Dreuge zei:bij mij ookgisteren wel voor t eerst sinds ik gestopt ben weer een paar joinders gerookt maar geen peuken
![]()
bier zei:Dreuge zei:bij mij ookgisteren wel voor t eerst sinds ik gestopt ben weer een paar joinders gerookt maar geen peuken
![]()
Dan moet je ook stoppen met blowen vind ik.![]()
Rabbithole zei:Of gewoon pure wiet roken.
Rabbithole zei:Ach, het is wel roken, maar ik vind af en toe wat pure wiet roken heel wat anders dan dagelijks tabak roken. Als het erom gaat dat je van die dagelijkse slechte gewoonte af komt lijkt het me niet zo'n probleem dat je op z'n tijd wel wat wiet rookt.
Dreuge zei:ik stop met roken maar ik blow nog wel in het weekend (en met uitzonderingen op een feestje ofzo doordeweeks). is toch geen probleem? natuurlijk ga ik niet 10 joints op een vrijdag of zaterdag avond roken omdat ik eigenlijk een peuk wil.. en ik houd er niet van om wiet puur te roken. zogenaamd blijft mn nicotine verslaving nu in stand ofzo, maar als ik daar schijt aan heb en geen peuken rook maakt dat toch helemaal niks uit![]()
Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.bier zei:Maar dan ben je geen baas.![]()
Exceptional Insight zei:Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.bier zei:Maar dan ben je geen baas.![]()
Voor jou; altijd. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.bier zei:Exceptional Insight zei:Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.bier zei:Maar dan ben je geen baas.![]()
Wat ben je toch weer aardig.
Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.bier zei:Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Petrovic zei:Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.bier zei:Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Petrovic zei:Misschien ga je dan wel eindelijk eens iets inzien.bier zei:Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
Dreuge zei:dan is dit het moment om helemaal te stoppen!!! want je weet zelf ook wel dat je over een paar maanden weer extra veel rookt
Flameon een sociale spast? Wie had dat gedacht!Flameon zei:Helemaal stoppen kan of beter gezegd wil ik niet. Als ik het in wat mindere mate kan doen ben ik al heel blij. Voor mij is een sigaret ook een sociale staaf :P
Archibald zei:ik ben gestopt met stoppen want ik kon het niet aan.
fysiek mentaal te zwak; wenen wenen wenen
T-men zei:Ja, doe je netjes.
Ik druk als ik straks thuis kom m'n laatste peuk in de asbak en dan ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee. Tijd om eens even wat gezonder te leven en keihard cash te besparen voor leuke dingen!![]()
Dreuge zei:Archibald zei:ik ben gestopt met stoppen want ik kon het niet aan.
fysiek mentaal te zwak; wenen wenen wenen
is dit een grap?
Dreuge zei:We weten natuurlijk allemaal dat roken GAY en kansloos is.