Roofies

xtRaymon

Newbie
http://en.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam

gewoon ff kijken en BEGRIJPEN wat er staat! Rohypnol is allang van de markt dus we hebben het niet meer over 'roofies' of 'rode-knol' want dat waren rode tabletten.

Wat we hier hebben is i.d.d. flunitrazepam, een klassieke doch erg sterke benzodiazepine waarmee verstandig omgegaan, of misbruik van gemaakt kan worden.

Als je zoals ik, door je opa dit soort middelen toegedient krijgt en wakker word met zowaar pijn in je aarsgaatje dan ga je wel even nadenken voordat je wat post op fora zoals deze!

Er bestaat niemand op deze totale aardkloot die mij gaat vertellen hoe het allemaal zit.

Er staat tenslotte ook een heleboel, dan nog niet te spreken over wat er allemaal zweeft (en de volgende stap om over na te denken is hetgeen wat gewichtloosheid treft en verder...)

In mijn dagen heb ik ooit 8 van de 2 mg variant geslikt (met erg voorschrift vermijdende liquide) en kan tot op de dag van vandaag niet navertellen wat er allemaal is voorgekomen.

Bij mij brengt het een enorme destructieve levensbehoefte teweeg en kan ik mensen enkel afraden te doen wat ik deed (het licht trof me op de intensive care, ongeveer 21x...)
Voor menig mens telt dat een overdosis gemeten wordt met dit soort hoeveelheden en volgt een zeer diepe slaap tot coma bedlederig.
Het is maar wat je voor ogen houdt en wat je lichaam van nature kan opbrengen tegen dit middel (en andere benzo's i.c.m.)
Zaligmakend zal het niet zijn.
Dit heeft meer te maken met hoe idioten zichzelf (waar dan sprake schijnt) staande houden onder narcose.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
xtRaymon zei:
gewoon ff kijken en BEGRIJPEN wat er staat! Rohypnol is allang van de markt dus we hebben het niet meer over 'roofies' of 'rode-knol' want dat waren rode tabletten.

Die bestaan zeker nog.

xtRaymon

Newbie
Dat zal dan vanuit België illegaal over de grens gebracht moeten worden.
Een land waar ik overigens niet van begrijp hoe ze met de wetgeving omgaan t.o.v. drugs, medicijnen en ongeregistreerde produkten.
Dat terzijde.

België staat wel garant voor meerdere leuke dingetjes die in ons land zwaar verboden zijn heb ik gemerkt.
En dan heb ik het niet over balletjes-schieters of astronauten.
Rohypnol is in Nederland niet meer op voorschrift te krijgen.
De farmaceutische industrie heeft er slechts 1 stof uit verwijderd en wat overblijft is flunitrazepam (iets waar ik geen huisarts voor nodig blijk te hebben.)

Desalniettemin is dit een goedje wat evenwel als rape-drug geregistreerd staat...

Als ik het tot me neem, wat al weer lang geleden is, vorm ik een destructieve criminele geest en zal mij geen strobree in de weg gelegd worden bij de dingen die ik (volledig impulsief) onderneem.

Laat ik zeggen dat het een stof is welke niet geneest!
Laat staan wat 2 echte rohypnol met je doen.

Pammer

Bewuste gebruiker
Er worden nog 2 middelen verkocht in België met als werkzame stof "Flunitrazepam".
Flunitrazepam EG (10 x 1 mg)
Rohypnol Roche (10 x 1mg)

Deze 2 mogen enkel met 1 doosje per persoon afgeleverd worden en het gebruik ervan wordt streng gecontroleerd. Het wordt enkel als last-remedy uitgeschreven voor slapeloosheid.
Het is niet zo dat je naar de dokter gaat en zegt dat diazepam niet werkt dat ze eventjes rohypnol gaan voorschrijven. Dat is dan wat jij denkt mister xtRaymon ...

