Rookvrij bazentopic!!!

Dreuge

Badass junkie
Helemaal niet :confused: Dit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.

Drientje

DF-koning
Rookvrij sinds het weekend.
Ben benieuwd hoe ik dat op feestjes ga volhouden.

Het was helemaal niet de bedoeling om te stoppen maar ik werd ziek en ineens was ik het zat. Dus dan maar niet roken, scheelt een pak met geld wat ik wel gebruiken kan nu. :grin:

Dreuge

Badass junkie
Drientje zei:
Rookvrij sinds het weekend.
Ben benieuwd hoe ik dat op feestjes ga volhouden.

Het was helemaal niet de bedoeling om te stoppen maar ik werd ziek en ineens was ik het zat. Dus dan maar niet roken, scheelt een pak met geld wat ik wel gebruiken kan nu. :grin:

Ik was ook gestopt omdat ik ziek was en toch een paar dagen niet wilde roken. En na 3 weken mn eerste "echte" feestje was veel makkelijker dan ik had verwacht :) stoppen met roken (jaaaaaajaaa ik weet het ik blow nog) is eigenlijk helemaal niet moeilijk, en het is ook bullshit dat je per se een goede reden nodig hebt.

Drientje

DF-koning
Zo gaat het meestal met mijn verslavingen. Ineens ben ik het zat en stop ik met iets.

Hopelijk hou ik het zo vol.

Mijn baas zit aan de champix om te stoppen en nu nog stopt hij niet. :beer:

tomz0r

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Dreuge zei:
Helemaal niet :confused: Dit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
Oh ja, dat was ook nog een mogelijkheid. My bad :)

En dan nog. Waarom is stoppen met roken voor het geld zo erg?
Voor het geld waarvoor ik vorig jaar rookte heb je gewoon een vakantie met alles er op en er aan.

Liesette

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Hoe doen de blowende ex-rokers het hier?

Doe je nog tabak bij de joint, hoe vaak rook je nog een joint?

tabak is dus voor losers en in dit kasteel wordt geen tabak gerookt only the weed !!

en anders sta je lekker buiten ...

Liesette

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
Petrovic zei:
Dreuge zei:
Ja ik doe nog tabak bij mn joint en ik blow alleen in het weekend. Meestal 2 of 3 joints verspreid over de dag/nacht.
Nog wel tabak bij je joint, haha. Noem je dat stoppen.

Ik zie het probleem niet? Ik stop met roken, niet met blowen.. Als ik nou elke dag 5 joints zou roken snap ik je punt, maar dat is zeker niet het geval.

ik ken een leger gestopte rokers die nu c2 x zoveel blowen maar eigenlijk niet meer weed kopen, dus er meer tabak in gooien dus nog steeds roken.

Liesette

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:

tsja .. IE ziet het ook, ik zie het ook ....

Dreuge trekt het niet ... trekt wel ieder smoesje uit de kast om de peuk te omarmen.
Peuken kopen is idd zonde van je geld !!

Oom Klaas

Badass junkie
Liesette zei:
tabak is dus voor losers en in dit kasteel wordt geen tabak gerookt only the weed !!

en anders sta je lekker buiten ...

Dat je dat durft te zeggen met je "3,6 kilo wiet per jaar"
geen facepalm goed genoeg voor deze

Dreuge

Badass junkie
Liesette zei:
Dreuge zei:

Dreuge trekt het niet ... trekt wel ieder smoesje uit de kast om de peuk te omarmen.

ja ik wil wel stoppen maar kan het niet aan, daarom rook ik nu dagelijks joints met hele peuken er in :(

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dreuge zei:
En ja, je kan een joint uit laten gaan en bewaren maar dat komt niet altijd goed uit.
Is toch wel te leren, dan ben je er tenminste wel geheel vanaf.
Het heeft in mijn ogen niet echt toegevoegde, maar ook geen afgetrokken ( :grin: ) waarde..
Haha, komt erg sneaky over. :P

Dubz

Bewuste gebruiker
Al vrij lange tijd niets meer gepost op het forum, maar omdat ik vanaf gisteren gestopt ben met roken, wil ik hier toch wel even een mijlpaal-post maken :P

Rookte een pakje per dag vanaf m'n 12e, en op 10-10-'10 om 10 uur s'avonds gestopt. Hopelijk wordt dit wel echt de laatste stoppoging, aangezien dit al een paar keer mislukt is. Hetgene waar ik de fout in ga zijn de late uurtjes op (after)parties, alcohol, en de "ok schijt nou heb ik toch al gerookt"-mentaliteit erna.

