Rookvrij bazentopic!!!

Flameon

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
[Ook begrijp ik best dat dit in jouw beleving allemaal wel klopt, maar je redenering raakt kant, noch wal.

Thanks tof om te horen!
En ja mijn baas is geen lieverdje. Productie productie productie en clienten zijn nummers, en dan scoor je bij mij al geen pluspunten.
Hij zegt ook heel vaak: "wie is hier de baas, wie bepaald wat hier gebeurd? Ik ja ik"

Flameon

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Flameon zei:
Hij zegt ook heel vaak: "wie is hier de baas, wie bepaald wat hier gebeurd? Ik ja ik"

Haha, het lullige is dat ik hem nog gelijk moet geven ook. :tearsofjoy:

Ja eigenlijk wel, maar het jammere is dat hij niet weet hoe op de afdeling/buiten op straat er aan toe gaat. Hij kijkt puur naar de centen. Zoiets vind ik dan triest, en zelf wel wekelijks dikke etentjes met hoge heren

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Dat gezeik over roken of niet roken.Eerder werd daar geen probleem van gemaakt.Net als te vet eten.Is schijnbaar ook al een probleem.Als roken echt zo slecht zou zijn viel het wel onder de wet van harddrugs.Maar net als drank wordt er gewoon te lekker op verdiend.Alles draait om geld.En geld geeft macht.En dat geeft ook niet maar dat gezeik dat-iets-slecht is.Wat is wel goed dan?.

Dreuge

Badass junkie
gaat nog steeds goed :grin: vrienden hebben me nog niet massaal verlaten dus denk dat het sociale aspect van de sigaret een beetje overschat wordt

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
ik doe mijn best zei:
Dat gezeik over roken of niet roken.Eerder werd daar geen probleem van gemaakt.Net als te vet eten.Is schijnbaar ook al een probleem.Als roken echt zo slecht zou zijn viel het wel onder de wet van harddrugs.Maar net als drank wordt er gewoon te lekker op verdiend.Alles draait om geld.En geld geeft macht.En dat geeft ook niet maar dat gezeik dat-iets-slecht is.Wat is wel goed dan?.
Quoted for posterity.

W.F.L.

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Ik deel altijd een lijn pep met mijn cliënten voordat ik in gesprek gaat, werkt ook goed :)
Breekt het ijs altijd een beetje.

Tijdens de werkuren als prostitueé? :) Of met wat voor cliënten gaat jij in gesprek? :)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Flameon zei:
Krijgen de stoppers nu ook meer zin in snoepen oid? Gewichtstoename?

De eerste twee weken ging ik heel veel lollies eten, maar inmiddels doe ik dat al lang niet meer. Snoep niet meer dan toen ik nog rookte en ik ben ook niets aangekomen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Flameon zei:
Bang voor gewichtstoename? Jezelf gewoon sterk houden en anders zo nodig gaan sporten.

Flameon

Badass junkie
Petrovic zei:
Flameon zei:
Bang voor gewichtstoename? Jezelf gewoon sterk houden en anders zo nodig gaan sporten.

Nee niet bang daar voor. Maar was eens benieuwd, want ik hoor daar nl wel veel mensen om me heen over klagen

Flameon

Badass junkie

Oke dan, ga je gang ... krab aan je neus en doe je ding met een swing

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
update! na +- 10 weken gestopt te zijn begon ik dan toch langzaam weer (met het excuus, alleen als ik wat gebruik). wat daarna al werd, als ik drink, als ik moet leren en uiteindelijk ook gewoon ff n blokje om, om er eentje extra op te steken. ben nu weer bijna 2 weken gestopt :) (sinds 14 nov)

Flameon

Badass junkie
Ik kom er net achter dat mijn peuken beneden in de parkeergarage liggen, in de auto dus. Die moet ik nu wel gaan halen van mezelf, dus denk toch meer peukverslaafd dan ik denk :)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Flameon zei:
Ik kom er net achter dat mijn peuken beneden in de parkeergarage liggen, in de auto dus. Die moet ik nu wel gaan halen van mezelf, dus denk toch meer peukverslaafd dan ik denk :)

Denk je? :wink:

Flameon

Badass junkie
Dione zei:
Flameon zei:

Mwah had gewoon zin .... en als ik zin heb doe ik het :wink:
Kom jij me helpen met stoppen meid?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Flameon zei:
Dione zei:
Flameon zei:

Mwah had gewoon zin .... en als ik zin heb doe ik het :wink:
Kom jij me helpen met stoppen meid?

Heeft geen nut. Je kunt alleen stoppen als jij dat zelf wilt. En daar heb je alleen maar je eigen motivatie voor nodig.

Bovenaan