ScoeS

Newbie
Dan heb ik er ook nog wel eentje voor je.
Ik scheet in mn broek toen ze in de bus lagen, maar om nou te zeggen jezus wat heftig, nee.

En ik heb verder helemaal geen benzo ervaring hiervoor gehad..
(ok, klein beetje lora, tenazepam en zolpiclon)

http://twitpic.com/2ic89y

Ze komen trouwens gewoon van marktplaats, 100 mg voor 50 eu..

Liesette

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
Roofies zijn de baas

roofies zijn net zoals heroine ....
laten we ons nog even goed doordenken waar deze topic over gaat !!

roofies zijn zware benzo's en de gevolgen zijn negatief sterk
niemand overwint de roofies of de heroine zonder eerst alles te verliezen wat je lief was en had.
persoonlijk sla ik de roofie dus over uit voorzorgmaatregel mijzelf kennende.
er word hier zaligmakende propaganda verspreid door nieuwe jonge gevoelige junks in spe en deze behoorlijk ongelukkige mensen die zelf geen maat kunnen houden aan het levensgevaarlijke speelgoed zullen de klappen hard gaan voelen.
dit alles te samen maakt het gebruik van de roofies extra gevaarlijk.

herinneren jullie die pientere knaap nog die alles wist over opiaten en nooit de contyrole zou verliezen over zijn verslavingsdrang.

Berbatov is jullie enige redding laat zijn lijden niet voor niets zijn zodat jullie gewaarschuwd zijn.

Een roofie nemen kun je alleen doen als je piekt in je geluk, dus nooit als je piekt in een dip.
Liefdesverdriet, maatje dood door GHB, invalletje, tegenslag op school.

Succes allemaal met de roofies

:hearteyes:

ScoeS

Newbie
>nieuwe jonge gevoelige junks in spe

Eeuh Liesette, even rustig aan denk ik dan maar?
Heb je door dat je daarmee een groep mensen wellicht nogal op hun teentjes trapt?
Dit mag dan misschien pas mn 5e post zijn, maar in jouw beschrijving van mensen die
af en toe een fluni nemen herken in mezelf niet echt, en ik hoop anderen hier ook niet.

Toch bedankt voor je waarschuwing, ik kon namelijk gisteravond me toetsenbord niet echt
meer vinden en was daar behoorlijk van onder de indruk, wel heerlijk geslapen. Leg ze ook voorlopig maar even weg.

ScoeS

Newbie
Excuses voor mijn eerdere reactie.
Ik kende het hele verhaal over Berbatov niet, kom hier nog niet zo lang.

@Liesette, aangezien je 15 jaar ouder bent dan ik ga ik met mn ogen dicht uit van
jouw ervaringen. Nogmaals excuses, ben gewoon wat eigenwijs denk ik, een slechte eigenschap
als je 100mg fluni in huis hebt..

Flameon

Badass junkie
Eergisteren een roofie gehad ..... het enige wat ik me kan herinneren is dat ik totaal in coma ben geraakt en in de namiddag nog steeds ultra duf wakker werd. Mijn hersenpan lijkt echter wel refresched :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Flameon zei:
Eergisteren een roofie gehad ..... het enige wat ik me kan herinneren is dat ik totaal in coma ben geraakt en in de namiddag nog steeds ultra duf wakker werd. Mijn hersenpan lijkt echter wel refresched :grin:

Ja weet er alles van... Bah heb ik het veel te ver gebracht.. maar nu na me piek van ongeveer 20mg per dag is het afgelopen ermee! netjes afgebouwd volgens schema ... :wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
Juist ja, heb nog 5 van deze dingen liggen (1mg) en ik merk toch dat ze een enorm stuk prettiger zijn dan de andere benzo's die ik ken. Een zo'n ding en ik zit de hele dag blij te zijn en te barsten van zelfvertrouwen.