Axxess

Bewuste gebruiker
Ben ook alweer een poosje gestopt, zit nu zo op week 3 :wink: vraag me af hoe ik me morgen avond hou op een avondje zuipen en snuiven :wink:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Liesette zei:
Dreuge zei:

What the fuck ben je van de bond tegen roken ofzo hee?

EDIT:

En succes naar Dubz en Axxes (ofzo). Mja als je nu al afvraagt of het gaat lukken denk ik dat het niet gaat lukken, maar goed weet natuurlijk niet hoe jij inelkaar zit...

tomz0r

Badass junkie
Nog steeds sinds 1 september gestopt. 1 sigaret gerookt toen Ajax verloor van Utrecht, maar toen was ik enorm kwaad. Toen mocht het. :sunglasses:

sebatian

Bewuste gebruiker
Begrijp de fuzz niet helemaal van niet roken, jaren gestopt en nu ok; alleen gezeik met uitgaan wat in de praktijk ook wel erg meevalt in a'dam
En om nou gelijk een teetotaler te worden omdat sociaal wat minder geaccepteerd is, ook goed raar
Aantal ziggies niet willen missen op een dag rest just habit
en qua gezonheidheid prima, werd er doodmoe toen ik stopte, en goed tegen stress, ach geeft je toch een kleine kick
Fijn voor degenen die stoppen, hopelijk raken ze niet totaal anti smoke heb je er ook bij

Axxess

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
....
En succes naar Dubz en Axxes (ofzo). Mja als je nu al afvraagt of het gaat lukken denk ik dat het niet gaat lukken, maar goed weet natuurlijk niet hoe jij inelkaar zit...

Was meer benieuwd naar de drang naar een peuk en die was nihil... dus nog steeds rookvrij :wink:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ook nog steeds gestopt, al heb ik 2x gezondigd, beide keren onder invloed van " verdovende stoffen " :rolleyes:

wel merk k dat ik het echt heel erg mis bij het leren..

Flameon

Badass junkie
Ik kan nog lang niet stoppen ... zie net in mijn pakje dat ik nog maar 15 sigaretten heb. Das neit genoeg voor vanavond, dus dadelijk weer naar buiten om ergens peuken te scoren hahaha. Hoezo verslaafd :P

Ook op 10-10-'10 gestopt. Na 4 jaar 5 pakjes in de week gerookt te hebben eindelijk gestopt.
De volgende dag ook slim geweest om gelijk ook wat aan sport te doen. Heb ik geweten ook. :tearsofjoy:
Liep de volgende paar dagen niet echt met een relaxed gevoel rond :P.
Sommige momenten mis ik het wel. Maar dat wordt gelukkig steeds minder :grin:
Morgen 2 weekies alweer.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben nog steeds gestopt. Aanstaande vrijdag precies 2 1/2 maand. Ik ben er ook van overtuigd dat ik het volhoud, had namelijk vrijwel geen slechtere periode kunnen kiezen om te stoppen. Ik heb de afgelopen 2 maanden voor mijn oma gezorgd, waarvan de laatste 3 weken 24/7. Inmiddels is ze overleden en hoewel ik af en toe echt behoefte had aan een sigaret, heb ik nog steeds niets gerookt. Ook geen jointjes.

Flameon

Badass junkie
Teneerste gecondoleerd meisje!
En prima dat je van eht roken af bent, als je niet rookt in deze nare situatie dan komt het goed

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Flameon zei:
Teneerste gecondoleerd meisje!
En prima dat je van eht roken af bent, als je niet rookt in deze nare situatie dan komt het goed

Thanks! En inderdaad, dat was ook de gedachte die ik had haha :)

Tripper

Wijs gebruiker
Ik ben ook een loser, maar niet zo'n hele grote loser. Ik ben gestopt met roken het begin van het jaar, maar ik rook wel vanaf vrijdagavond t/m zaterdag. Ik kan het goed volhouden. Ik blow ook bijna niet meer. Ik ben van de zomer 3,5 week naar Thailand gegaan, ik heb vanaf dag 1 gerookt tot de 1 na laatste dag, daarna weer gewoon gestopt met roken. Wel een beetje kansloos al zeg ik het zelf. Het is ook niet dat ik er heel veel van geniet, maar het knaagt zo aan het einde van de week dat ik gewoon moet roken.

tomz0r zei:
Nog steeds sinds 1 september gestopt. 1 sigaret gerookt toen Ajax verloor van Utrecht, maar toen was ik enorm kwaad. Toen mocht het. :sunglasses:

Nu begrijp ik waarom ze jou gebanned hebben, hahahahaha

Bovenaan