Rookvrij bazentopic!!!

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
gaat nog steeds perfect :) tandenstokers zijn een leuk alternatief btw

moet je trouwens wel niet proberen aan te steken hh!

Dreuge

Badass junkie
bij mij ook :grin: gisteren wel voor t eerst sinds ik gestopt ben weer een paar joinders gerookt maar geen peuken :rock:

Elohtibbar

Badass junkie
Ach, het is wel roken, maar ik vind af en toe wat pure wiet roken heel wat anders dan dagelijks tabak roken. Als het erom gaat dat je van die dagelijkse slechte gewoonte af komt lijkt het me niet zo'n probleem dat je op z'n tijd wel wat wiet rookt.

bier

Badass junkie
Rabbithole zei:
Ach, het is wel roken, maar ik vind af en toe wat pure wiet roken heel wat anders dan dagelijks tabak roken. Als het erom gaat dat je van die dagelijkse slechte gewoonte af komt lijkt het me niet zo'n probleem dat je op z'n tijd wel wat wiet rookt.

Ja ok.

Dreuge

Badass junkie
ik stop met roken maar ik blow nog wel in het weekend (en met uitzonderingen op een feestje ofzo doordeweeks). is toch geen probleem? natuurlijk ga ik niet 10 joints op een vrijdag of zaterdag avond roken omdat ik eigenlijk een peuk wil.. en ik houd er niet van om wiet puur te roken. zogenaamd blijft mn nicotine verslaving nu in stand ofzo, maar als ik daar schijt aan heb en geen peuken rook maakt dat toch helemaal niks uit :confused:

bier

Badass junkie
Dreuge zei:
ik stop met roken maar ik blow nog wel in het weekend (en met uitzonderingen op een feestje ofzo doordeweeks). is toch geen probleem? natuurlijk ga ik niet 10 joints op een vrijdag of zaterdag avond roken omdat ik eigenlijk een peuk wil.. en ik houd er niet van om wiet puur te roken. zogenaamd blijft mn nicotine verslaving nu in stand ofzo, maar als ik daar schijt aan heb en geen peuken rook maakt dat toch helemaal niks uit :confused:

Maar dan ben je geen baas. :openmouth:

Flameon

Badass junkie
Een week of twee geleden heb ik tijdens een personeelfeest zoveel gerookt dat ik nu minder rook. Hoe dat komt? Heb in iedergeval sinds die tijd minder zin in een sigaret :grin:

Dreuge

Badass junkie
dan is dit het moment om helemaal te stoppen!!! want je weet zelf ook wel dat je over een paar maanden weer extra veel rookt

Flameon

Badass junkie
Dreuge zei:
dan is dit het moment om helemaal te stoppen!!! want je weet zelf ook wel dat je over een paar maanden weer extra veel rookt

Helemaal stoppen kan of beter gezegd wil ik niet. Als ik het in wat mindere mate kan doen ben ik al heel blij. Voor mij is een sigaret ook een sociale staaf :P

T-men

Bewuste gebruiker
Dit topic is uber!

Count me in, stop morgen als ik wakker ben.
(stond btw voor morgen al op de planning)

We rule... :rock:

edit: dit moet een sticky worden! :grin:

T-men

Bewuste gebruiker
Ja, doe je netjes.

Ik druk als ik straks thuis kom m'n laatste peuk in de asbak en dan ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee. Tijd om eens even wat gezonder te leven en keihard cash te besparen voor leuke dingen! :grin:

Flameon

Badass junkie
T-men zei:
Ja, doe je netjes.

Ik druk als ik straks thuis kom m'n laatste peuk in de asbak en dan ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee. Tijd om eens even wat gezonder te leven en keihard cash te besparen voor leuke dingen! :grin:

Succes. Eerst euren overleefd?

Fidge

Bewuste gebruiker

T-men

Bewuste gebruiker
Skip mijn stopdatum even naar maandag (27-09).
Moest de afgelopen dagen even mijn broertje uit een hele stressvolle situatie plukken, allemaal nogal onverwacht en heftig. Daardoor het stoppen even doorgeschoven tot na het weekend.

Maandag mensen, vanaf maandag ben ik een baas want dan stop ik! :sunglasses:

T-men

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
We weten natuurlijk allemaal dat roken GAY en kansloos is.

Maareh, nader m'n eerste 24u zonder peuk... Mis de handeling, alsof er iets ontbreekt. Vreet nou van die roerstaafjes bij 't leven. Ach, zolang het helpt!

Liesette

Bewuste gebruiker
Ich in der Uberanleiter.

Wanneer er tabak in de joint zit kun je deze club nu per direct verlaten...
Tabak rokers verschuilen zich nu legaal onder het kopje blowers.
En aangezien er meer tabak dan weed in gaat is het allemaal crap !!

Van 1 druppel nicotine ga je dood.
Ooit werd de nicotine als landbouw gif ingezet.
Tabak is kanker dood en pijn
Tabak is de regering rijker maken en jezelf arm maken.
Tabak is een vloek net zoals de Roofies en de heroïne
Tabak is een losers drugs ...
Tabak is functieloos.
Tabak geeft je adem een asbak lucht en je gehele bek verrekt.
Als je de 50 passeert ben je een zombie.
Rokers zien er per definitie slecht uit.

Iedereen die nu nog zuigt aan een peuk moet buiten staan met de andere junks, en als ik jullie werkgever was zou ik iedere peuk klokken en die extra tijd die jullie op mijn kosten wegzuigen die werk je na werktijd bij !!

Ja toch !!

DWI heeft geen geld voor mij, ondertussen staan die kankerlijers allemaal buiten te roken buiten pauze tijd uiteraard.
Tabak moet verboden worden of de weed moet legaal worden.
Heil aan de mensen die tabak vaarwel zeggen !!

heil aan mijzelf dat ik 15 jaar terug in `1 dag afscheid heb genomen en nog liever methamfetamine spuit dan een peuk opsteek.

Dag ....

:hearteyes:

:wave:

Bovenaan