Oh nee hè.. zo eentje die stopt om het geld..Dreuge zei:Geld groeit me niet op de rug..
Oh nee hè.. zo eentje die stopt om het geld..Dreuge zei:Geld groeit me niet op de rug..
Drientje zei:Rookvrij sinds het weekend.
Ben benieuwd hoe ik dat op feestjes ga volhouden.
Het was helemaal niet de bedoeling om te stoppen maar ik werd ziek en ineens was ik het zat. Dus dan maar niet roken, scheelt een pak met geld wat ik wel gebruiken kan nu.![]()
Oh ja, dat was ook nog een mogelijkheid. My badDreuge zei:Helemaal nietDit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
Exceptional Insight zei:Oh ja, dat was ook nog een mogelijkheid. My badDreuge zei:Helemaal nietDit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
![]()
Ja weet ik veel. Ik hoor dan iemand die geld belangrijker vindt dan z'n leven (/gezondheid).tomz0r zei:En dan nog. Waarom is stoppen met roken voor het geld zo erg?
Ontzettend.Dreuge zei:hij is dus pussy?
Oom Klaas zei:Hoe doen de blowende ex-rokers het hier?
Doe je nog tabak bij de joint, hoe vaak rook je nog een joint?
Dreuge zei:Petrovic zei:Nog wel tabak bij je joint, haha. Noem je dat stoppen.Dreuge zei:Ja ik doe nog tabak bij mn joint en ik blow alleen in het weekend. Meestal 2 of 3 joints verspreid over de dag/nacht.
Ik zie het probleem niet? Ik stop met roken, niet met blowen.. Als ik nou elke dag 5 joints zou roken snap ik je punt, maar dat is zeker niet het geval.
Dreuge zei:Helemaal nietDit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
Liesette zei:tabak is dus voor losers en in dit kasteel wordt geen tabak gerookt only the weed !!
en anders sta je lekker buiten ...
Liesette zei:Dreuge zei:Helemaal nietDit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
tsja .. IE ziet het ook, ik zie het ook ....
Dreuge trekt het niet ... trekt wel ieder smoesje uit de kast om de peuk te omarmen.
Peuken kopen is idd zonde van je geld !!
Is toch wel te leren, dan ben je er tenminste wel geheel vanaf.Dreuge zei:En ja, je kan een joint uit laten gaan en bewaren maar dat komt niet altijd goed uit.
Haha, komt erg sneaky over. :PHet heeft in mijn ogen niet echt toegevoegde, maar ook geen afgetrokken () waarde..
Liesette zei:Dreuge zei:Helemaal nietDit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
tsja .. IE ziet het ook, ik zie het ook ....
Dreuge trekt het niet ... trekt wel ieder smoesje uit de kast om de peuk te omarmen.
Peuken kopen is idd zonde van je geld !!
Adrenochroom zei:....
En succes naar Dubz en Axxes (ofzo). Mja als je nu al afvraagt of het gaat lukken denk ik dat het niet gaat lukken, maar goed weet natuurlijk niet hoe jij inelkaar zit...
Flameon zei:Teneerste gecondoleerd meisje!
En prima dat je van eht roken af bent, als je niet rookt in deze nare situatie dan komt het goed
Dione zei:Flameon zei:Teneerste gecondoleerd meisje!
En prima dat je van eht roken af bent, als je niet rookt in deze nare situatie dan komt het goed
Thanks! En inderdaad, dat was ook de gedachte die ik had haha![]()
tomz0r zei:Nog steeds sinds 1 september gestopt. 1 sigaret gerookt toen Ajax verloor van Utrecht, maar toen was ik enorm kwaad. Toen mocht het.![]()