Uitkijken dus; Als de 5 die ik nu heb op zijn is het ook op. Gelukkig is het een drug die het mes in z'n hand houdt, en niet in de voering van z'n jas; Ik denk dat ik deze dingen bewaar voor situatie waar ik sociaal zeer zelfverzekerd en emotioneel afgevlakt moet reageren.

Winehouse

Badass junkie
seth zei:
De roche Rohypnol die je in belgie kunt vinden is nu fluo-groen, en bevat een kleurstof die oplost in vloeistof. Als je er zo ééntje in het drankje van een onschuldig katholiek schoolmeisje keilt, zal zelfs zij zien dat er iets niet in de haak is. Dit is zo gekomen doordat het frequent als rape-drug gebruikt werd... totzover Randinfo by seth

PS; liesette kan me vinden in wat je zegt. Roofies zijn idd smeerlapperij
Ja
Maar in alle andere roofies zit geen kleurstof.
Heb je veel aan, he ?

Winehouse

Badass junkie
seth zei:
Het is de intentie die telt. Maar je hebt idd wel een punt. Ik zie het vooral als een marketing strategie

Wat ik me dan afvraag: waarom is diazepam ook altijd blauw? Of zijn daar ook witte versies van?

Winehouse

Badass junkie
seth zei:
Winehouse zei:
seth zei:
Het is de intentie die telt. Maar je hebt idd wel een punt. Ik zie het vooral als een marketing strategie

Wat ik me dan afvraag: waarom is diazepam ook altijd blauw? Of zijn daar ook witte versies van?

Het heeft te maken met de dosis De 2, 5 en 10 mg tabletten zijn respectievelijk wit, geel en blauw van kleur. Verder zijn de tabletten rond en plat, hebben ze een breukstreep en de inscriptie "Diazepam 2", "Diazepam5" of "Diazepam 10".

Op die manier jah.

Carlitos

Badass junkie
´Er zijn roofies in de tent en we gaan nog niet naar huis´´

Geniale lekkere afsluiting aan het einde van een avondje speed,wanneer je met mate neemt.

Drientje

DF-koning
Lees op wikipedia dat je ze net als diazepam ook kunt roken.

Wat is daarvan de meerwaarde en is er iemand die daar ervaring mee heeft?

Winehouse

Badass junkie
Drientje zei:

Ik heb nog nooit een benzo gerookt, maar ik denk dat de bijwerkingen sterker zullen zijn zoals daar ook beschreven staan zoals geheugenverlies

Oom Klaas

Badass junkie
Er komt een echte flash, kickt dus heel snel en hard in.
Lijkt me wel alleen te doen met zuivere diaze/flunitrazepam, in pil vorm lijkt het me niet echt handig om te roken met al die troep erbij.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:

Ik heb al eens een valium van 10 mg gecrushd en i.p.v. wiet in een joint gerold, samen met tabak.

Het smaakt zeer chemisch en dat merk je ook aan je longen.

Het effect is dat van diazepam, maar dan een snelle, heverige piek. En het is weer snel gedaan. Je krijgt eigenlijk het maximale effect van 10 mg diazepam in een keer.

Eigenlijk niet echt super, maar best leuk om eens te proberen. :)

Zuivere diazepam zal je niet snel krijgen, maar met een pil gaat het ook hoor. :grin: Ik heb wel geen vergelijkende ervaring, dus ik weet niet of het veel verschil maakt.

Pammer

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
In Azië zitten toch ook al die meth verslaafden hun pillen te roken?
Da's vooral in Amerika, waar ze zilverpapier nemen, pilletje erop, aansteker eronder en inhaleren. Dit wordt gedaan met bv. Oxycotin.

Carlitos

Badass junkie
Staat toch echt met water innemen :grin:
Mischien in azie met pijp inhaleren..

Samenstelling Roofie bestaat uit `±
microkristallijne cellulose,lactose,magnesiumstearaat |+ de werkzame stof.
Aldus de bijsluiter van Actavis,die van pch moeten er ook nog een paar zwerfen.

Bovenaan