cropp zei:Ik blijf lekker doorroken, ben niet zo`n kuddedier...
cropp zei:Ze is 16 he...Dreuge zei:Edit: voor de welbekende forum gebruikster "bier" is een speciale prijs te winnen. Als zij mee doet aan deze wedstrijd en mij verslaat zal ik haar een maand lang voorzien van PeP!!![]()
Chris Pontius zei:Vind het wel grappig, ben benieuwd of een paar van jullie faalhazen echte bazen worden.
Ik ben al1920 jaar baas.![]()
atbboy zei:cropp zei:Ze is 16 he...Dreuge zei:Edit: voor de welbekende forum gebruikster "bier" is een speciale prijs te winnen. Als zij mee doet aan deze wedstrijd en mij verslaat zal ik haar een maand lang voorzien van PeP!!![]()
Mag ik meedoen ?, ben je kilootje pep kwijt.
cropp zei:Ik blijf lekker doorroken, ben niet zo`n kuddedier...
Dreuge zei:cropp zei:Ik blijf lekker doorroken, ben niet zo`n kuddedier...
kansloos
en bierie, waarom zou ik daar over bluffen... ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik jou niets meer hoef aan te bieden, achterdochtig kreng![]()
en TRAVOLTA jou zet ik er bij
Dreuge zei:dat blijkt ja..
en EI, sorry, alleen inschrijven als je de exacte datum weet![]()
08-04-2008Dreuge zei:en EI, sorry, alleen inschrijven als je de exacte datum weet![]()
Aight ik hoef in ieder geval niet in mijn eentje buiten in de kou te gaan staan...funky_skunk_junky zei:Nee, dat komt omdat je die moet bewaren voor mij. DUHH :P
Omdat ik wist dat er een topic als deze aan zat te komen.bier zei:@ EI Tering waarom onthoud je dat? :P
Exceptional Insight zei:Omdat ik wist dat er een topic als deze aan zat te komen.bier zei:@ EI Tering waarom onthoud je dat? :P
bier zei:
Haha, nee, dat hoef niet. Deels erfelijk bepaald en als je dan een paar peuken per dag rookt heb je een flinke kans om het te krijgen. Vergis je niet.bier zei:Dat zijn van die kettingrokers...
Petrovic zei:Haha, nee, dat hoef niet. Deels erfelijk bepaald en als je dan een paar peuken per dag rookt heb je een flinke kans om het te krijgen. Vergis je niet.bier zei:Dat zijn van die kettingrokers...
Petrovic zei:Er zijn veel gradaties, het kutte eraan is, is dat het onomkeerbaar is. En het zet toch best veel mensenlevens op hun kop, tuurlijk kan je een lange tijd goed leven, maar je bent heel snel buiten adem wat steeds meer naar zuurstof tekort leidt in de loop van de tijd. Ik zal wel een keer wat cijfers erbij pakken.
bier zei:Petrovic zei:Haha, nee, dat hoef niet. Deels erfelijk bepaald en als je dan een paar peuken per dag rookt heb je een flinke kans om het te krijgen. Vergis je niet.bier zei:Dat zijn van die kettingrokers...
Ik rook er maar 1 tot 3 per dag...
funky_skunk_junky zei:Als je er toch maar zo weinig rookt kan je beter stoppen.![]()
Petrovic zei:Kanker valt nog mee, COPD is een echte sluipmoordenaar wat enorm veel rokers krijgen. Ik werk er dagelijks mee, van die mannetjes die heel de dag naar zuurstof happen en een zuurstof fles soms zelfs bij hebben. Dit is een realiteit waar veel mensen geen weet van hebben. Leuk tabelletje:
![]()