Rookvrij bazentopic!!!

pascal828

Badass junkie
Maar respect mensen, dat jullie gaan stoppen. :)
Ik zie het wel, het zal wel ooit eens moeten, ja.

Maar zolang ik school heb, word ik er te veel mee geconfronteerd nog. :P

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Heb in m'n leven misschien een pak sigarretten gerookt, besloten dat jer er niet high van wordt.

Dus ben ik heb me nog nooit verlaagd van mijn bazenstatus.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Hoe kun je nou een échte baas zijn, zonder een sigaar op je lip.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ik wil me bij deze ook aanmelden :).
heb twee jaar lang 4 pakjes de week gerookt en de laatste 3 maanden voor het stoppen 1 tot anderhalf per dag. dan de dag na pukkelpop (22 augustus) in een keer gestopt en succesvol tot nu toe.

mvg

Dreuge

Badass junkie
cropp zei:
Ik blijf lekker doorroken, ben niet zo`n kuddedier...

:tearsofjoy: kansloos

en bierie, waarom zou ik daar over bluffen... ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik jou niets meer hoef aan te bieden, achterdochtig kreng :angry:

en TRAVOLTA jou zet ik er bij

bier

Badass junkie
Dreuge zei:
cropp zei:
Ik blijf lekker doorroken, ben niet zo`n kuddedier...

:tearsofjoy: kansloos

en bierie, waarom zou ik daar over bluffen... ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik jou niets meer hoef aan te bieden, achterdochtig kreng :angry:

en TRAVOLTA jou zet ik er bij

Ik ben, hoe zeg je... Paranoïa...

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ik ben trouwens helemaal niet anti-rook geworden door het stoppen. ga nog altijd met mensen mee naar rokersruimtes op stap of buiten. Heb ook eigenlijk nog altijd een aansteker bij me.
vind het gewoon altijd gezellig om in een tent in de rokersruimte te staan en nieuwe mensen te leren kennen, krijg alleen nu altijd rare blikken aangezien ik dan mee binnenkom zonder zelf te roken. :) is trouwens ook fijn om zo te zien of ik de verleiding kan weerstaan.

Dreuge

Badass junkie
ja ik heb sinds ik ben gestopt met roken nog steeds een bijna vol pakje peuken in mn binnen zak, om mezelf te testen ofzo :P

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Levenslang baas ja. :)

Van roken word je niet high.
Van roken krijg je radioactieve stoffen en teer in de longen.

Nee dankje.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kanker valt nog mee, COPD is een echte sluipmoordenaar wat enorm veel rokers krijgen. Ik werk er dagelijks mee, van die mannetjes die heel de dag naar zuurstof happen en een zuurstof fles soms zelfs bij hebben. Dit is een realiteit waar veel mensen geen weet van hebben. Leuk tabelletje:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
bier zei:
Dat zijn van die kettingrokers...
Haha, nee, dat hoef niet. Deels erfelijk bepaald en als je dan een paar peuken per dag rookt heb je een flinke kans om het te krijgen. Vergis je niet.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
M'n oma heeft ook COPD na 42 jaar een pakje per dag te roken..
Maar die red zich prima hoor, en heeft weinig last, terwijl ze toch best erge COPD heeft.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Er zijn veel gradaties, het kutte eraan is, is dat het onomkeerbaar is. En het zet toch best veel mensenlevens op hun kop, tuurlijk kan je een lange tijd goed leven, maar je bent heel snel buiten adem wat steeds meer naar zuurstof tekort leidt in de loop van de tijd. Ik zal wel een keer wat cijfers erbij pakken.

bier

Badass junkie
Petrovic zei:
Er zijn veel gradaties, het kutte eraan is, is dat het onomkeerbaar is. En het zet toch best veel mensenlevens op hun kop, tuurlijk kan je een lange tijd goed leven, maar je bent heel snel buiten adem wat steeds meer naar zuurstof tekort leidt in de loop van de tijd. Ik zal wel een keer wat cijfers erbij pakken.

Het zal wel... Ik heb te veel stress de laatste tijd.

Dreuge

Badass junkie
Petrovic zei:
Kanker valt nog mee, COPD is een echte sluipmoordenaar wat enorm veel rokers krijgen. Ik werk er dagelijks mee, van die mannetjes die heel de dag naar zuurstof happen en een zuurstof fles soms zelfs bij hebben. Dit is een realiteit waar veel mensen geen weet van hebben. Leuk tabelletje:

volgens deze tabel krijg je daar dus (waarschijnlijk) geen last van als je voor je 30ste stop?

Bovenaan