Salvia divinorum en drugstest?

funghi

Newbie
Zoals het onderwerp het al zegt; is salvia aantoonbaar in een basic drugstest?
Hoogswaarschijnlijk kunnen ze hier wel op controleren maar ik word getest op amfetaminen, THC, coke en nog iets wat ik vergeten ben :confused:
thx for the help!

keeping it natural :stoned:

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
je kunt er vanuit gaan dat je daarvoor niet getest word denk ik. ik heb er zelf nog nooit van gehoord dat dat getest word. maar is het er dan als ze dat vinden ?

John5

Newbie
Lijkt me inderdaad erg sterk dat je daarop getest gaat worden. En gezien het korte effect van Salvia lijkt me niet dat die stof erg lang in je lichaam blijft rondhangen.

Tufnut

Badass junkie
Als je van plan bent om salvia als alternatief te gebruiken, omdat je andere drugs niet kan gebruiken vanwege een test die je moet ondergaan (mogelijk voor een reden die maakt dat je hoe dan ook beter niets kan gebruiken), dan zou ik dat sterk afraden.
Salvia is een heftig middel dat je niet even neemt. Dat moet je niet om de verkeerde redenen gebruiken, maar dat moet je bewust en gepland doen en vooral vanwege de interesse in de stof en het effect dat het op je zal hebben.

funghi

Newbie
Tufnut zei:
(mogelijk voor een reden die maakt dat je hoe dan ook beter niets kan gebruiken), dan zou ik dat sterk afraden.
wel ik ben opgenomen geweest in een psychiatrisch centrum maar volledig onterecht. Khad gewoon stress door allerlei gedoe. Had eigelijk gewoon een pauze nodig in het leven. En nu word ik volgespoten met chemische prul die mn trips afbreken. Behalve van salvia, dat werkt soms wel. Vind salvia persoonlijk niet zo fijn als paddo's. Maar dat kan ook door de medicatie zijn. Hoe dan ook, blijf ik het doen :) die dokter denkt dat hij het beter weet dan mij omdat hij hogere studies gedaan heeft. kvind nog steeds dat ik beter weet hoe ik me voel en wat goed voor mij is. En paddo's is mijn natuurlijke medicatie. 1 keer trippen in de zoveel maanden tijd is voor mij 4uurtjes tijd voor mezelf en daar ontspan ik voor een gelange tijd van. Achja.. nog een half jaartje en ik haal mijn schade wel weer trug in :)

Paperplane.

Wijs gebruiker
John5 zei:
Lijkt me inderdaad erg sterk dat je daarop getest gaat worden. En gezien het korte effect van Salvia lijkt me niet dat die stof erg lang in je lichaam blijft rondhangen.
Dat hangt niet samen. Basecoke werkt ook maar 5-10 minuten, maar is bij chronisch gebruik ook 3-5 dagen aantoonbaar.

Bovenaan