roze boksbeugels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ervaringen van anderen zeggen niet zoveel aangezien het zelfde logootje geen garantie is dat jij precies dezelfde pil hebt. Er zijn soms meerdere uitvoeringen van eenzelfde ogende pil in omloop. Alleen bij het testcentrum kunnen ze je precies vertellen wat erin zit.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Utca zei:
Fool zei:
Eventjes langs het testcentrum brengen en je hebt je uitslag. :wink:

Thnx voor je snelle reactie, maar ik vroeg me af of jullie er ervaringen mee hebben

Geen idee maar dan weet je nog niet of het dezelfde of namaak (meeliften op logo hype)
In de Forumregels
Speculeren over de kwaliteit van jouw pil/poeder of vragen naar de (mogelijke) kwaliteit (inclusief foto's)

Slotje om de 2 redenen genoemd, binnen week of 2 heb je antwoord als het laat testen. MDMA is prioriteit daar. LSD / psychedelica laatst werd mij verteld tijdje terug.
Klinkt wel logisch.

Hoop dat het testcentrum om je bij de hoek zit :)
Enjoy!

Utca

Newbie
Tijdloos zei:
Utca zei:
Fool zei:
Eventjes langs het testcentrum brengen en je hebt je uitslag. :wink:

Thnx voor je snelle reactie, maar ik vroeg me af of jullie er ervaringen mee hebben

Geen idee maar dan weet je nog niet of het dezelfde of namaak (meeliften op logo hype)
In de Forumregels
Speculeren over de kwaliteit van jouw pil/poeder of vragen naar de (mogelijke) kwaliteit (inclusief foto's)

Slotje om de 2 redenen genoemd, binnen week of 2 heb je antwoord als het laat testen. MDMA is prioriteit daar. LSD / psychedelica laatst werd mij verteld tijdje terug.
Klinkt wel logisch.

Hoop dat het testcentrum om je bij de hoek zit :)
Enjoy!

Thnx voor de snelle reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan