Ruim 200 kilo wiet in woning Tilburg

Lauu

Badass junkie
De politie heeft gisteren tijdens een hennepruimactie in een woning in Tilburg-Noord 209 kilo wiet aangetroffen. De softdrugs werden gedroogd in het pand aan de Bellinistraat, waar een 33-jarige Tilburger en twee Bulgaren van 19 en 41 jaar werden aangehouden. Bij de actie werden nog drie wietplantages in woningen ontruimd met in totaal zo'n 660 planten.

In de Brabantse stad zijn dit jaar inmiddels 68 wietkwekerijen ontmanteld. De straatwaarde wordt geschat op 11,5 miljoen euro. In het hele district Tilburg kwam het aantal ontdekte hennepkwekerijen vorig jaar uit op 211.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
zooo,da's kut....denk je lekker te verdienen ...209x3800=794200euro. ervan uitgaande dat het een commercieel soortje was..
er zullen wel een paar mensen erg teleurgesteld zijn in tilburg op dit moment... :)

Beanhead

Badass junkie
Dr Gonzo zei:
zooo,da's kut....denk je lekker te verdienen ...209x3800=794200euro. ervan uitgaande dat het een commercieel soortje was..
er zullen wel een paar mensen erg teleurgesteld zijn in tilburg op dit moment... :)

What the hell is dat toch met die 3,8 prijzen.

Maar je hebt wel gelijk als het gewoon een dealer is en een beetje een commercieel soortje dan betaal je dat ervoor. Gelukkig weet ik wel beter :tearsofjoy:

Still sucks for them

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Dr Gonzo zei:

Maar je hebt wel gelijk als het gewoon een dealer is en een beetje een commercieel soortje dan betaal je dat ervoor. Gelukkig weet ik wel beter :tearsofjoy:

Still sucks for them
naar mijn weten is dat gewoon de prijs die je nu krijgt voor "witte wiet",voor haze of bv cheese krijg je meer (4.2/4.8 )

Beanhead

Badass junkie
Dr Gonzo zei:
Beanhead zei:
Dr Gonzo zei:

Still sucks for them
naar mijn weten is dat gewoon de prijs die je nu krijgt voor "witte wiet",voor haze of bv cheese krijg je meer (4.2/4.8 )

Ja dat is inderdaad de prijs bij een dealer die een beetje fatsoenlijk verkoopt. Maar ik hadhet gewoon bij growers in men gedachte die je persoonlijk al wat kent en zo kilo's voor geen geld kan afsnoepen :grin:

Bovenaan