik zelf :grin:

Soma

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Soma zei:

Omdat ze uit de fucking apotheker komen :rolleyes:. Nog nooit gehoord van YMMV? Inslapers al midazolam en temazepam doen allang geen fuck bij mij zelfs niet bij doseringen waar andere mensen van lopen te zwalken. Maargoed, dit topic gaat over flunitrazepam dus laten we het daar bij houden. Dat spul werkt dus wel nog steeds (jammer genoeg) lekker bij mij, ook bij "normale" doseringen van 4mg. De enige benzo die samen met alprazolam een "I don't give a fuck gevoel" kan geven bij mij. Misschien wordt het toch eens tijd om een lange pauze in te lassen :rolleyes:.

trippykees

Belezen gebruiker
Winehouse zei:
seth zei:
Het is de intentie die telt. Maar je hebt idd wel een punt. Ik zie het vooral als een marketing strategie

Wat ik me dan afvraag: waarom is diazepam ook altijd blauw? Of zijn daar ook witte versies van?
ik heb ze in geel, 5mg van PCH.

(wel minimaal 3a4 per keer, natuurlijk:wink: )

:hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Is voor mij gelukkig een afgesloten hoofdstuk, bracht mij persoonlijk meer nadelen dan voordelen.Op de langere termijn :rolleyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
J0rrit zei:
35 euro goede prtijs voor een stripje flunitrazepams 2 mg?

Lijkt mij persoonlijk beetje duur.. Als ik ze zou moeten kopen ofzo, dan zou ik nooit meer dan 60eur voor een doosje a 3 strips 2 mb betalen. Uiteraard van Nederlands fabrikant voor mij toen persoonlijk :)

Bovenaan